|
אנשים שנעלמו מהסצינה..
|
View this Thread in Original format
| BlueHawk |
חשבתם פעם מה קרה לאנשים כמו
Sonique
Alice DeeJay
Paul Oakenfold
ועוד רבים וטובים...
מישהו יודע מה הם עושים אחרי שההצגה נגמרת? :) |
|
|
| warpedd_ |
פול אוקנפולד הוציא דיסק לפני כמה זמן
נדמה לי שקראו לו
bonka |
|
|
| nimrod levi |
אוקנפולד עדיין קיים בסצינה
יש הרבה סטים שלו שמוקלטים וגם מדי פעם מוציא טראקים ורמיקסים
לפופ בעיקר(ג'ניפר לופז וטימברלייק)
אליס דיג'יי וסוניק מעולם לא היו בסצינה
מצטער להגיד את זה אבל הם לא רציניים.
למרות שיצא איזה טראק חדש של סוניק לפני כמה זמן |
|
|
| BlueHawk |
אני אישית לא יצא לי לשמוע ממנו...
אהבתי תרמיקס שלו ללב אמיץ |
|
|
| eXeTik |
Sonique - Cant Make Up My Mind (Michael Woods Remix)
טראק דיי טוב ד"א |
|
|
| luckystrike |
אוקנפולד עדיין חזק בעיניים והדיסק שלו שהוא
דיסק סולו "בונקה" אני ממש לא אהבתי ...
בכל אופן בשביל הגרופיס של אוקנפולד הוא חי קיים ונושם ... |
|
|
| Sniper |
נימרוד אחי
אתה טועה
אני זוכר שבתקופה שהוציאו את
better of alone
ככ התלהבו מזה וזה רץ ככ חזק במסיבות
והקטע החדש של סוניק ללא ספק טוב פלוסים |
|
|
| R.B.D |
הייתה איזה כתבה בסי אן אן על אוקנפולד ממה שראיתי הוא מופיע בכול מיני מקומות בעולם עם הלהקה שלו וההוא ששר את
STARRY EYES SUPRISE
יענו ממש כמו פייתלס אהבתי יותר את אוקנפולד הישן הוא היה מלך אף אחד לא יכול לשחזר את הרמה שהוא היה פעם
ד"א תמיד עניין אותי מה קרה ל
DJ SAKIN
אני זוכר פעם הוא היה מפיק בליגה גבוהה מאוד |
|
|
| -CosmicFire- |
| אוקנפולד עדיין בעניינים השאר לא יודע איפה הם... |
|
|
| DjChook |
DJ SAKIN
היית תקופה שהלך לו עם סגנון של נצחונות רק לא טראנס כבד
כמה טראקים דומים מאד
שהבולט בינהם פשוט היה גניבת נעימה של לב אמיץ
בגדול לא כשרון גדול,סתם שירים חמודים מאד וקליטים
בגדול בקשר ל
ALICEDEEJAY
כל הסיפור שעמד מאחורי הלהיט שלהם
והסיפור עם
DJ JURGEN
נשבע לך שזה העלים את שניהם חחח
בכל מקרה,
ALICEDEEJAY
מה אתה חושב ? זה בדיוק כמו
LASGO / DEEDEE
חבורה של כוסיות שהידיד שלהם אמר להן שהן יכולות להיות כוכבות והוא יכין להם את הקטעים הקצביים
בלה בלה בלה
כמה מצעדים ונעלמים
ככה זה, זה לא פופ שיש באמת מעריצים
הבנות האלה נעלמות יחסית מהר
בקשר לאוקנפלד, אני אף פעם לא היתי חסיד שלו כי אף פעם לא אהבתי האוס |
|
|
| -CosmicFire- |
| דידי היו פה לפני שבועיים... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
ALICEDEEJAY
אף פעם לא יצא מהסצינה וישאר עוד הרבה זמן
למה? כי זה רק שם הפקה אחר ל יוהן חילן, הכוסית ששרה בקליפים היא סתם גימיק...
:rolleyes:
פול אוקנפולד באמת הפך קקה,למרות שחייבים לתת לו את הקרדיט כי הוא זה שעיצב את סצינת הטראנס באירופה למה שקורה בה עכשיו.
וסוניק זה סתם דאנס אמטיויי....
:rolleyes: |
|
|
|
|