return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Trance disco in Belgie
View this Thread in Original format
Steve-Austin
Techno fans hebben Fuse,
Elektro fans hebben Culture club,
House fans hebben ... (I don't care about this style)
Progressive house/trance fans hebben Larocca

Maar wat voor trance fans? Geen hard-trance of pumpin' trance fans éh!

Voor mij, Illusion is toch niet so slecht maar niet alleen trance ...
Dark Apostle
Belgische discotheken durven niet specifiek trance te gaan draaien want 90% van hun klanten zijn super hip,fly,dope,cool,smooth,easy,groovy,funky en trendy. En als je naar hun muziek smaak vraagt dan krijg je meestal RnB,Soul,Disco,Hip-Hop,Dance,Trance (hoewel ze soms dan nog steeds Dance bedoelen),Techno,etc,etc. met als gevolg dicotheken draaien liever niet alleen trance draaien.
Ik ga liever dan naar Trance Energy en Shockers (je betaalt meer dan in een discotheek maar je bent tenminste zeker dat je voor je geld sets geserveerd krijgt die helemaal in uw stijl passen)
cyberia
bbc ben ik al e paar keer hene geweest,ma da's dan ook weer net het iets hardere genre.
illusion,niet alleen trance,ma toch grotendeels (iemand eigelijk naar 15years illusion geweest in 't sportpaleis?)
't kot waar ik regelmatig te vinden ben is sotto's in zottegem,grotendeels trance en veel ouwe (bangelijke) schijven,let wel ,bijna elke week dezelfde plakes:whip: ,ma al bij al een vette keet.
Gladius
ja cyberia, kben naar 15 years illusion geweest. was, zoals in illusion altijd imo, beetje te hard.
ben al 3 keer in illusion geweest (toen da tiesto kwam inclusief), en kheb dat der -uplifting_tranceaddict_zijnde- genen ene keer goe gevonde... is da ni eerder wa club & hardtrance da ze daar draaie?

-Glad
cyberia
bwah ik vond het toch wel vet met 15years,verrassend vond ik tall paul,da toch wel nog beestig draait eigenlijk.

't is nu toch wel anderhalf jaar geleden da'k naar illusion geweest ben(kpeis da de laastte keer me 14jaar illusion was)en toen was het toch grotendeels trance op de ground level(alé ja soms wel hard-trance da's just)en club op de level,ma kzeg het da's al een tijdje geleden
Ashelon
Met andere woorden, het wordt hoog tijd om in Belgie trancefeesjes te beginnen organiseren. Zijn er deftige trance DJs? Behalve de grote namen ken ik niemand die voor een bescheiden bedrag de dansvloer in de fik wilt komen steken.
Gladius
bwa qua trancefeestjes mogen we de laatsten tijd toch ni klage vind ik ze. paar weke geleje m'n beste feesjuh ooit meegemaakt, 3 uur armin... 3 uur heaven... z0t.
BEACHBOY
quote:
Originally posted by Ashelon
Met andere woorden, het wordt hoog tijd om in Belgie trancefeesjes te beginnen organiseren. Zijn er deftige trance DJs? Behalve de grote namen ken ik niemand die voor een bescheiden bedrag de dansvloer in de fik wilt komen steken.


Suspicion is toch altijd een goed feestje... K weet niet of dit buiten oost-vlaanderen bekend is eigenlijk. Laatste keer was in de Pacha te Lokeren.

En dit jaar tijdens de Gentse Feesten is er "10 days of Anaconda" met een aantal bekende DJ's... Zal wel goed worden denk ik. Vriend van me organiseert het boeltje ;)
Creamfields23
LA ROCCA(LIER) ZOOOOOOO VETTTTTTTTTTTTT!!!!!:D :D :D Om het jaar effe een T-Shirt halen en feesten natuurlijk:clown:

En nog gefeliciflapflap met jullie forum
biest
quote:
Originally posted by cyberia
bbc ben ik al e paar keer hene geweest,ma da's dan ook weer net het iets hardere genre.
illusion,niet alleen trance,ma toch grotendeels (iemand eigelijk naar 15years illusion geweest in 't sportpaleis?)
't kot waar ik regelmatig te vinden ben is sotto's in zottegem,grotendeels trance en veel ouwe (bangelijke) schijven,let wel ,bijna elke week dezelfde plakes:whip: ,ma al bij al een vette keet.



yeah

k zat daar vroeger elke ing week

retro tot en met

rulede wel, nu draaien ze wa meer nieuwe dingen, which is nice, maar et neemt de sfeer wel wa mee in de dieperik

Tiger777
Ik zou er nog geld voor geven om te mogen draaien op zo'n trancefeestje...
cyberia
quote:
Originally posted by biest
yeah

k zat daar vroeger elke ing week

retro tot en met

rulede wel, nu draaien ze wa meer nieuwe dingen, which is nice, maar et neemt de sfeer wel wa mee in de dieperik

tis waar dat de sfeer daar de laatsten tijd(zo'n half jaartje al)wa veranderd is,vroeger stak het kot daar regelmatig in brand(iedereen da mee zat te roepen en de grond da daverde door het gejump) nu moet ge al goe opletten da ge het moment ni mist:(

moest ik ooit is de lotto winnen is da het eerste wa'k doe met da geld,een vet trance-feestje orgainseren.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement