|
Bier (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
en ge zijt ook nie de enige die da daartegen zegt...
ja, ik weet het, ben maar een lichtgewicht... |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
En, ik denk dat ik weet wie nabistai bedoelt... en die persoon... een vriend van mij :haha: |
Als ge het hebt op onze vriend van daarstraks
dan zijt ge verkeerd (diene rookt trouwes ni) en diene dans toch nog 'redelijk' mee |
|
|
| cyberia |
^^^^^^waaaahahaha lol
tiger tis eerder pluimgewicht,lol:tongue2 vant moment dage u goe voelt hé |
|
|
| Tiger777 |
| da's waar, ma die zit altijd ze zeike dak zat zen => allesbehalve plezant, zeker ast ni waar is |
|
|
| Lightworks |
Ah hier zit de trots van ons forum se... bier :)
Kent er niemand Lindemans Kriek? Beestig lekker en zoet bierke, maar ni overal te krijgen spijtig genoeg. Den bak staat naast m'n bed om het zo te zeggen :) |
|
|
| Tiger777 |
| ja, eerlek gezegd vind ik die van lindemans beter as die van bellevue zenne, ma ik heb lindemans der ni specifiek bijgezet omda ni veel mense die kenne. Maar, den BESTE kriek da der is, komt van brouwerij Girardin. Da's nog zo'n oud lokaal brouwerij'tje hier een beke verder in't straat. En da is echt zalige kriek. |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Lightworks
Ah hier zit de trots van ons forum se... bier :)
Kent er niemand Lindemans Kriek? Beestig lekker en zoet bierke, maar ni overal te krijgen spijtig genoeg. Den bak staat naast m'n bed om het zo te zeggen :) |
euh toch wel had het er al over in een andere thread
http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=4 |
|
|
| Lightworks |
ah ok... khad nog ni zover naar beneden gescrolled :) |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Lightworks
ah ok... khad nog ni zover naar beneden gescrolled :) |
het is je vergeven m'n jongen:toothless |
|
|
| Tiger777 |
| ik kan het begrijpe... luiheid... Ik ken der ook wa van. |
|
|
| Dark Apostle |
ANCIENT BUMB
Om een oude thread te vieren :D |
|
|
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
ANCIENT BUMB
Om een oude thread te vieren :D |
Waarom? |
|
|
|
|