return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
DefQon, de reacties op internet (pg. 5)
View this Thread in Original format
SnuggLe
He jongens, kom op zeg, zeur ff nie :S
Netalsof jullie het nooit over forumdingen hebben tijdens feesten / meetings ervoor / weet ik veel. Dat is toch wat je bind als je met een andere TA praat op een feest?
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe

Netalsof jullie het nooit over forumdingen hebben tijdens feesten / meetings ervoor / weet ik veel. Dat is toch wat je bind als je met een andere TA praat op een feest?


Neu dat hebben wij niet nee, weet niet met welk groepje jij omgaat maar wij hebbenw el wat anders aan ons hoofd tijdens feesten...:rolleyes:














:p
Akira
Snuggle over jullie bedoel ik in het algemeen. Ik heb nooit hier heel veel problemen. VOnd het altijd leuk om te posten en te ouwhoeren.Ok sommige bepaalde TA'ers kan ik wel degelijk een klap voor hun lelijke harsis geven.BV Altijd op het MIRC een super grote bek met wijven dit en dat. Zie je ze in het echt denk je HE wat een fokking loser.


MAgrec Over de conversatie met DR quipers op XQ kan ik zeer concreet zijn,de "discussie" was wel dermate kort dat het geen eens een discussie genoemd kan worden.We hadden het wel degelijk heel kort over TA in het algemeen .Ik zei dat sommige leden van TA IN REAL LIFE echt enorme losers zijn . Deze meningen deelde hij echter ook. Verder niks gezegd. Met opmerkingen als mij moet je niet serieus nemen daar schijt ik dus op. Meestal zit er altijd wel een kern van waarheid in. Weet je ik zou eigenlijk best wel in je bek willen schijten en dan onderzeiken. Ach het is maar internet.ik meen het niet hoor...

Bouma brothers ga jij nou maar lekker tiesto in zijn reet rammen dat doe je namelijk toch al een aantal jaar ;);) hehe

New wave: Ja ik ben laatst in de klaveet geweest en het was weer een bijna dood ervaringen. Te veel bekenden en te veel vieze kinderen!PFFFF hahaha maar ja ik hoopte je nog te zien maar helaas helaas.Maar we moeten maar eens afspreken. Binnenkort weer eens naar starlight kijken of ik hendrik weer eens zie en natuurlijk henkie henk. Post hendrikus nog wel eens hier???
DjRV
quote:
Originally posted by Akira
Snuggle over jullie bedoel ik in het algemeen. Ik heb nooit hier heel veel problemen. VOnd het altijd leuk om te posten en te ouwhoeren.Ok sommige bepaalde TA'ers kan ik wel degelijk een klap voor hun lelijke harsis geven.BV Altijd op het MIRC een super grote bek met wijven dit en dat. Zie je ze in het echt denk je HE wat een fokking loser.


MAgrec Over de conversatie met DR quipers op XQ kan ik zeer concreet zijn,de "discussie" was wel dermate kort dat het geen eens een discussie genoemd kan worden.We hadden het wel degelijk heel kort over TA in het algemeen .Ik zei dat sommige leden van TA IN REAL LIFE echt enorme losers zijn . Deze meningen deelde hij echter ook. Verder niks gezegd. Met opmerkingen als mij moet je niet serieus nemen daar schijt ik dus op. Meestal zit er altijd wel een kern van waarheid in. Weet je ik zou eigenlijk best wel in je bek willen schijten en dan onderzeiken. Ach het is maar internet.ik meen het niet hoor...

Bouma brothers ga jij nou maar lekker tiesto in zijn reet rammen dat doe je namelijk toch al een aantal jaar ;);) hehe

New wave: Ja ik ben laatst in de klaveet geweest en het was weer een bijna dood ervaringen. Te veel bekenden en te veel vieze kinderen!PFFFF hahaha maar ja ik hoopte je nog te zien maar helaas helaas.Maar we moeten maar eens afspreken. Binnenkort weer eens naar starlight kijken of ik hendrik weer eens zie en natuurlijk henkie henk. Post hendrikus nog wel eens hier???


grote jongen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Akira
quote:
Originally posted by DjRV
grote jongen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


Klopt ben ik ook. Dit jaar afgestudeerd dus ik ben wel degelijk een grote jongen :)
magrec
en der vooral weer lekker op ingaan......:p
DjRV
akira ik vind jou ook wel het typerende beeld van een echte hardstyler uitdragen :o :p
Akira
quote:
Originally posted by DjRV
akira ik vind jou ook wel het typerende beeld van een echte hardstyler uitdragen :o :p
dankjewel :D helaas ben ik niet een HS meer een trancefreak alleen zijn daar geen feestje meer van.
DjRV
quote:
Originally posted by Akira
dankjewel :D helaas ben ik niet een HS meer een trancefreak alleen zijn daar geen feestje meer van.


moet je toch echt ff verder dan je neus kijken kerel :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
magrec
quote:
Originally posted by Akira
Ik zei dat sommige leden van TA IN REAL LIFE echt enorme losers zijn . Deze meningen deelde hij echter ook. Verder niks gezegd. Met opmerkingen als mij moet je niet serieus nemen daar schijt ik dus op. Meestal zit er altijd wel een kern van waarheid in.


Wel knap dat je van mensen die je enkel en alleen op feesten ziet kunt bepalen dat ze irl losers zijn. Daar straalt behoorlijk wat arrogantie van uit en het is ook erg kortzichtig. Ik mag dan wel op hardstyle zeiken maar ik heb echt geen probleem met mensen die ernaar luisteren heb er zelf een aantal in mijn vriendengroep. De enige waarheid is dat ik persoonlijk hardstyle simpel plat gebeuk vind.

Zaterdag zat ik met new wave op msn en toen besloten we samen ff een beetje te rellen hier. En jahoor ta staat weer een beetje op zijn kop.

Als mensen hier een probleem met mij hebben vanwege mijn posts dan moeten ze mij maar pm'en maar goed blijkbaar is het vooral leuk om hypocriet achter iemands rug om lullen over iets onzinnigs.

arj1o1
ik heb het topic op partyflock gelezen en met iemand re vandaag over gehad die er was geweest en de sfeer was dus echt supergoed geweest en weinig vechtpartijen gezien evenveeel als normala
jploveparade
Vroegah, vroegah hadde we het te druk met hakkuh om te vechten :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement