return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Rookverbod Horeca (pg. 5)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by eieregooie
En dit is echt de grootste lariekoek die je kan bedenken... Maar daar komen jullie nog weleens achter... (Tenminste... ik geloof dat Siesta Blik en Jij niet echt tot de oudere garde behoren hier ;) )



hey ouwe zak:D,roken is gewoon vies, IMO, stinkt, en jij met zweten,"ooo ik stink naar zweet" ff sigaretje opsteken:rolleyes:. Als je stinkt naar zweet, gaat dat heus niet weg als je een sigaretje rookt.
Disney
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
hey ouwe zak:D,roken is gewoon vies, IMO, stinkt, en jij met zweten,"ooo ik stink naar zweet" ff sigaretje opsteken:rolleyes:. Als je stinkt naar zweet, gaat dat heus niet weg als je een sigaretje rookt.


Het ging over je kleren die de volgende dag stinken...
eieregooie
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
hey ouwe zak:D,roken is gewoon vies, IMO, stinkt, en jij met zweten,"ooo ik stink naar zweet" ff sigaretje opsteken:rolleyes:. Als je stinkt naar zweet, gaat dat heus niet weg als je een sigaretje rookt.

Dat is ook niet wat ik zeg paashaas ;)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by eieregooie
Dat is ook niet wat ik zeg paashaas ;)


hehehee, nouja boeiend:D

maarja jij begon opeens over houden van meisjes en roken, ik had et over met iemand gaan, niet van iemand houden.... ;)
Ding Chavez
quote:
Originally posted by eieregooie
En Over die rooklucht... Ik ruik liever een rooklucht dan een ouwe zweetlucht... "Maar, dat is natuurlijk heel persoonlijk" :D


Ik ruik toch liever gewoon deoderant :D

Maar wat lopen een aantal mensen ineens de engel uit te hangen om mensen te beschermen tegen het roken. Zoals eieregooie al zei, de meeste rokers hebben voor hunzelf de afweging gemaakt tussen de voor- en nadelen dus laat ze lekker.
Als jij er last van hebt dat is een ander verhaal, maar daar komen dus die rookvrije zones voor dus daar hoef je je ook niet meer durk om te maken :)
Fkwebeman
Het is mij om het even..
ik rook zelf niet meer fulltime, alleen als ik op stap ben (en dat is ook niet meer elke week) of op een feest, op een of andere manier moet het dan. Dan is het ook lekker..

in kleine ruimtes heb ik er een hekel aan als ik in de rook zit, maar in de grote ruimtes no problemo.
John
boeit me nix of et wordt afgeschaft of niet. als er maar wat geventileerd wordt ofzo en dat er niet een te erg rookgordijn hangt vinnik et nie erg...
en et boeit me ook al nix of een meisje rookt of niet (goh wat ben ik makkelijk) k douw liever mn tong in een lekkere asbak dan in een lelijke uum..niet asbak (beetje vage zin)
ik ben het dus deels met eieregooie eens. maar die smaak in je bek is wel degelijk de lucht van een asbak voor een niet roker:p tenminste.. iig voor mij haha:)
zolang er maar geen peuken in me arm worden uitgedrukt kan ik wel met rookers in harmonie leven:p
MaGiK54
De discussie gaat de oorspronkelijke reden geheel voorbij waarom er niet meer gerookt mag worden in de horeca.

Het gaat erom dat de horecawerknemers recht moeten hebben op een rookvrije werkplaats. De meeste horecamensen roken zelf als een ketter en als ze niet roken hebben ze er zelf voor gekozen om in een rokerige ruimte te gaan werken. Dus naar mijn mening is het gewoon vette bull dat ze roken in de horeca moeten verbieden.
Djeebie
Er zijn naast de horeca ook andere bedrijfstakken waar vanaf 1 januari 2004 een rookverbod op de werkplek geldt. De psychiatrie bijvoorbeeld. Volgens onderzoek rookt zo'n 80 % (!) van de psychiatrische patiënten.

Het lijkt me dat de overheid voor bepaalde bedrijfstakken toch echt uitzonderingen zal moeten maken. O.a. bij de horeca. Coffeeshops vallen trouwens weer niet onder de horeca en zullen dus ook weer apart behandeld moeten worden.

Per 1 januari bestaan er trouwens ook geen rokerscoupés meer bij de NS...
eieregooie
quote:
Originally posted by Djeebie
Per 1 januari bestaan er trouwens ook geen rokerscoupés meer bij de NS...

Da's ook weer zoiets... Hoppa, in 1 klap alle rokers weer in de auto...

En ja, als je niet in de rook wilt werken moet je niet in de horeca gaan werken... Zo simpel is het nu gewoon...

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
maarja jij begon opeens over houden van meisjes en roken, ik had et over met iemand gaan, niet van iemand houden.... ;)

Owja, daar zit natuurlijk verschil tussen bij sommige mensen ;) Even vergeten...

Djeebie
quote:
Originally posted by eieregooie
Da's ook weer zoiets... Hoppa, in 1 klap alle rokers weer in de auto...


Lijkt me toch niet dat iemand met de auto gaat reizen omdat 'ie in de trein niet meer mag roken... Dan moet je echt een die-hard roker zijn. Ik heb jarenlang gerookt, maar zelfs als roker ging ik in de niet-rokerscoupé zitten. Vond het echt van die stinkhokken.
New Wave
AAAAAH gadver.
Mijn laatste ex was echt zo'n lekker geil wijf.
1 jaartje jonger....einde van een avond had ik der even op den bek gepakt en GADVER!!
Het is dus wel een asbak....ik heb in een discotheek gewerkt en heb ook asbakken moeten ruimen en af moeten wassen.
PRECIES HETZELFDE!!

Die relatie heeft ook maar 1 week geduurt.
Was opzich geen ramp want ze was mega saai en zoenen kon ze ook niet..tering, ergste die tong ging nog harder te keer dan zo'n keukensnijmachine :eyespop: :nervous:

Voor mij geen rokende sjik meer.
Als der wel een hete lieve rokende vrouw is waar ik verliefd op word en ik wil lekker zoenen, dan gaat der eerst een kilo kaugom in.:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement