return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
DefQon, de reacties op internet (pg. 2)
View this Thread in Original format
Kakao
Heeft weinig meer met feesten te maken dit soort onzin, was dus weer eens gezellig bij onze beuqende vrienden.

Maar vind de sfeer soms wel vaker niet te pruimen hoor, Innercity dit jaar ook wel weer een paar vechtpartijen gezien enzo. Maar dit is wel weer wat extremer heb ik het idee. Ook op Mysteryland 2002 was er toch ook aardig wat afgevochten?

Beetje triest, vooral als je als onschuldige bijstaander betrokken raakt bij een vechtpartij. Of als je als meid voortdurend lastig wordt gevallen duur moderne casanova's :rolleyes:
Original
In de tenten waar ik de meeste tijd heb doorgebracht (hardtrance & Techno) hing een goeie sfeer. Niet erg veel mensen maar je kon toch zien aan een aantal mensen dat ze echt voor die muziek kwamen.
Alleen klote dat die 2 tenten een beetje doorloop tenten waren.

aan het begin in de hardcore tent geweest en weinig opgefokte mensen gezien... helaas ging dit later helemaal fout. veel vechtpartijen Bij Hardcore en Hardstyle... maar dit komt volgensmij niet echt door de echte liefhebbers van de muziek, maar meer door die achterlijke voetbal hooligans/ doorgesnoven gasten etc. :whip: :whip: :whip:

Ik me eigenlijk best vermaakt in de HT & Techno tent.. voor de rest geen vechtpartijen gezien meer ofzo. dus het was een "leuk" feestje
niet meer, niet minder
jploveparade
Goed en op de radio die mafkees van Q-Dance maar vertellen hoe gezellig het was... en Duncan Stutterheim vervolgens ook "hoe 25.000 man zonder noemenswaardige problemen kunnen feesten"

Het heeft geen moer met de muziek te maken maar alles met de verneukte maatschappij. Vroeger (ja komt ie weer) kon je als Amsterdammer gewoon naar Parkzicht en liepen er genoeg Rotterdammers op Hellraiser rond. Geen probleem, it was all about respect.

Nu heb je die kleine Nazi's die ergens bij willen horen en alles doen om maar stoer te zijn: overdosis drugs, vechten, rascistische opmerkingen maken, vrouwen lastig vallen etc etc

Maar goed, ik hoorde dat de talentroom wel een groot succes was :)

ps: de sfeer bij PvD was gister perfect: ouder publiek, toeristen en veel UvA studenten. HEEL veel mooie vrouwen! :D
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Chicane
Gekken heb je op elk feest en zelfs buiten feesten, maar wat doe je er aan? Wat je met deze thread veroorzaakt is dat je iedereen nu tegen elkaar op gaat lopen naaien en er allemaal gekankert gaat worden over elkaars muzieksmaak, wat weer helemaal de soep in gaat lopen op de eerst volgende event waar beide partijen tegen over elkaar komen te staan..

Hebben we dan allemaal ons zin?

Sorry dat ik nu overkom als een moraalridder of heilig boontje, maar het gaat in heel veel delen van de wereld compleet de verkeerde kant op doordat we ipv naar elkaar toe groeien alleen maar verder van elkaar te komen te staan met de nodige frictie en spanningen..

Je hebt helemaal gelijk, maar alles stilhouden is toch ook niet de oplossing???
New Wave
Mwjha, dit was wel te verwachten.
En Jappio, kijk nou eens wat jouw volk allemaal aanricht!:p

Chicane, we weten nou wel dat je enorm pro-ID$T/Q-dance bent en dat je het vind dat deze threads der zijn.
Maar het geeft maar wel weer effe mooi aan dat wat ik en andere zeggen weldegelijk waar is.
Nu hoor je het ook eens op andere foras.

Is dus weldegelijk nuttig.
Als je der aan ergert post dan niet en laat je deze thread langs je heen gaan.

Je ziet gewoon het verschil tussen techno en de andere hardere stylen.....hopen dat het zo blijft.
Jappio
quote:
Originally posted by New Wave
Mwjha, dit was wel te verwachten.
En Jappio, kijk nou eens wat jouw volk allemaal aanricht!:p

Ík ben geen amsterdamse jood hoor ;)

maarrum dit soort verhalen is dus 1 van de redenen waarom ik na decibel heb besloten om niet meer naar HS gerelateerde feesten te gaan..

beetje jammer :)
AlFerox
quote:
Gekken heb je op elk feest en zelfs buiten feesten, maar wat doe je er aan? Wat je met deze thread veroorzaakt is dat je iedereen nu tegen elkaar op gaat lopen naaien en er allemaal gekankert gaat worden over elkaars muzieksmaak, wat weer helemaal de soep in gaat lopen op de eerst volgende event waar beide partijen tegen over elkaar komen te staan..

Hebben we dan allemaal ons zin?

Sorry dat ik nu overkom als een moraalridder of heilig boontje, maar het gaat in heel veel delen van de wereld compleet de verkeerde kant op doordat we ipv naar elkaar toe groeien alleen maar verder van elkaar te komen te staan met de nodige frictie en spanningen..

maarja het gaat hier toch niet om mensen met een verschillende muzieksmaak die elkaar niet kunnen uitstaan ofsow..

het zijn gewoon van die trieste figuren die puur naar een feest gaan om ruzie te zoeken en te knokken, heeft helemaal niks met een verschil van smaak te maken.. heb in ieder geval geen behoefte om daar naartoe te groeien ofsow
magrec
Gelukkig hebben we de foto's nog:

http://home.planet.nl/~mn_groen/defqon/

Wel veel niet snugger ogende kippetjes maar goed.
HBtje
quote:
Originally posted by magrec
Gelukkig hebben we de foto's nog:

http://home.planet.nl/~mn_groen/defqon/

Wel veel niet snugger ogende kippetjes maar goed.

weer EENS helemaal mee EENS enzo. Triest volk daaro, wordt je gewoon moe van. Brrrrrr :nervous: Mij niet gezien daar tussen dat dat dat schorriemorrie wil ik bijna zeggen. OK de goede personen even niet meegenomen....
Biohazard
Ze moeten elke idioot die gaat knokken op wat voor feest dan ook er uit gooien, en een feestverbod van minimaal 2 jaar geven

John
quote:
Originally posted by Biohazard
Ze moeten elke idioot die gaat knokken op wat voor feest dan ook er uit gooien, en een feestverbod van minimaal 2 jaar geven

idd! is alleen wel een beetje lastig te controleren wie er wel of geen feestverbod heeft helaas.

vind trouwens dat er door veel mensen die er niet geweest zijn alleen maar wordt gezegd zie je wel, was te verwachten blablabla
maar al het zijn allemaal horen zeggen verhalen. dus ook allemaal een beetje overdreven denk ik (3 vechtende gaste worden er al gauw meer dan 10). zoals ik al zei..ik heb geen rotzooi gezien (behalve op de grond dan..altijd weer medelijde met de opruimmense:p), en t zal vast niet zo zijn dat er dan ook nix was:D maar toch.. dat wordt weer genegeerd.

quote:

weer EENS helemaal mee EENS enzo. Triest volk daaro, wordt je gewoon moe van. Brrrrrr Mij niet gezien daar tussen dat dat dat schorriemorrie wil ik bijna zeggen. OK de goede personen even niet meegenomen....

hoe kan je nou zien of t triest volk is op een foto? dat iemand er op de foto niet zo snugger uitziet maakt hem/haar nog niet triest denk ik. beetje bevooroordeeld...hardstyle feest dus trieste mense?:conf:
ik vond zowiezo niet dat de mense er anders uit zagen dan op ieder ander dance-gerelateerd feest. (oke, gabbers in trainingspak had ik al een tijd niet gezien op een feest:))
Kakao
En een New Wave groupie uit Parijs;

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement