return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Bier (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tiger777
en ik heb al de naam van zatlap :rolleyes:
Inderdaad, lol @ pic, ik heb ook ffe gelache... :D
btw nabistai, g'et gelijk, ik moet mijn leeuwke ook terugnemen...
cyberia
quote:
Originally posted by Tiger777
en ik heb al de naam van zatlap :rolleyes:

oh danstel ik voor dage bij ons LO komt volgen,wij hebben die naam hier ook:haha: de mokkes van mijn klas zeggen dawe allemaal een drankprobleem hebben:happy2: :crazy:

wat zo niet is natuurlijk:rolleyes:
Tiger777
Komt gij dan eens een stage hier in mijn klas geven. We zijn met 7'enen en ik ben samen me een meiske de enigen die een beke drinken... erg he? :tongue2

Geeft gij ze les in "beginnen met drinken" en ik zal die mokkes is late zien da gulle helemaal geen drankprobleem hebt... vergeleke me mij :D
Nabistai
quote:
Originally posted by cyberia
oh danstel ik voor dage bij ons LO komt volgen,wij hebben die naam hier ook:haha: de mokkes van mijn klas zeggen dawe allemaal een drankprobleem hebben:happy2: :crazy:

wat zo niet is natuurlijk:rolleyes:


Voor 1 of andere reden zeggen ze da tegen mij ook :conf: (da zijn dan toevallig mensen die nen hele avond langs de kant staan roken en niks anders doen die da zegge :rolleyes: )
Tiger777
quote:
Originally posted by Nabistai
Voor 1 of andere reden zeggen ze da tegen mij ook :conf: (da zijn dan toevallig mensen die nen hele avond langs de kant staan roken en niks anders doen die da zegge :rolleyes: )


Bij mij zegt der iemand da die nog nooit naar een fuif is gweest... dus, daar moet ge ni teveel belang aan hechte :)

Trouwes, ik rook ni... ik wil ni daaraan sterven, ge sterft beter door alcool :D
Nabistai
Trouwens om iets over het topic te zegge. De 4de persoon da geen bier lust bennekik. Ik lust alleen zwaardere alcoholen zoals wodka (en aangezien da smirnoff en bacardi doorgaans de 'deftigste' voorkomende zijn op fuifen drink ik da het meest). Iedereen da mij kent weet da trouwens. Onlang was der op een fuif nekeer jenever (appel). Eindelijk een beetje afwisseling :D

Bier daarintegen vind ik gewoon water me ewa pis in. :nervous:
cyberia
quote:
Originally posted by Tiger777
Komt gij dan eens een stage hier in mijn klas geven. We zijn met 7'enen en ik ben samen me een meiske de enigen die een beke drinken... erg he? :tongue2

Geeft gij ze les in "beginnen met drinken" en ik zal die mokkes is late zien da gulle helemaal geen drankprobleem hebt... vergeleke me mij :D

hehe lol komt dan ne keer langs bij ons in de cafetaria in Jette,dan kunt ge't hun eens tonen:p
kzalt is voorstellen of ik daar geen les in mag geven lol:crazy:

tja nabistai heb één woordje vr die mensen :zielig (sorry moesten er daar vrienden van jou tussen zitten é
:tongue2 )
Tiger777
euhm, ik heb niet gezegd dat ik een enorme drinkcapaciteit heb zenne, integendeel... 56 kilo is rap verzadigd met alcool...

hmm, appeljenever, mag ik anders ook wel...
cyberia
quote:
Originally posted by Nabistai
Trouwens om iets over het topic te zegge. De 4de persoon da geen bier lust bennekik. Ik lust alleen zwaardere alcoholen zoals wodka (en aangezien da smirnoff en bacardi doorgaans de 'deftigste' voorkomende zijn op fuifen drink ik da het meest). Iedereen da mij kent weet da trouwens. Onlang was der op een fuif nekeer jenever (appel). Eindelijk een beetje afwisseling :D

Bier daarintegen vind ik gewoon water me ewa pis in. :nervous:

nooit een palmke gedronken hé:happy2: :tongue2
een beetje bier me smirnoff valt ook nog te drinken hoor:toocool:
Tiger777
En, ik denk dat ik weet wie nabistai bedoelt... en die persoon... een vriend van mij :haha:

Nabistai
quote:
Originally posted by cyberia
hehe lol komt dan ne keer langs bij ons in de cafetaria in Jette,dan kunt ge't hun eens tonen:p
kzalt is voorstellen of ik daar geen les in mag geven lol:crazy:

tja nabistai heb één woordje vr die mensen :zielig (sorry moesten er daar vrienden van jou tussen zitten é
:tongue2 )


Zijt gerust, ik zeg het hun zelf meermaals da ze zielig zijn, en het zijn 'kennissen', zeker geen vrienden ;) :D
cyberia
quote:
Originally posted by Tiger777
euhm, ik heb niet gezegd dat ik een enorme drinkcapaciteit heb zenne, integendeel... 56 kilo is rap verzadigd met alcool...

hmm, appeljenever, mag ik anders ook wel...

wel appeljenever moet ik zo ni hebben...
seg tiger 56 kilo jong:eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement