|
סלקטורים לעתיד... שימו לב (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אני חושב שסלקציה זה אחלה דבר באמת בגלל
מה שאורן אמר ...
זה מה שהופך מקום לטוב - הסלקציה ...
בגלל זה כל כך כיף בחממה כי בימי שישי בליין חיילים 20+ יש
סלקציה מטורפת ... סך הכל זה אותו מקום כמו שאר המקומות
עם אותה חרא מוזיקה והכל ... רק אנשים יותר איכותיים כמה
שזה מגעיל להגיד זה נכון ... אין מה לעשות ...
אנשים איכותיים + כוסיות = מקום טוב ...
סלקציה = אחלה דבר ...
בשביל כל האחרים יש את הסוהו ...
שלמרות שאריק ואלי נהנו שם אני שונא את המקום רק
בגלל האמחה שיש שם והסלקציה הגרועה ... פלוס העובדה
שהם מפוצצים את המקום באנשים יותר מדי כדי לעשות עוד כסף ...
הסוהו היה יכול אחלה מקום אם היה סלקציה אפילו חצי משל החממה |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ויש עוד סיפור... גם קרה בתכלת... אבל לא שאני עבדתי...
בפורים היה מסיבה משולשת של האנגר תכלת ובייס
קיצר הציבו שם מעל 80 שומרים מהחברת אבטחה שלי...
אחד מהם... בגיל שלי שאני מכיר היה בתכלת מאחורה כזה...
קיצר באו אליו שניים והתחילו להטריד אותו
אחד בן 30 בערך ואחד בן 17 או אנערף...
הם ממש הטרידו אותו ובסוף הוא זיין את שניהם במכות... ואז שבאו עוד שומרים לעזור לו הוא שם לב שיורד לו דם מהרגל
הבנזונה דקר אותו 8 דקירות ברגל!!!
הבוס שלי באופן רגיל היה מזיין אותו מכות למה מי הוא בכלל שיתחיל עם שומר.... אבל שהוא ראה את הדקירות ברגל הוא חטף אמוק
הם לקחו את השניים מאחורי ההאנגר לאיזה פינה
ועם 10 שומרים רוסים רולות זיינו להם את החיים!!!! הוא אמר לי שבחיים הוא לא הרביץ ככה
והוא היה עצבני רצח!!! מישהו בא לשאול אותו משהו הוא עשה לו סתום את הפה והוריד לו איזה סטירה או משהו
תחשבו מה זה... אתה לוקח ילד בן 18 מהבית שלו לעבודה וצריך לדאוג לו
שיחזור בשלום והוא נדקר :whip: :whip: :whip: :whip:
מכה מה שהולך היום בארץ הזאת!! |
הייתי במסיבה הזאת בפורים..
היה מפוצץ בשלושלת המועדונים אז הייתה סלקציה כמעט כל הזמן..
קיצר בערך ב-4 באנו להכנס שוב... היה דחוס חבל על הזמן... לאט לאט התחילו לדחוף.. עד ששברו שם את אחד השערים...
היה איזה שומר רוסי שהתחיל להתחרפן בגלל זה קיבלתי ממנו מכה לחזה לא נשמתי...
בכל מקרה.. צריך שתיהיה סלקציה... במקרים של ילדים קטנים למסיבות של גדולים אבל נגיד זה מגעיל שבגלל שאתה בעל חזות מזרחית לא תכנס..
אפליות זה בושה :confused:
בכלל מגעילים כל הסלקטורים המתנשאים האלה עם האף בשמיים... |
|
|
| Gil Shwarts |
לפי דעתי
פשוט לפני שמכניסים מישהו
עושים עליו חיפוש אחר חפצים כהים כגון אולרים, סכינים וכדומה
מי שיימצא אצלו אמצעי כזה
לא ייכנס. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לפי דעתי
פשוט לפני שמכניסים מישהו
עושים עליו חיפוש אחר חפצים כהים כגון אולרים, סכינים וכדומה
מי שיימצא אצלו אמצעי כזה
לא ייכנס. |
קשה מאוד למצוא
ואני אומר לך מנסיון
אני גם במסיבה בתכלת עשיתי חיפוש אצל אנשים...
אתה מעביר עליהם יד בכיסים והכל...
אבל אם יש למישהו בזין או בנעל סכין אין לך מצב למצוא
למרות שהעברתי יד איפה שהנעל... עדיין קשה לזהות |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לפי דעתי
פשוט לפני שמכניסים מישהו
עושים עליו חיפוש אחר חפצים כהים כגון אולרים, סכינים וכדומה
מי שיימצא אצלו אמצעי כזה
לא ייכנס. |
נכון מאוד
עלי רק עשו פעם אחת חיפוש כזה.... לפני איזה שנתיים וחצי כשהלכתי לדוגית........
וגם ממה שחברים שלי סיפרו לי, לא עושים דברים כאלה בכלל..... אז זה לא יזיק.......
אבל מצד שני, מופרע יכול גם להרביץ........ |
|
|
| YuVaL |
בעעע
גועל נפש מה שהולך במדינה הזאת
לי אישית אין בעיה לעבור סלקציה.. כי אני לבן..
:)
ורואים עלי אחד שלא עושה צרות
עכשיו אני אישית חשוב שסלקציה זה אחלה של דבר גם... אבל תלוי עד לאיזה רמה
כאילו אם רואים אחד שהוא יותר כהה אבל נראה אחד שקט שלא עושה בעיות או פוזות.. אז בכיף
את הערסים היותר כבדים, להשאיר בחוץ, אם הם רוצים שילכו לאיזה מועדון שכונה ושם יעשו בלגנים..
אבל לדקור מישהו בגלל שלא נכנס למועדון דפוק?.. זה כבר בנאדם משוגע לגמרי..
ורועי.. תזהר מחבר'ה כאלה... |
|
|
| Scorchio |
זה שהבנאדם הספציפי הזה שלף סכין לא אומר שצריך להכליל ולהגיד שכולם ישלפו סכין
תשעים אחוז מהדיבור של האנשים האלה זה פוזה ובסוף הרי זה ידוע שהם לא יעשו כלום.
אין הצדקה לא להכניס אדם למועדון בגלל צבע עור. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
ורועי.. תזהר מחבר'ה כאלה... |
שמע אחי זה הולך ככה...
אני יכול ללכת שאני בתפקיד ולזיין כל אחד שם במכות לא משנה כמה הוא חזק...
אם הוא לא מגיב לי יצא מושפל כי קיבל מכות
אם מגיב לי אז אני חוטף אולי מכות... אבל אז עשרים שומרים הורגים אותו והוא יוצא יותר מושפל
בגלל זה הרוב לא הולכים מכות עם שומרים...
ויש דיסקוטקים שלשומרים שם יש שוקרים כמו בתל יצחק או אלות כמו אצל הבוס שלי
אז תבין שאפילו אם קורה מקרה... זה לא שאי אפשר להסתדר
אבל באמת זה מסוכן |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שמע אחי זה הולך ככה...
אני יכול ללכת שאני בתפקיד ולזיין כל אחד שם במכות לא משנה כמה הוא חזק...
אם הוא לא מגיב לי יצא מושפל כי קיבל מכות
אם מגיב לי אז אני חוטף אולי מכות... אבל אז עשרים שומרים הורגים אותו והוא יוצא יותר מושפל
בגלל זה הרוב לא הולכים מכות עם שומרים...
ויש דיסקוטקים שלשומרים שם יש שוקרים כמו בתל יצחק או אלות כמו אצל הבוס שלי
אז תבין שאפילו אם קורה מקרה... זה לא שאי אפשר להסתדר
אבל באמת זה מסוכן |
ואתה מקבל שוקר או אלה?? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ואתה מקבל שוקר או אלה?? |
אצלי בחברה שאנחנו הולכים לדיסקוטק לא ראיתי שוקר...
אבל הבוס שלי שלח אותי לאוטו שלו כדי להביא את האלה שהיינו בתכלת
האלה אצלו כל הזמן...
שהיינו בקרים אפילו לא הוצאנו את האלה...
מצד שני גם הבוס שלי לא היה שם.. :) |
|
|
| Gil Shwarts |
| איזה מגניב זה בטח לחטוף שוקר לאשך :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
איזה מגניב זה בטח לחטוף שוקר לאשך :) |
לא...
מגניב זה יהיה להחטיף שוקר לאשך
לחטוף יהיה קטלני ביותר... :rolleyes:
שוקר זה לא מה שאתם חושבים של המצית שעושה לך כזה צביטה קטנה
זה וואחד מכת חשמל!!
זה מעלף את הבנאדם והוא מתחיל לפרפר כזה
וזה יכול לגרום לתופעות לוואי מסוכנות אחר כך |
|
|
|
|