return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
rook je? (pg. 7)
View this Thread in Original format
Tiger777
ik ben te arm om te roken :( :p
Kaidreas
alleen als ik in de mood ben.
tis raar ma ik ben een persoon die altijd van iedereen sigaretten krijgt aangeboden.
anyways ik ga er mee stoppen nu ik ga voetballen bij een club :D
dus geen !sigaretten aanbieden plz
lievez
neh krook ni, nooit gerook en zal nooit roken

wel is van getrokke van een cigaret ma eeeeeeik da was vooos :p
Xilver
No smoking. Ik vind het degoutant dat mijn ouders roken. Als ik beneden eens gezellig TV wil zien, dan zitten die daar te paffen tegen de sterren op. Heb er een degout van gekregen. Mijn vriendin is daar ook even hard tegen, dus in ons huis (we verhuizen volgende maand) wordt er onder geen beding gerookt. Als er rokers op bezoek zijn kunnen ze buiten ene gaan paffen, no matter what the weather is ;)
Xavez
Nope.
Well, simpel gezegd:

€3,70 (of hoeveel ist nuweer) * 7 = €25,9 voor een week saffen
€25,9/8,50 (gemiddelde prijs per plaat) = 3

MAW als ik niet rook kan ik op een week drie platen extra kopen :toothless how about that
TOR
ik rook ook nog steeds :o
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Freezel
Never have, never will :)

Same here!
Sport en roken gaat niet samen, en aangezien ik verslaafd ben aan sport...
Bertn
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
aangezien ik verslaafd ben aan sport...



ocharme... moed en karakter hebben kerel, dan raakt ge daar wel vanaf!:D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Bertn
ocharme... moed en karakter hebben kerel, dan raakt ge daar wel vanaf!:D


:haha: :haha:

Nee, op mijn eentje kan ik er niet vanaf geraken, ik heb professionele hulp nodig....:p
djcresto
nog nooit aan een sigaret getrokken, maar da had ik hier al eens gepost denk ik ;)

Bertn
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
:haha: :haha:

Nee, op mijn eentje kan ik er niet vanaf geraken, ik heb professionele hulp nodig....:p



ben daar nog voor in therapie geweest... elke dag 5uur lang voor de tv liggen en 2 zakken chips eten...

na een kuur van 6 weken was ik clean... ik keek zelfs nimeer naar eurosport:D
Phortastic
Vandaag nog op het nieuws gehoord dat rokers gemiddeld 10!! jaar eerder sterven dan niet rokers.

PS: ik heb nee gevote :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement