|
Wat is de allerbeste LIVE-SET ooit (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
| quote: | Originally posted by Akira
Maar miss p toch:)...omdat livesets vaak vette nummer tussen zitten en ik ben vaak benieuwd hoe een dj daar gedriaad heeft welke platen etc..
en ID de beste live sets maak je niet thuis mee ok mischien wel de platenkeuze van de desbetreffende dj. Maar de sfeer enzo proef je niet,je gaat veel minder hard uit je dak :p etc...
Maar eigenlijk vergeet ik de helft de helft wat een DJ heeft gedraaid op een party :D dan ben ik denk echt 80% kwijt :D daarom is wel es leuk om na te luisteren waar je eigenlijk zo hard op bent gegaan... |
IDD
ben ik het helemaal mee eens
BUT
he RESPECT !!!!! |
|
|
| The Groove |
Ferry Corsten @ Trance Energy 2000
Marco V @ Trance Energy 2000
Yves de Ruyter @ Trance Energy Thialf Heereveen
Marco V @ Innercity
Mauro Picotto @ Trance Energy Jaarbeurs Utrecht
En recent vind ik de volgende erg vet:
Armin van Buuren @ Massive
Scott Bond @ Massive
en nou vond ik Yves de Ruyter @ Trance Nation ook eeeeeerg lekkerrrr :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Akira
Maar miss p toch:)...omdat livesets vaak vette nummer tussen zitten en ik ben vaak benieuwd hoe een dj daar gedriaad heeft welke platen etc..
en ID de beste live sets maak je niet thuis mee ok mischien wel de platenkeuze van de desbetreffende dj. Maar de sfeer enzo proef je niet,je gaat veel minder hard uit je dak :p etc...
Maar eigenlijk vergeet ik de helft de helft wat een DJ heeft gedraaid op een party :D dan ben ik denk echt 80% kwijt :D daarom is wel es leuk om na te luisteren waar je eigenlijk zo hard op bent gegaan... |
Precies.. je moet altijd op de hoogte zijn van de nieuwste topnummers :cool: Bovendien zijn live-sets meestal veel gaver als een gewone cd. Ben nu de geweldige set van Scott Bond @ Massive aan 't luisten... de Live-set van dit jaar tot nu toe :) |
|
|
| Remy D |
Ik heb geen beste live set ooit.
Maar ik vindt Magik 6 heel vet en Judge Jules @ Qontact.
Verder luister ik nu veel naar Scott Bond @ Baia Beach. Is naar mijn mening beter dan zijn Massive set.:D |
|
|
| Partyhardy! |
*Scott Bond@Massive, heerlijke set!
*DjStigma live @ Mpetre 18-5-2001! Dj Stigma, top dj!(downloaden op http://djmixes2k.tripod.com/ );)
*& natuurlijk Dj Tiësto live @ energy2000 30-12-1999!
 |
|
|
| BooMBooM |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
- Akira live @ Tunnel of Terror Mysteryland '97/'98 (? weet niet meer precies wanneer)
- Tiesto live @ Sensation
- Mauro Picotto live @ Qlimax
- dj Uzi & mc Mouth of Madness live @ Kardinge '97/'98 (ik mis de chronologische volgorde van m'n feesten haha) ---> toen de hele posse van Leeuwarden het podium op vloog..wát een lol!
verder vind ik de meste sets op feesten wel aardig... |
die mix van akira live at tunnel of terror van mysteryland heb je die nog op je comp staan??want die ken je vast nergens meer downen??? |
|
|
| Miss Proximus |
| die mix had ik sowieso niet...die staat gewoon in m´n hoofd geBEUKT haha...heb ik nu nog steeds elke dag last van lol...BOOM BOOM BOOM SLIK!!!!! loooool :D :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Remy D
Verder luister ik nu veel naar Scott Bond @ Baia Beach. Is naar mijn mening beter dan zijn Massive set.:D |
Ja, jammer dat Scott Urban Train en Such Is Life niet heeft gedraait op Massive... dan was de set nog beter.
Maar ja.. de geluidskwaliteit van de Baia Beach's sets zijn lang niet zo goed als die van Massive :(
En Massive zit nog steeds in mij geheugen :D daarom vind ik de Massive set beter :) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ja, jammer dat Scott Urban Train en Such Is Life niet heeft gedraait op Massive... dan was de set nog beter.
Maar ja.. de geluidskwaliteit van de Baia Beach's sets zijn lang niet zo goed als die van Massive :(
En Massive zit nog steeds in mij geheugen :D daarom vind ik de Massive set beter :) |
Ik kan jou wel begrijpen omdat je er live bij was dan is zo'n set altijd specialer. :)
Ik was op dat moment aan het luisteren naar Judge Jules en dat is weer mijn set van het jaar tot nu toe. :D |
|
|
| JH@theparty |
uhm ik geloof dat iedereen het aardig met elkaar eens is toch zal ik er nog een aantal nieuwe aan toevoegen :
- paul van dyk & pete tong @bbc 1 eesential mix (vooral de remix van flat beat )
- tom harding live@dancevalley 1999 na de halve dag in modder te hebben gestaan, echt geniaal !!
- dave clarke @ impulz 2001 gewoon techno in al zijn puurheid
- tiesto @sensation/magik 6 is namelijk bijna het zelfde
- ferry corsten @dance valley 2000 je vleigt echt zo van de planeet af
- judge jules @qontact 2001 wat een superfeest was dat zeg beste van 2001 tot nu toe
- warmdusher @shockers beuken beuken beuken en nog eens beuken , en a.s. zat. is hij er weer !!!!!
btw dit is niet de volgorde van goed naar slecht of zo .... gewoon allemaal verschillend en geniaal in hun soort !!!!!!:D |
|
|
| Miss Proximus |
| hoi jh! op welke party ben je? :p welkom op deze errug verslavende site lol |
|
|
| JH@theparty |
waar ik ben ........ a.s. zat. op ML en de 30e op concept , ga zoveel mogelijk zolang mijn portemonee en studie er niet te veel onder lijden , maar soms breekt het me wel op ..... t/m woensdag dan daarna krijg ik altijd weer de kriebels !!!
btw ben jij op Dance-Nation in nieuwegein geweest ? heb daar nml. ook iemand ontmoet uit leeuwarden dus ........ |
|
|
|
|