return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Eftersnack Midway (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jre
Jag håller med om att Gielen var jävligt loj igår..
Fel ställe och försöka var GUD i är väl endå Sveriges Jerusalem :)

Jag tycker dock hans låtval var helt ok.Många låtar med TRYCK i...

Inte fan hade han "vågat" scratcha och loopa sönder låtarna
så på TE eller Sensation ....

/ Jre
chjo
Störigt att man inte stannade på GTR, låter ju som om det var riktigt fett. Men det är väl så när man är närmare 30 än 20.. zzzzzzzz ;)

Gielen må ha lekt en del, men helhetsintrycket var helt klart mkt godkännt imo
SteveTranz4ever

  • 1 Läs mindshooters party rapport även om den e lång :) De e den värd!
  • 2 Gielen = tidvis Jean ?
  • 3 Johanna + Steve = I whish... fan så grymt bra hon sjöng till Darren Tate - Let The Light Shine In !
  • 4 GTR & Pulser var as schysta att snacka med
  • 5 Aendy (Pulser) gillar svenska tjejers stjärtar (go go dansarnas), det var dom han filma en del iaf.
  • 6 Kenny... pennan var min som Gielen snodde från mig :p ha ha DU får den av mig, schyrre va ;)
  • 7 Jag ha en satans massa bra film !
  • 8 Jag dog när Shakra - Love shines through spelades av GTR :D
  • 9 Ni som inte var där missade nåt (tycker synd om Kennys bror å hans tjej som var sjuka)
  • 10 Gielen var bra även om han latjade för mycke ibland IMO.
  • 11 FET LASER !!!
  • 12 Andreas är inte bara en bra DJ utan gör sig bra framför kameran som en galen dansare :)
  • 13 Jag filmade hela mindshooters framträdande framför GTR
  • 14 Dom som inte stannade å såg GTR missade nåt !!!! Sorry
  • 15 Gaylens promotor/polare var hel skum å lukta joint + såg ut som Jeans tvillingbror (apelsin näsa) :p
  • 16 Jag gjorde bort mig för GTR men det skratta både han och jag åt :)
  • 17 Jre får våldgästa mig any time
  • 18 Lokalen var inte bra akustiskt sett, men man kan inte få allt!
  • 19 Jag tycker synd om dom som bodde i bostäderna runt om.... men dom kan gott behöva lite dunka dunka
  • 19 Var vaken i 27 timmar innan jag somnade, min sömntabblett var filmen "The hot chick" (skit rulle)
  • 20 Pulser sa backstage att denna spelning var den bästa han gjort på mycket länge, då menar jag responsen från publiken
  • 21 Mycket alkohol och dessa fester hör inte ihop
  • 22 Jag sa efter Kennys komplimang till GTR att "Thanks for an absolutly whicked set but you know in Sweden the last DJ always clean the place up" (Kanske låter töntigt men han å pulser skratta gott)
  • 23 Varför fanns det så många döda rävar ?
  • 24 Unga människor måste lära sig le mer... det smittar av (syftar inte på våra kära TAs)
  • 25 Johanna sjöng underbart ! Värt att nämnas igen...
  • 26 http://web.alltomjonkoping.se/general.asp?page=1063
  • 27 6.15 am var det fortfarande världens drag på golvet.
  • 28

  • 29 Bilder på http://www.tulle.nu
  • 30 Fler bilder på http://d121.ryd.student.liu.se/midway
  • 31 Kul att träffa lite nya TAs även om jag e lite borta ibland, har dåligt namn och ansikts minne ibland.
  • 32 *Lyssnar på Darren Tate V Jono Grant - Let The Light Shine In (Original Vocal).mp3
    Drömmer mig tillbaks å får en tår i ögat*

reveal
fin punktlista steve, men är nummer 1 hemlig? :p
[nils]
dioxys: en till! snälla! :eyes:
SteveTranz4ever
Fan ni som e bra på låt namn å sånt... lägg gärna upp fler som ni minns att ni hörde... tex. mind å vizay e några jävlar på namn på allt... brukar tom. kunna vad artisternas mamma å pappa heter...
mindshooter
ok lite låtar som jag minns:


System F - Out of the Blue 2002
Sun decade - Im alone (Mirco de govia vocal mix)
Solar stone - Third earth
Sonorous - Protonic (Ronski speed mix)
Aly & Fila - Eye of horus (Ronski speed mix)
Pulser - My religion
Quadraphonics - I feel your love (GTR mix)
GTR - Mistral
Chakra - Love shines through
Rank 1 - Airwave (Flera olika mixar under kvällen)
Veracocha - Carte Blance *tår i ögat*
Quo vadis - Sonic boom (nån feeeet mix, alla DJs utom pulser drog denna)
Svenson and gielen - Twisted
Chemistry - We are one
Cygnux x - Superstrings
Darren Tate V Jono Grant - Let The Light Shine In (Dub mix med vocals ;))
Underworld - Two months off
Airbase - Theme from a rock


nåja...det var hewlt sjukt mycket bra musik...fyller på vart efter.. :)
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
ok lite låtar som jag minns:


Rank 1 - Airwave (Flera olika mixar under kvällen)



gissningsvis "Breathing (Airwave 2003)"
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
gissningsvis "Breathing (Airwave 2003)"


japp, men även en annan av GTR....
toka
quote:
Originally posted by mindshooter
japp, men även en annan av GTR....


Gielen lirade airwave 2003 (push remix)

Dioxys
ehm, nåra jag kommer ihåg också var väll:

svensson & gielen - beauty of silence (såg inte om du skrivit det kenny)
coldplay - clocks (marco v bootleg)

kommer väll på fler sen kanske..
Aendy
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

  • 5 Aendy (Pulser) gillar svenska tjejers stjärtar (go go dansarnas), det var dom han filma en del iaf.



What? Hörru... blanda inte in mig i något, jag var i Lund hela kvällen!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement