return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Tranceaddict Feestbeest Award
View this Thread in Original format
SnuggLe
Oke, ik verveelde me weer en had zin om even wat te posten.

Het idee kwam bij me op dat ik vaak dezelfde mensen tegenkom op feesten (qua Tranceaddicts dan), en dat sommige mensen echte feestbeesten zijn. Vandaar dat ik even een thread wilde maken waar iedereen zijn/haar feestbeest kan kiezen. Een top 3/5/10 mag ook, en alles wat je verder kwijt wil.

SnuggLe's feestbeest top nogwat
1. Partyhardy (Onno) / Miss Proximus (Josta)
2. Donna (Anja)
3. Optimus (Tin)
4. JP

Waarom?
Nou Onno spreekt voor zich. Hij reist heel NL af voor feesten, kent iedereen, en feest overal. Koopt zelfs kaarten voor UDC feesten ;)
Staat altijd te dansen en springen. Gewoon top!
Miss Proximus komt ook uit een uithoek van NL en gaat ook erg veel feesten af. Ze gaat veel naar het buitenland, en vangt ook af en toe buitenlandse TA's op in NL. Een soort ambassadeur van TA in NL.
Donna is gewoon top. Ook al is ze maybe wat ouder en heeft ze een family, toch feest ze raak. Topmeid! Altijd leuk om tegen te komen.
Optimus is zo gek als een deur, heeft ADHD en springt overal op. Super :)
En JP die feest heel Europa onderhand ook af, en loopt volgensmij ook al redelijk lang mee.

RESPECT! :)


Gekste feestbeest:
1. Optimus / Remy ...op een gedeelde eerste plaats

....ver daaronder komt de rest ooit een keer :)
En de reden spreekt voor zich... DUH! Die lui zijn gewoon gek. Remy helemaal met zijn useless posts :) Vandaar dat ik REmy D fan ben :)


En ik kan ook wel een top nogwat maken met 'Anti feestbeesten'; mensen die al eeuwen op het forum zitten, maar die niemand hier ooit op een feest heeft gezien. Maar die namen hou ik voor me, you know who you are.


Ow, en vind je deze thread useless? I dont give a :)


Greetz,
SnuggLe
Jappio
wat een useless thread zeg snuggle :mad:

heb je weer een sextekort dat je optimus en remy zo op loopt te hemelen :eyes: :eyes: :eyes:







muahahahahahha

ennum ik heb Blik nog nooit op een feest gezien nee :)
Djeebie
Ik zou niet kunnen zeggen wie, omdat ik verder niemand ken van hier. Ben nog niet naar een meeting geweest, maar ik was wel van plan om naar de volgende Addiction te komen. Maar daar hoor ik eigenlijk niets meer van...
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
wat een useless thread zeg snuggle :mad:

heb je weer een sextekort dat je optimus en remy zo op loopt te hemelen :eyes: :eyes: :eyes:




Nee valt wel mee hoor :)
Ik verveelde me gewoon even, dus ik dacht; kom, even posten. Vind um helemaal niet useless :)

En Remy en Optimus zijn gewoon gek....!!
Miss Proximus
Ah weer zo'n leuke thread ;)

Weet je, ik ga vandaag eens NIET vals bescheiden doen en ik hou gewoon dezelfde nummer 1 aan als Bram :D

Dus

1. Reflecting Onno & Fluorescent Josta :D
reden: DUH!!!
2. Tijs08 omdat ie ook HEEL erg hard kan gaan en maar moeilijk een feestje overslaat :D
3. Leander omdat ie steeds opeens weer weg was als ik met m'n ogen had geknipperd. en omdat ie een gescheurde broek had :p

Categorie idioot:
1. Remy D
2. Tin (liefst in combinatie met Tim)
3. Petrus (kamioen postzegel likken zonder postzegels hahaah)

Love you all trouwens, en als jullie er niet waren, zouden alle feesten een stuk minder leuk zijn (lees: geen K*T aan!!)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
3. Petrus (kamioen postzegel likken zonder postzegels hahaah)


LOL! INDERDAAD! :)
En Peter, waarom post je zo weinig?
Cosmic Guy
Jij verveelt je echt he Snuggle? :D

Ik ken nog niet zoveel TA's, maar op basis van die paar keer dat ik ze ben tegengekomen staat Partyhardy bij mij op 1. Met je mooie oranje broek :D
Tealk zag ik ook springnichten op Qontact, zelfs op Corsten, lol.

O ja, en Lex komt dan op de 3e plaats.
Rinus
Ken ook niet superveel TA's. Maar PartyHardy staat duidelijk boven aan de lijst. Daarna zeker Thijs. En de rest die ik wel eens zie ken ik wat minder om goed te kunnen beslissen.

1. Partyhardy
2. Thijs
TimeportE
onno uiteraard, gozer heeft een smile die groter is als brooklin bridge! :D en is altijd en overal bij feestjes, en eindhoven ganger! :p
tin, geestelijk prettig gestoord feestbeest!
donna of proxi, dat mogen ze zelf maar uitvechten (in modderbad? :D)


btw ik vond flipper weer strak doorgaan tijdens TiC, kon et niet bijbenen! :)
jploveparade
Ik hoor duidelijk bovenaan :D

Als we er dan toch een serieus onderwerp van maken:

-In de scene sinds 1991
-10 mappen vol kaartjes, flyers, reviews etc van alle feesten die ik bezocht heb
-Diverse persoonlijke VIP uitnodigingen voor Hellraiser parties
-Bezoek al jaren feesten in heel Europe
-Grootste Paul van Dyk verslaafde van Nederland (dit weekend in Dortmund, volgend weekend in Berlijn en dan weer naar Amsterdam)
-7 Loveparades, 6 Maydays, 5 Lovestern en 8 Mysterylands overleefd
-Ken alle legendarische clubs van binnen: Tresor, E-Werk, Hippodrome, IT, The Palace, Kit-Kat Club
-Sta open voor nieuwe muziekstylen en ben ook niet beroerd om gezellig mee te gaan terwijl het eigenlijk niet mijn muziek is (TIC)

enz enz

Dj Lex
quote:
Originally posted by TimeportE
donna of proxi, dat mogen ze zelf maar uitvechten (in modderbad? :D)


Wet t-shirt contest?

:cool:
franzelare
ik zie niet veel TA-ers omdat ik naar andere feesten ga ;)

maar op foto's zie ik wel verdomd vaak onno staan dus denk dat die op nr.1 komt!
en leander kom ik vaak tegen!

Tin en Tim zijn losers omdat ze er op nexus niet waren!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement