return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Wat is de allerbeste LIVE-SET ooit (pg. 5)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Hehe deze namen zeggen mij echt weinig. Jezus ik weet echt nix van techno
New Wave
Hoeft ook niet jong, tis niet erg :D
Jukx
quote:
Originally posted by New Wave
Trouwens, heb je de line-up van Awakenings al gezien :-)??? nee....................nu wel :-)

Adam Beyer,
Ben Sims,
Cari Lekebusch,
Chris Liebing & Steve Rachmad,
Estroe,
Gayle San,
Jay Denham,
Jerome,
Kenny Larkin,
Laidback Luke,
Leftfield (dj-set),
Marco Bailey,
Miss Djax,
Misstress Barbara,
Mr. C.,
Monika Kruse,
Remy,
Rolando,
dj Rush,
Samuel l.Session,
Seutek

Als dit niet de ultieme line-up vind,dan ben je een heeeeeeeleeee fake techno fan.......:D

Ik ga hier dus zeker naartoe:D

Oud nieuws man!!!
Daar heb ik geloof 2 maanden geleden al een thread over geopend!! :p
Echt een onwijs relaxte line-up inderdaad!!!
Deze zijn er trouwens nog aan toegevoegd:

Shinedoe
JOHANNES HEIL (Live)
SPEEDY J (Live)
Steven de Peven

Het moet niet veel gekker worden he!!

Heb je trouwens al een beetje succes met die Shockers Live-sets???
Ik heb alleen Remy & Djax part 1... zou HEEL GRAAG part 2 en John Acquaviva willen hebben!!! Ohja Ken Ishii mag er ook wel bij!!

MASSOL!
versetjuh
sven vath liveset van sensation, jammergenoeg de enige die ik heb is moddervet...
New Wave
Maakt niet uit of het oud nieuws is jong, gaat erom dat ik het effe wilde laten zien:)
Het is inderdaad een hele stevige Line up:D
Ik ga er ook zeker naartoe, heb al vrij van mijn werk genomen.
Hoeft inderdaad niet gekker maar Umek er van mijw el bij...wow dan is ie helemaal top :D

Over die Shockers sets........ik ken ze nergens meer vinden, heb overal mannetjes op gezet maar zonder succes.
Ik heb die Miss Djax wel, niet helemaal, das jammer.
Die van Remy heb ik ook maar een stukkie van.
Op Audiogalaxy had ik die van Remy gezien maar er is nooit iemand online die die set heeft.

Als ik die Ken Ishii set kan krijgen doe ik er een moord voor, die gast draaide zo master!!

groeten
Jukx
quote:

Als ik die Ken Ishii set kan krijgen doe ik er een moord voor, die gast draaide zo master!!

groeten

Die stond laatst ook op Audiogalaxy... alleen was die gozer niet online!! :(
Akira
als sven vath ook nog es zou komen dan zou het helemaal mooi zijn...
New Wave
quote:
Originally posted by Jukx

Die stond laatst ook op Audiogalaxy... alleen was die gozer niet online!! :(

Wat vreemd, ik zoek elke keer met "shockers Live" en nog nooit heeft hij ken Ishii erbij gestaan................MAAR NU WEL and he is entering my PC now :)

Ik zal kijken of ik zo'n myplay locker kan vullen.....
djiwan
Mijne is dus echt wel:

Mauro Picotto - Live @ Trance Energy Jaarbeurs Utrecht 2001

ik was daar... technisch niet supersterk (ook zeker niet slecht) maar qua style monsterlijk, stampend en vette techno erdoor bxr platen die nu pas net uit zijn echt wreed was dat....
Optimus Trance
quote:
Originally posted by djiwan
Mijne is dus echt wel:

Mauro Picotto - Live @ Trance Energy Jaarbeurs Utrecht 2001

ik was daar... technisch niet supersterk (ook zeker niet slecht) maar qua style monsterlijk, stampend en vette techno erdoor bxr platen die nu pas net uit zijn echt wreed was dat....

ja man, ik was daar ook, alleen een beetje irri dat er ineens werd ge-"heee-hooo"ed toen hij bezig was, maar goed, toch had ik me uitstekend vermaakt, ik was me maten tijdens die set kwijtgeraakt en heb ik maar in me eenje met 2 biertjes in me handen staan stampen:D:D:D

djiwan
quote:
Originally posted by Optimus Trance

ja man, ik was daar ook, alleen een beetje irri dat er ineens werd ge-"heee-hooo"ed toen hij bezig was, maar goed, toch had ik me uitstekend vermaakt, ik was me maten tijdens die set kwijtgeraakt en heb ik maar in me eenje met 2 biertjes in me handen staan stampen:D:D:D

haha lol ik heb mezelf ook wel 7x voorbij zien komen op tv vet te stampen met 6 biertjes in zo'n kartonnen ding.... bar was zzzzoooooooooooooooooooo ver... :p :p :p
Dj Lex
quote:
Hoeft ook niet jong, tis niet erg :D

Hehe thnx. Ik zit helemaal niet in die techno scene als dat het al is.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement