|
Wat een gezeur weer...
|
View this Thread in Original format
| total woot |
Ik word n beetje moe van sommige mensen hier...
Accepteer nou gewoon dat sommige mensen elkaar beter kennen dan anderen, dat betekend NIET dat er een select groepje is dat mensen wegpest!!
Wat is er nou in vredesnaam erg aan n beetje geflame? imo. is dat op dit moment juist datgene dat t forum n beetje levendig houdt... |
|
|
| TranceFool |
| MOOOOOOOoooooooooooooooo |
|
|
| Optimus |
| woef, ja mensen zeur niet zo |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by total woot
Ik wordt n beetje moe van sommige mensen hier...
|
Jij studeerde toch Nederlandse taal- en letterkunde?:D |
|
|
| total woot |
*edit*
:D
(me schaamt zich.....) |
|
|
| jploveparade |
Newbies & TA...
 |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
Jij studeerde toch Nederlandse taal- en letterkunde?:D |
Is der toch nog een asielzoeker die nog een beetje de nederlandse taal beheerst........... |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by New Wave
Is der toch nog een asielzoeker die nog een beetje de nederlandse taal beheerst........... |
Tonight live: Tim vs Tin <--- watch it |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Is der toch nog een asielzoeker die nog een beetje de nederlandse taal beheerst........... |
heeft tin weer gewonnen met blackhawk down??
:p |
|
|
| Optimus |
| man, ik win met 2 vingers in de neus van hem:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
man, ik win met 2 vingers in de neus van hem:D |
Gebruik die 2 vingers nou eerst maar om te scrollen:D
En nee hij had niet gewonnen want na 3 minuten viel de server weg :p
En ik heb nog altijd meer kills dan die asielhoer :p |
|
|
| Optimus |
| dat komt omdat je 3x zoveel meer uren heb lopen spelen dan ik:D |
|
|
|
|