|
Wat is de allerbeste LIVE-SET ooit (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Robvef
Dat zeggen we ook als ik op mijn werk een kopietje wil branden van leuke software die we hebben binnengekregen: Oh even backup maken hoor. :D :D :D
Maar zo denkt iedereen bij ons op het werk daarover. Wel cool |
hehe bij me pa zetten ze gewoon een doos met windows cd's erin klaar en iedereen die wil kan pakken |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat vreemd, ik zoek elke keer met "shockers Live" en nog nooit heeft hij ken Ishii erbij gestaan................MAAR NU WEL and he is entering my PC now :)
Ik zal kijken of ik zo'n myplay locker kan vullen..... |
nou.. als dat zou kunnen... ! ;) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Jukx
nou.. als dat zou kunnen... ! ;) |
Zal moeilijk gaan.
WAnt ze accepteren geen grote bestanden.
Tot 20 MB geloof ik (misschien 50 MB) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by raoel
Zal moeilijk gaan.
WAnt ze accepteren geen grote bestanden.
Tot 20 MB geloof ik (misschien 50 MB) |
Ja klopt. 20 MB max. Maar als je mannetjes bij Myplay kent dan kan het wel. Hele sets erop plaatsen bedoel ik |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja klopt. 20 MB max. Maar als je mannetjes bij Myplay kent dan kan het wel. Hele sets erop plaatsen bedoel ik |
regel jij es wat...hehehe |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Akira
regel jij es wat...hehehe |
Haha ja was het maar zo. Ik ken jammer genoeg niemand daar |
|
|
| raoel |
| Het schijnt dat het mogelijk is om via FTP site's te uppen naar myplay. Heeft iemand gepost in de myplay locker thread. Dus wie weet komen er nu wel een hele hoop sets op. Maar die kun je toch beter via de FTP zelf downloaden. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by raoel
Het schijnt dat het mogelijk is om via FTP site's te uppen naar myplay. Heeft iemand gepost in de myplay locker thread. Dus wie weet komen er nu wel een hele hoop sets op. Maar die kun je toch beter via de FTP zelf downloaden. |
ja zal best maar volgens mij moet je gewoon iemand kennen bij myplay hoor |
|
|
| jp |
| Paul van Dyk - Rosenmontagsrave '99 |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ja zal best maar volgens mij moet je gewoon iemand kennen bij myplay hoor |
haha, myplay hoe vet was dat :stongue: |
|
|
| raoel |
De set van Tiësto op energy 2000 blijft denk ik toch mijn favo.
Ik luister um nog regelmatig, nu weer omdat deze topic omhoog is gehaald (dank je JP :)). Ben nu aangekomen bij "The Sound of Nature", een van mijn all time favo tracks.
Waar kan ik het vinyl vinden?
Ook wel leuk om te hoe de stijl van enkele TA's is veranderd:
| quote: | Originally posted by SnuggLe
| quote: | Originally posted by tango
DJ Tiesto - Live @ energy 2000 (voor de meeste van ons de beste set denk ik)
|
Ja DUH! Dit is ECHT WEL ECHT de beste liveset OOIT! Deze kan gewoon niet meer overtroffen worden!
Greetz,
SnuggLe |
Hoe denken jullie 2 daar nu over?
Inmiddels zijn jullie beide de prog kant in gegaan, maar wat doet zo'n set nog met jullie. Nog steeds vet en kan de trance van vandaag de dag jullie niet meer inspireren, nostalgie die naar boven komt of vindt je het niks meer.
Er zijn veel goede oude sets, trance was toen wel beter!
Maar deze set werd toen veel genoemd en dat zal nu wel weer het geval zijn als mensen hun favo setje opnieuw indienen. |
|
|
| New Wave |
| Snukkel die Tiesto goed vind. :D Ah, toendertijd zat hij nog aan de drugs. Het is hem vergeven :p |
|
|
|
|