return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Bier
View this Thread in Original format
Tiger777
Wel, we gingen het toch over bier hebben he...
Wel, we zullen is ne poll make binnekort
Maar, dan moek wel eerst ne lijst hebbe...
Nu, laat mij beginne

Palm
Maes
Jupiler
Hoegaarden
Kriek
Geuze
Orval
Rochefort
Duvel
Leffe
Stella-Artois
Westmalle
Kwak
Corsendonck
Kasteelbier
Ciney
Primus
Rodenbach

Voor details:
http://www.belgischebieren.be/

Als ge het mij vraagt is dat een van de bekendste biertjes...
jploveparade
De Hollanders zijn dol op Palmkes :)

Ik houd niet zo van bier maar Hoegaarden witbier is best lekker :D
Tiger777
I just LOVE hoegaarden :D
naa, hoegaarde is ni slecht, maar ook ni het beste da der is, matig goed biertje as get mij vraagt
jploveparade
Brugse Straffe Hendrik :toocool:
tor8024
'k ben nie zo aan stella of jupiler.. maes is al wa beter, ma geef mij ook maar ne hoegaarden of nen duvel!!

een trappist kan er ook mee door, ma nie voor alle dagen..
Tiger777
Naa, eigelek is dees nog gene poll he.. ma bon, sinds da niemand der niks nemeer aan toe te voege heeft, zal ik de poll starten... :)
Poll op volgend thread...
mr_sick
Jupiler, Duvel en Kasteel Bier !
cyberia
quote:
Originally posted by jploveparade
De Hollanders zijn dol op Palmkes :)

ni alleen de hollanders JP,ni aleen de hollanders:tongue2

heb zo is met een paar maten naar een biercafé geweest om er de lijst af te gaan,jawadde a night to remember,na een paar verschillende (een 6-tal peis ik)wast al genoeg:crazy:
begonnen me e palmke(kwestie van een fondke te hebben:D )
after that
chimay blue
bush amber
moeder overste
malheur
kasteelbier
en om te eindigen ne st feuillien(kzou begod ni meer weten welke)
,hadden met drie een rekeing van 3500bef,- plus dan nog andere vrienden da mee waren hadden dan ook nog een rekeing,wij me ons zatte botten gezegd van"jaja wij betalen alles wel":whip: :toothless den ene as'em thuiskomt smijt'em zijn sleutels weg(voordat de deur open was :rolleyes: ) den andere is ni meer in zijn bedde geraakt en ik moest den dag erna mondeling examen van taal afleggen waar ik moest uitleggen hoe ge het best u stem kon sparen (door o.a. nie teveel alcohol te drinken):haha:
Tiger777
Ik heb iets gelijkaadigs meegemaakt. Ik moest een voordracht geven over hoe men de bloeddruk kan beïnvloeden. Ik moest de groep vertellen hoe alcohol de bloeddruk verhoogt... En dan stonden ze zo allemaal naar u te kijken. En een van de gasten (die ze BTW ni allemaal op 1 rei heeft) zei dan: "Gij moet dan toch wel ne vreed hoge bloeddruk hebben"... Ik zakte door de grond...
Nabistai
Lijkt hij toevallig hier op?


Tiger777
oh my god... ik denk da ge ni moet vrage wie da was... Welke half garen die ze ni allemaal op 1 rij heeft zit in mijn klas? (NEE, IK ZEN HET NI :haha: )

Waar the hebt ge die klotefoto gehaald... :D
cyberia
hehe lol @pic

tja ge moest gij ni door de grond zakken enkel uitleggen da je het praktisch even wou aantonen :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement