return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Wat is de allerbeste LIVE-SET ooit (pg. 4)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
nee..was ik niet...hoe heette diegene dan? misschien ken ik haar (hem?) wel! :D
JH@theparty
het was een zij .......... en nu haar naam ............. oh ja een hele bijzondere ...... anne-rinse , lange blonde vrouw ben haar daarna nooit meer tegengekomen in de ''scene'' maar toen wel veel lol met haar gehad ... zou leuk zijn als jij haar kent , dan wordt het wereldje nog weer kleiner !!!
raoel
quote:
Originally posted by JH@theparty
uhm ik geloof dat iedereen het aardig met elkaar eens is toch zal ik er nog een aantal nieuwe aan toevoegen :
- paul van dyk & pete tong @bbc 1 eesential mix (vooral de remix van flat beat )
- tom harding live@dancevalley 1999 na de halve dag in modder te hebben gestaan, echt geniaal !!
- dave clarke @ impulz 2001 gewoon techno in al zijn puurheid
- tiesto @sensation/magik 6 is namelijk bijna het zelfde
- ferry corsten @dance valley 2000 je vleigt echt zo van de planeet af
- judge jules @qontact 2001 wat een superfeest was dat zeg beste van 2001 tot nu toe
- warmdusher @shockers beuken beuken beuken en nog eens beuken , en a.s. zat. is hij er weer !!!!!

btw dit is niet de volgorde van goed naar slecht of zo .... gewoon allemaal verschillend en geniaal in hun soort !!!!!!:D

Het gaat mij om die
Dave Clarke LIVE @ IMPULZ
Ik ben er toen geweest en ja die was heel gaaf.
Het schijnt dat je die set kunt downen maar waar.
Ik ben al lang op zoek maar krijg die nooit gevonden
Weet iemand die ergens op het net te staan
Jukx
quote:
Originally posted by raoel

Het gaat mij om die
Dave Clarke LIVE @ IMPULZ
Ik ben er toen geweest en ja die was heel gaaf.
Het schijnt dat je die set kunt downen maar waar.
Ik ben al lang op zoek maar krijg die nooit gevonden
Weet iemand die ergens op het net te staan

Ja die set RULED echt zwaar!!!!!! "Sounds of the Dave Clarke..... IMPULZZZZ"

hij was bij MTP te downloaden, maarja die bestaat niet meer.. echt zonde!!
New Wave
Ik heb hem!!!!!!!!!

Dave Clarke - Live at Impulz (17-02-2001).mp3 --- 95.468 MB
Akira
dave clrak beukte toen inderdaaf op IMPULZ>..keihard lopen stampen toen :D
JH@theparty
ik weet niet of de geinteresseerden aangemeld staan bij audiogalaxy.com maar daar heb ik hem beschikbaar gesteld en is hij dus te downen!!

btw geloof het of niet maar ik hem gewoon van nap. toen het nog niet verbannen en verlaten was
New Wave
Hij stampt inderdaad heerlijk.......maar ik weet niet of je wel eens sets van cari Lekebusch heb gehoord?
Die gast kan echt heerlijk keiharde beuk techno draaien

Cari Lekebusch Live at Fuse is zeker een aanrader
JH@theparty
beter dit soort tips , inmiddels stroomt hij gestaag mijn pc-tje binnen !!!!!!!! party on
als echt techno fan ben je natuurlijk ook op concept te vinden !?
New Wave
Als echt etechno-fan ga ik niet naar Concept :( , ik moet de 30ste werken in discotheek waar ik werk....trouwens, die Billy nasty.....Ik hoop dat ie daar zo hard gaat draaien daar, ik heb een paar sets van hem,

deze is dik stampen is deze..

Billy Nasty - United States of Consciousness, Seattle 6.4.99 - Partt 2 of 2.mp3

New Wave
Trouwens, heb je de line-up van Awakenings al gezien :-)??? nee....................nu wel :-)

Adam Beyer,
Ben Sims,
Cari Lekebusch,
Chris Liebing & Steve Rachmad,
Estroe,
Gayle San,
Jay Denham,
Jerome,
Kenny Larkin,
Laidback Luke,
Leftfield (dj-set),
Marco Bailey,
Miss Djax,
Misstress Barbara,
Mr. C.,
Monika Kruse,
Remy,
Rolando,
dj Rush,
Samuel l.Session,
Seutek

Als dit niet de ultieme line-up vind,dan ben je een heeeeeeeleeee fake techno fan.......:D

Ik ga hier dus zeker naartoe:D
JH@theparty
dat is 26 aug in spaarnwoude zeker , dan ben ik nog net op vakantie ....... de dag daarna kom ik terug ..... maar ja het weekend daarna is impulz outdoor en daar geef ik weer act de presence !! en billy nasty is inderdaad inderdaad vet stampuh !!! techno on !!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement