return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
rook je? (pg. 2)
View this Thread in Original format
tor8024
quote:
Originally posted by Nabistai
dat vind ik nog het vortigste van al...

wat een examen bio inderdaad niet kan doen.. ;)
Pumaz
Ik ga nu ne keer eerlijk zijn, ik kan NI zonder sigaretten, hoe neig ik ook wil stoppen, jeezes maat...
Hehe ik heb zelfs leren roken zonder handen voor tijdens het mixen, nu nog zorgen dat het rook ni in mijn ogen gaat
cyberia
tzit'em allemaal in het kopie kopie

roken is geen verslaving het is een gewoonte
Mister_Michel
quote:
Originally posted by cyberia
tzit'em allemaal in het kopie kopie

roken is geen verslaving het is een gewoonte

Nicotine bevredigt de hersenen, en is zodus verslavend (daarnaast doet het ook de slagaders samentrekken en verkalken wat verhoogde bloeddruk tot gevolg heeft en het vernauwen van de kransslagader, maagzweren veroorzaken, de nieren hart en spierenwerking verminderen, de vitamine cproductie blokkeren waardoor je veel vatbaarder wordt voor ziekten)

BTW mijn examen bio ging goe vandaag :D
Mister_Michel
Voor de mensen die het ni doorhebben ik ben Nabistai, ma op de PC benede staat mijn oude account (den deze) nog ingelog en ik ken mijn paswoord van nabistai ni dus moet ik benede me den deze aanlogge (boven ben ik nabistai).

Dit even terzijde hoe boeiend ook.
Tiger777
allé, proficiat.
Het is inderdaad wel een verslaving zenne. Nicotine is zelfs verslavender dan heroine!
bewijs
quote:

DRUG % who get addicted after trying**
Nicotine 31.9
Heroin 23.1
Cocaine 16.7
Alcohol 15.4
tor8024
quote:
Originally posted by Pumaz
nu nog zorgen dat het rook ni in mijn ogen gaat

heh, dat zorgt inderdaad voor de nodige hinder.. :)
cyberia
de vandale omschrijft verslaving als manie,ben ik dan effe manie gaan opzoeken

manie=dwaze gewoonte:p

ik zeg het je: 't is een motorische gewoonte,een automatisme

ow nabistai,ge zijt nog de effecten op de longen vergeten;) :toothless
Tiger777
Bah, die zijn vrij beperkt eiglek... Tis gewoon dat longen "naakt" weefsel zijn. Teer op naakt weefsel => kanker (Ze hebben naakte muize ingespote me teer en die krege allemaal huidkanker... kweenie hoe grappige foto's :haha: )
me eiglek heeft hij het ffect op te longen al gegeve he... CO bindt aan hemoglobine => verminderde O2 opname. Maar kom, genoeg saaie dinges, ik mag het binnekort allemaal leren... ik kijk der al naar uit :(
cyberia
kwestie van saaie dinges te vertellen:p

heb da verleje jaar ook bij bio gezien,kweet er nog vaag iet van.thad ook te maken dat teer en nog andere stoffen zich afzetten op de wanden van de longblaasjes,bronchiën en de luchtpijp.Ter hoogte van de luchtpijp en de bronchiën,kunnen de haartjes ni meer deftig werken,er ontstaan proppen>rokershoest
ter hoogte van de longblaasjes zorgt da voor een probleem in de gasuitwisseling van CO2 en O2 daar de wand minder permeabel wordt.

Tiger777
ja, ende longblaaskes vervloeien allemaal in elkaar => slechtere longfunctie.
heh, da ge der van doodgaat wisten de meestel al zeker? :toothless
eieregooie
quote:
Originally posted by cyberia
ik zeg het je: 't is een motorische gewoonte,een automatisme

How true...

Ja, ik rook ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement