return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Bier (pg. 3)
View this Thread in Original format
Tiger777
en ge zijt ook nie de enige die da daartegen zegt...
ja, ik weet het, ben maar een lichtgewicht...
Nabistai
quote:
Originally posted by Tiger777
En, ik denk dat ik weet wie nabistai bedoelt... en die persoon... een vriend van mij :haha:


Als ge het hebt op onze vriend van daarstraks



dan zijt ge verkeerd (diene rookt trouwes ni) en diene dans toch nog 'redelijk' mee
cyberia
^^^^^^waaaahahaha lol

tiger tis eerder pluimgewicht,lol:tongue2 vant moment dage u goe voelt hé
Tiger777
da's waar, ma die zit altijd ze zeike dak zat zen => allesbehalve plezant, zeker ast ni waar is
Lightworks
Ah hier zit de trots van ons forum se... bier :)

Kent er niemand Lindemans Kriek? Beestig lekker en zoet bierke, maar ni overal te krijgen spijtig genoeg. Den bak staat naast m'n bed om het zo te zeggen :)
Tiger777
ja, eerlek gezegd vind ik die van lindemans beter as die van bellevue zenne, ma ik heb lindemans der ni specifiek bijgezet omda ni veel mense die kenne. Maar, den BESTE kriek da der is, komt van brouwerij Girardin. Da's nog zo'n oud lokaal brouwerij'tje hier een beke verder in't straat. En da is echt zalige kriek.
cyberia
quote:
Originally posted by Lightworks
Ah hier zit de trots van ons forum se... bier :)

Kent er niemand Lindemans Kriek? Beestig lekker en zoet bierke, maar ni overal te krijgen spijtig genoeg. Den bak staat naast m'n bed om het zo te zeggen :)

euh toch wel had het er al over in een andere thread
http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=4
Lightworks
quote:
Originally posted by cyberia
euh toch wel had het er al over in een andere thread
http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=4


ah ok... khad nog ni zover naar beneden gescrolled :)
cyberia
quote:
Originally posted by Lightworks
ah ok... khad nog ni zover naar beneden gescrolled :)

het is je vergeven m'n jongen:toothless
Tiger777
ik kan het begrijpe... luiheid... Ik ken der ook wa van.

Dark Apostle
ANCIENT BUMB


Om een oude thread te vieren :D
Mister_Michel
quote:
Originally posted by Dark Apostle
ANCIENT BUMB


Om een oude thread te vieren :D


Waarom?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement