|
Eftersnack Midway (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
What? Hörru... blanda inte in mig i något, jag var i Lund hela kvällen! |
om du inte skojade så antar jag att Steve syftade på att Pulser heter Aendy,,,,eller är jag helt lost?
Gielen lirade även den där bootleggen på For an angel och en annan låt...blärfa va den suger... :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
What? Hörru... blanda inte in mig i något, jag var i Lund hela kvällen! | ha ha, knasjocke, Pulser heter Aendy :gsmile: |
|
|
| [nils] |
jag vet inte ifall ni tänkte så mycket på den, men andreas spelade:
Rapid eye - circa forever [rapids r.e.mix]
den fick mig att gå berzerk!
och sen:
solid globe - norht pole
? - sensation theme 2003
pulser - stealing beauty (vet dock inte vilken mix)
:wtf: |
|
|
| mindshooter |
| juste Solid globe - North pole....va GTR som droppa den va? mmm den e fet som faaaan! |
|
|
| [nils] |
| quote: | Originally posted by mindshooter
juste Solid globe - North pole....va GTR som droppa den va? mmm den e fet som faaaan! |
precis! den är så illa mäktig. ni skulle sett GTRs min när han drog den :eyes: :cool: |
|
|
| Dioxys |
| vi såg ;) vi såg :D :stongue: |
|
|
| tobo99 |
Äntligen vaknat, *ringer fortafrande i öronen, glömde öronskydd*. Klart bäst va GTRs andra del, syndbara att det va då man va som tröttast. Rysningar i kroppen när ha släppte Carte Blanche fick tillbaka lite 99 feelings. Som så många sagt tidigare, Gielen får nog släppa lite på egot och lugna ner sig med scratchen...
När man kommer till baren 5 på morgonen och får beskedet att drickan är slut fick man lite panik, tur att man hittade en toa man kunde dricka på vid antrén |
|
|
| cviper |
GTR's set var det bästa där... Gielen lekte förmycket; folk bara stod omkring när han scratchade loss där ett tag. Och så ville han inte släppa fram GTR i slutet heller (gick ju tillbax typ 3 gånger...).
Och så träffade jag en annan TA, ngn med tranceaddict-tröja.. Undrar vem det skulle ha kunnit vara.. ? (SteveTranz4ever?) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Garteh Emery e verkligen en skön DJ
Han e bara 22 tror jag
| quote: | Originally posted by cviper
Och så träffade jag en annan TA, ngn med tranceaddict-tröja.. Undrar vem det skulle ha kunnit vara.. ? (SteveTranz4ever?) | Nope de va swe_trance... jag var dåren som var uppe mycke på scenen å filmade... mörkt hår :)
Synd man inte träffa fler...
| quote: | Originally posted by tobo99
Äntligen vaknat, *ringer fortafrande i öronen, glömde öronskydd*. |
Knas boll.. .de fanns ju att köpa för 10 spänn ;) |
|
|
| reveal |
autografskryt i signaturen? :p
vänta till eXton plockar fram det tunga artilleriet :stongue: ;) |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by cviper
GTR's set var det bästa där... Gielen lekte förmycket; folk bara stod omkring när han scratchade loss där ett tag. Och så ville han inte släppa fram GTR i slutet heller (gick ju tillbax typ 3 gånger...).
Och så träffade jag en annan TA, ngn med tranceaddict-tröja.. Undrar vem det skulle ha kunnit vara.. ? (SteveTranz4ever?) |
det var swe-trance med TA tröjjan :) riktigt fint initativ där!
fick hälsa på en massa ta's, tyvärr var det ju flera där :) |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nope de va swe_trance... jag var dåren som var uppe mycke på scenen å filmade... mörkt hår :)
|
Heh, ok. Han sa iofs sitt nick-name, men jag härde bara 's' i början och 'trance' någon gång ;) |
|
|
|
|