|
Bier (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
haaa, die goeie ouwe thread nog eens terugzien doet me deugd :p
Ik heb het tegenwoordig voor duvel en palm. Weg met hoegaarden! :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Weg met hoegaarden! :p |
Same here!
Tot voor een jaar geleden dronk ik alleen Hoegaarden, maar vorige zomer ben ik naar Pils overgeschakeld (ik was het beu om altijd commentaar te krijgen omdat ik altijd 1 Hoegaarden in een volledig ronje Pils moest bestellen), en sindsdien moet ik geen Hoegaarden meer hebben... |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
lindemans is inderdeed veel beter. |
Ik ga er mij seffes eentje pakken :)
| quote: | Originally posted by Pumaz
Van Ierse bodem: Guinness :D |
Beikes!
Worst beer EVER! :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
haaa, die goeie ouwe thread nog eens terugzien doet me deugd :p |
At your service :cool:
BTW Gueuze (Lambics in het algemeen) en Palm hebben nu toch een stapje achteruit moeten doen voor een nieuwe liefde.....Gouden Carolus en Gouden Carolus Triple....man dat zijn 2 prachtbieren...zalig gewoon!!!! |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Beikes!
Worst beer EVER! :p |
Hoor ik dus vaker...
Het is wel 'anders' dat geef ik toe :D |
|
|
| Phortastic |
Liefst Palm of Jupiler of Carlsberg :)
Wat ik echt SLECHT bier vind is Primus (=Haag, Haag en Primus is toch hetzelfde dacht ik?) en Maes.
Cristal en Stella zit zo beetje tussen de 2 in voor mij :D |
|
|
| pooley |
Stella vant vat, jupeke uit blik.
Lindemans is de beste kriek ma ik krijg da nimeer binnen na een overdosis kriekejenever...
Palm af en toe, Tuborg is ook goed en Carlsberg ook.
Duvel blijft beste van de zware bieren, gevolgd door ne blonde leffe.
Maes liever ni ma tis alcool dusja, voort vaderland he.
Primus en crystal zijn ing slecht !
Ne piraat gaat er ook in, ma das meestal me bieravonden :) |
|
|
| djcresto |
| ik drink alleen maar pintjes en dan nog liefst jupilerkes. Maes komt in onze buurt veel voor dus drink ik ook regelmatig. Primus is idd slechte pils. En bier uit blik das al volledig misselijkmakend. :D |
|
|
| pooley |
| ej ej das lekker margi met bussen van nen halve liter rond te lopen. En van die goei brede openingen om rapper te kunnen drinken :) |
|
|
| Tiger777 |
Vaten zijn toch beter zenne :p
Loopt es met een vat bier rond, met genoeg druk achter zodat ge NOG sneller kunt drinke :)
| quote: | | Lindemans is de beste kriek ma ik krijg da nimeer binnen na een overdosis kriekejenever... |
Ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt :p |
|
|
| pooley |
Kan het zelf nimeer rieken.
Tzelfde met appeljenever, zo scheilm van geweest dak het echt nimeer kan rieken of proeven...
En da duurt nu al 2-3 jaar voor die 2.
Me wodka lukt da precies ni, 2 weekskes geleden een fles leegetuttert en niks van over :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
(ik was het beu om altijd commentaar te krijgen omdat ik altijd 1 Hoegaarden in een volledig ronje Pils moest bestellen), |
haha, ik ken dat van ergens... maar ik hou er niet mee op hoor, veel te lekker om afstand van te nemen. :D |
|
|
|
|