return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
rook je? (pg. 5)
View this Thread in Original format
tor8024
quote:
Originally posted by Tiger777
ja, ik vind het persoonlijk ook een nogal onbeleefde gewoonte, iemand rookt en dan moeten alle andere mensen in zijn/haar buurt maar meeroke... maar een echte oplossing is der ni echt he... Buiten beleefdheid van de rokers zelf


dat is waar, maar je kunt toch moeilijk in heel het café rondvragen of het stoort als je rookt?! bovendien zegt iedereen toch "neen, het stoort niet" als je zoiets vraagt..
Tiger777
tis da, der zijn ni echt directe oplossingen voor. Totaal rookverbod in cafés en zo is een veel te grote maatregel... we zullen der moete mee lere leven zeker :cool:
LEACH
NIQUITIN is your answer to your problem!!!!
ik rookte een pak per dag, en wou heel graag stoppen, maar telkens ik probeerde en achter mijn pc kroop, of achter de draaitafel kreeg ik de neiging om een op te steken, ik heb dan maar eens die patchen getest en dit werkt dus echt, ongelooflijk maar waar!!!! :-)
een vriend van mij is nu ook bezig, rookte evenveel(zelf ietsje meer) en is nu ook al 2 maand gestopt....dus proberen maar, als je uitrekent komt de prijs overeen met wat je dagelijks rookt!
success
eieregooie
quote:
Originally posted by LEACH
als je uitrekent komt de prijs overeen met wat je dagelijks rookt!
success

Wat is dan het nut van het stoppen?
tor8024
eventueel zou het heel misschien wel eens kunnen beter zijn voor de longen.. ;)
eieregooie
Ach... :toothless
robin
hm.. belgen zijn zo dom nog niet, t grootste deel rookt niet
Tiger777
quote:
Originally posted by tor8024
eventueel zou het heel misschien wel eens kunnen beter zijn voor de longen.. ;)


hmm... Ik betwijfel het toch :)

Bah, die patches en zo, allemaal maar surrogaten voor nicotine binnen te krijgen. Zo'n fantastische uitvinding om de verslaafden het geld uit hun zakken te kloppen, want uiteindelek is het juist hetzelfde als roken. Noch patches, noch chikken, noch pillekens helpen u écht van de verslaving af, want ge blijft zo de stof die u verslaafd maakt aan sigaretten binnenkrijgen en uiteindelijk moet ge elken dag blijven voortvechten tegen de drang naar een sigaret. Eens verslaafd, altijd verslaafd...
Dj Thy
No smoking (zowel sigaret als kleding).
No drinking (wel geen alcohol tenminste, als ik helemaal niet drink ga ik dood denk ik :D)
Tiger777
quote:
Originally posted by Dj Thy
No drinking (wel geen alcohol tenminste, als ik helemaal niet drink ga ik dood denk ik :D)

oh my god, we hebben een algeheel onthouder... ewel, daar heb ik nu is bewondering voor... chapeau!

Dj Thy
T'es ni van ni willen, t'es van ni mogen. Kvind da da vreselijk smaakt. Als ze mij van die pralines geven met likeur in spuw ik ze al uit :o

Ni altijd zo plezant als ik met vrienden uitga. Meestal zijn ik nog den enigste da nog rechtstaat op het einde van de nacht...
Tiger777
hmm, jah, ge hebt zo'n mensen he, maar toch, het heeft ook zijn voordelen zenne. Als ge mij nu op dit eigeste moment iets aanbied zal ik het ook uitspuwen...

quote:
Meestal zijn ik nog den enigste da nog rechtstaat op het einde van de nacht...

hehe, zijn het dan zo'n zware drinkers waar gij tussenzit? :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement