return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
אנשים שנעלמו מהסצינה..
View this Thread in Original format
BlueHawk
חשבתם פעם מה קרה לאנשים כמו
Sonique
Alice DeeJay
Paul Oakenfold

ועוד רבים וטובים...
מישהו יודע מה הם עושים אחרי שההצגה נגמרת? :)
warpedd_
פול אוקנפולד הוציא דיסק לפני כמה זמן
נדמה לי שקראו לו
bonka
nimrod levi
אוקנפולד עדיין קיים בסצינה
יש הרבה סטים שלו שמוקלטים וגם מדי פעם מוציא טראקים ורמיקסים
לפופ בעיקר(ג'ניפר לופז וטימברלייק)
אליס דיג'יי וסוניק מעולם לא היו בסצינה
מצטער להגיד את זה אבל הם לא רציניים.
למרות שיצא איזה טראק חדש של סוניק לפני כמה זמן
BlueHawk
אני אישית לא יצא לי לשמוע ממנו...
אהבתי תרמיקס שלו ללב אמיץ
eXeTik
Sonique - Cant Make Up My Mind (Michael Woods Remix)
טראק דיי טוב ד"א
luckystrike
אוקנפולד עדיין חזק בעיניים והדיסק שלו שהוא
דיסק סולו "בונקה" אני ממש לא אהבתי ...

בכל אופן בשביל הגרופיס של אוקנפולד הוא חי קיים ונושם ...
Sniper
נימרוד אחי
אתה טועה
אני זוכר שבתקופה שהוציאו את
better of alone
ככ התלהבו מזה וזה רץ ככ חזק במסיבות

והקטע החדש של סוניק ללא ספק טוב פלוסים
R.B.D
הייתה איזה כתבה בסי אן אן על אוקנפולד ממה שראיתי הוא מופיע בכול מיני מקומות בעולם עם הלהקה שלו וההוא ששר את
STARRY EYES SUPRISE
יענו ממש כמו פייתלס אהבתי יותר את אוקנפולד הישן הוא היה מלך אף אחד לא יכול לשחזר את הרמה שהוא היה פעם

ד"א תמיד עניין אותי מה קרה ל
DJ SAKIN
אני זוכר פעם הוא היה מפיק בליגה גבוהה מאוד
-CosmicFire-
אוקנפולד עדיין בעניינים השאר לא יודע איפה הם...
DjChook
DJ SAKIN
היית תקופה שהלך לו עם סגנון של נצחונות רק לא טראנס כבד

כמה טראקים דומים מאד
שהבולט בינהם פשוט היה גניבת נעימה של לב אמיץ

בגדול לא כשרון גדול,סתם שירים חמודים מאד וקליטים

בגדול בקשר ל
ALICEDEEJAY

כל הסיפור שעמד מאחורי הלהיט שלהם
והסיפור עם
DJ JURGEN

נשבע לך שזה העלים את שניהם חחח

בכל מקרה,
ALICEDEEJAY
מה אתה חושב ? זה בדיוק כמו
LASGO / DEEDEE
חבורה של כוסיות שהידיד שלהם אמר להן שהן יכולות להיות כוכבות והוא יכין להם את הקטעים הקצביים

בלה בלה בלה

כמה מצעדים ונעלמים

ככה זה, זה לא פופ שיש באמת מעריצים
הבנות האלה נעלמות יחסית מהר

בקשר לאוקנפלד, אני אף פעם לא היתי חסיד שלו כי אף פעם לא אהבתי האוס

-CosmicFire-
דידי היו פה לפני שבועיים...
DJ-Kreing^^
ALICEDEEJAY
אף פעם לא יצא מהסצינה וישאר עוד הרבה זמן
למה? כי זה רק שם הפקה אחר ל יוהן חילן, הכוסית ששרה בקליפים היא סתם גימיק...
:rolleyes:

פול אוקנפולד באמת הפך קקה,למרות שחייבים לתת לו את הקרדיט כי הוא זה שעיצב את סצינת הטראנס באירופה למה שקורה בה עכשיו.

וסוניק זה סתם דאנס אמטיויי....
:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement