|
Om maar weer EENS vreselijk irritant te zijn....
|
View this Thread in Original format
| DJ_Massive |
.. gaat deze thread dus lekker nergens over,
close m maar! heb je weer extra werk eXos` :p
Oja, flame maar.. hoe harder hoe beter :D |
|
|
| Teknikol |
massive irritant mannetje sjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejong
ejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejong
ejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejong
ejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejong
ejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejong
ejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge |
|
|
| Optimus |
 |
|
|
| mantisnl |
:rolleyes: |
|
|
| jploveparade |
Het is warm weer en er is niks op TV?  |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Het is warm weer en er is niks op TV? |
juist, voetbal suxx en ik krijg koppijn van dat benauwde weer buiten ;) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
juist, voetbal suxx en ik krijg koppijn van dat benauwde weer buiten ;) |
 |
|
|
| DJ_Massive |
| oke laat dat voetbal maar weer zitten dan, moest het ff kwijt :D |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Flipper01
|
 |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by jploveparade
|
boze bef smilie ? |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
boze bef smilie ? |
En je vriendin maar klagen...  |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by jploveparade
En je vriendin maar klagen... |
dan laat je dr toch lekker klagen,
en ga je zelf lekker  |
|
|
|
|