return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Eftersnack Midway (pg. 5)
View this Thread in Original format
RebeL9
ja Armin spelade Agnelli & Nelson's remix på Ray Of Light på ASOT94
[nils]
förresten, var det bara jag som tyckte att gielen tabbade ungefär var 3:e låt? lekte lite för mycke, och cue.ade för lite? ibland så fick han inte riktigt in takterna, och det störde mig så enormt eftersom han igentligen, och enligt sig själv, borde vara kung på att mixa. :whip: sedan en gång så sampla han en kick + crash (från antagligen samma låt) och klickade på dom i ett fyll på gud vet vilken låt, för att sedan komma ca: 3/4 i otakt... kanske bara min manliga intition? :p
chjo
Det går lite trend i att gnälla på Gielen.. jag har inte tillräckligt med rutin för att hitta alla småfel, och är mkt glad för det, istället kunde jag njuta av skön musik och härlig stämmning. Slapp stå och vara sur på sånna saker.
Håller med om att han var lite lekfull, men tycker det räcker med negativ kritik. Han är relativt stor av en anl., men inte mer än en människa, alla kan göra tabbar. Sett han en gång tidigare bara, på Mysteryland -02, har inga dåliga minnen därifrån (knappt några minnen alls för att vara mer exakt) Men han är iaf en erkänt bra DJ, då kan man "leka" lite ibland.. synd det var här bara.
impulze
tänkte bara tacka alla galningar som var med på festen, det går inte beskriva hur kul jag hade, allt var minst sagt perfekt.. låtar som de gamla godingarna love shines trough och carte blanche gjorde natten bara bättre, släppte loss som aldrig förr :) låtvalen överhuvudtaget var riktigt bra, framförallt gareths set, han var toppen av kvällen, kunde inte bli mkt bättre, andreas var bättre än vad jag förväntat mig, en tidig sonorous var inte dumt ;), gielen lirade som vanligt bra, men gick inte att jämföra med GTR :P

var kul att träffa en del TA's också, hann inte prata så mkt :( var tvungen att leva ut mina luster på dansgolvet :) men tack alla som delade natten med mig där.

och MINDSHOOTER, Kenny, du gjorde ett förjävla bra jobb där nere *tummen upp*. på tal om jobb, nu är min lunch över, got to work! ha det bra alla!
mindshooter
quote:
Originally posted by chjo
istället kunde jag njuta av skön musik och härlig stämmning. Slapp stå och vara sur på sånna saker.

Ingen va sur, inte jag iaf...har inte sett någon som på något sätt antytt att kvällen inte var bra p.ga detta :) Jag släppte loss flera gånger till Gielen, det blir vad man gör det till.-.men man måste ändå kunna kritisera i efterhand! Jag såg honom på Scandinavian tour och tyckte nog inte så mycklet bättre om honom då heller,.... Men jag visste vad han gick för denna gång och släppte loss i den mån jag kunde :) Trend och trend.. han har förmodligen förtjänat sin status ja, men verkar glida på en våg av kändiskap och förväntar sig att pubilken ska avguda honom var han än åker... nåja :) Han verkade som en trevlig snubbe iaf!

Tack Impulze och dom andra som lämnat lite feedback på mitt uppträdande...värmer keeps me going
AnD
:) helt otroligt var det.
Håller med om vad ni sagt om GTR. Helt underbar.
Synd att ni har så mycket emot gielen. Gielen var hur bra som helst. Ok, han lekte kanske lite väl mycket ibland, men i övrigt var han som sagt hur bra som helst. Bäst imo. Har velat se honom hur länge som helst.

Andreas var bättre än jag trott att han skulle vara. Pulser var helt otrolig. dunderkul var det :)

Oj, glömde säga. Mind, _fett_ uppträdande! Tack ska du ha.
Vizay
har inte försökt påstå att gielen e dålig på något sätt jag heller...ända jag sagt e att han lekte för mycket å att han e lite överskattad...GTR överglänste ju honom totalt...men man måste ju se det som en helhet också...utan gielen så hade kvällen inte blivit densamma för han skapade en sån sjuk stämning i punbliken som jag bara tror han kan lyckas med :D
SteveTranz4ever
Och vem har vi här då.... om inte Impulze va

Från tranceclubbers fotoalbum från Midway

Bild 148 ser ju också intressant ut... om det nu är samma person ;)
impulze
quote:
Originally posted by Vizay
utan gielen så hade kvällen inte blivit densamma för han skapade en sån sjuk stämning i punbliken som jag bara tror han kan lyckas med

det är sant, gielen har en ruskigt bra kontakt med publiken, och eftersom han är bland världens mest uppskattade dj's, eller känner iaf igen hans namn så skapar det någon slags sanslös stämning bland alla, han lirar iofs jävligt bra, det här med att han leker, gör honom inte till en sämre dj, det bara gör hans set lite tråkigare :P men som sagt, stämningen som skapas bland massor av sköna människor när gielen lirar är rikigt nice, tanken gör en nästan tårögd ;)
impulze
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Och vem har vi här då.... om inte Impulze va

well that's me steve, kinda wierd photo though :P hehe lite skum såg man ju ut iaf :P

Aendy
Det är ju stenhårt att man ser handbollsmålen i bakgrunden!
wezzman
Mindshooter: Får ursäkta rörigheten, men sista dagen blev lite kaos... jag fick ett samtal från dig angående buss (jag hade fått för mig att du skulle ta bilen ner, eftersom vi sa till alla som skulle arbeta/uppträda under festen att dom skulle vara där 2 timmar innan festen, men jag visste att 2 killar hade avbokat bussresan så jag visste att du skulle följa med, det var därför jag sa till dig att dom skulle ringa mig om det var nåt. Angående scenuppträdandet... jag sa att du fick hoppa när Gielen lirade CD... och det gjorde han till och från. Och det var Gielens manager som sa att du inte fick ta för mycket uppmärksamhet, han menade ju inte direkt att du skulle uppträda i 30 sek o sen sticka direkt... men det förstod väl du också? =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement