return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
DefQon, de reacties op internet (pg. 3)
View this Thread in Original format
arj1o1
wat heeft het voor nut om naar een feest te gaan om ruzie te zoeken, als je naar een feest gaat ga je voor de muziek en de gezelligheid,
maar ja kutmatschappij
New Wave
quote:
Originally posted by Kakao
En een New Wave groupie uit Parijs;

Mwjha, je ziet haar helaas niet van voren maar dit is nog de lelijkste:toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :p
MaGiK54
quote:
Originally posted by New Wave
Mwjha, je ziet haar helaas niet van voren maar dit is nog de lelijkste:toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :p

En speciaal voor New Wave één van voren:

New Wave
quote:
Originally posted by MaGiK54
En speciaal voor New Wave één van voren:

En dat zei ik, de lelijkste :p
DjRV
het is gewoon een feit dat de hardere stromingen van de muziek zoals terror/speedcore/hardcore ect een agressieve werking hebben.
ik zie mezelf nou niet echt iemand zwaar omhelsen op zware terror beats van 300 bpm en zeggend dat het allemaal zo mooi is hier in die donkere tunnel of terror vol met stroboscoop licht.
dat heb je me de andere stromingen van muziek wel weer,voor mij persoonlijk is de samenhorigheid het grootst bij trance,gewoon met ze alle een mooi feest hebben. Bij techno ervaar ik het meer als een persoonlijke trip in je eigen wereldje,ook erg lekker. Progressive heeft een uitwerking van zowel trance als techno op me,alleen is er vaak op progressive feesten zoals Earth al heel snel een Wasteland cq Orgie cq Partnerruil cq Iedereen Wilt Met Elkaar Neuken sfeer.

De makkelijkste manier van emotie hebben is agressief zijn,oerinstinctje. En grotendeels van wat naar de "terror" feesten gaat hoor bij de populatie die geen andere manier van emotie tonen kent en voelen zich daar thuis. Tis dus ook normaalste zaak van de wereld voor hun. Ik voel me der niet prettig bij 2 be honest. Combineer deze dingen met de agressieve look (kale koppen,uitpuilende ogen,dressed to sleep ipv dressed to imprese en je krijgt lompe vechtpartijen. Ik groei daar het liefst ver van af:)
robin
ben toch ff gaan kijken,(2100) eerst gewoon beetje op dat strand dr naast hangen, later toch maar even rondje gelopen *wat een sukkels ook, door een gat in t hek springen (echt springen) je trui *lonsdale* scheuren, en vervolgens dr achter komen dat je tussen 2 hekken in staat vlak naast een polisie mevrouw met een hele enge hond :D:D:D

toen begon dr een gozer te kotsen (2230) beveiliging ging ff kijken (stonden dr 2) andere lette ff niet op en tada robin&co stonden binnen, later zag ze ons wel maar kon dr geloof ik niet echt veel schelen :D ff kwartiertje bij die open air stage gestaan (enzo) toen moesten we alweer gaan :( tasje mee bij de uitgang met allemaal leuke boekjes "hard n'horny" en nog paar andere, op de parkeerplaats ging nog een of andere kaal g-sus type op zn bek toen ie in de auto wou stappen :haha:

van een afstandje nog even naar t vuurwerk staan kijken

t was best wel leuk avondje, idd niet echt top publiek maargoed als je genoeg gedronken heb maakt dat ook niet meer uit :D
Remy D
Vind dit echt een treurige thread. Overal heb je vechtpartijen en negatieve dingen. Vorig jaar op Sensation White waren er ook super veel rellen en dan praat je over trance. En die waren erger dan dit, dus ik weet niet waarom het verband zonodig altijd met Hardstyle gezocht wordt. Op hardstyle feesten komt wel wat meer aso publiek af maar dat maakt het niet meteen een klote stijl waar altijd vechtpartijen zijn. Ik heb nog nooit gezeik gehad op een Hardstyle feest, de enige 2 x dat een vriend van mij bijna ruzie had was op Qontact. En wat ik al eerder zei is dat mensen alles zou graag op willen blazen. Ben gister in alle tenten geweest en was Techno het schraalst niet vanwege de muziek maar omdat het zo rustig was. Helemaal geen sfeer in die tent. Ik ging als antihardcore ook daar kijken en had daar dik lol met allemaal gabbers waar ik zelf ook van stond te kijken. En als je toevallig een vechtpartij ziet is dat jammer. En wat ik al helemaal triest vind zijn die mensen die zogenaamd niks doen en er toch uit worden gezet. Tuurlijk deed jij niks. blaat.. Maarja heb verder geen zin om nog meer argumenten te geven aan jullie want jullie waren er niet eens en hebben het alleen maar van horen zeggen zoals altijd op hardstyle feesten. En ik heb het meegemaakt en veel gelachen met Jason en Jasper.
Akira
Na maanden hier niet meer geweest te zijn blijkt het nog steeds een enorme gezeik over HS te zijn.Logisch dat sommige leden hier echt op JULLIE schijten.
De mensen die het hardst hier lopen te zeiken waren die zelf wel op het feest ??Kijk dat je dan toevallig die negatieve reacties eruit pakt dan krijg je idem dito een vertekend beeld wat er daadwerkelijk afspeelde.
Ik ben zelf ook op defqon geweest en ik heb ook maar geen 1 vechtpartij meegemaakt.Heb zelfs uren lang in de HARDCORE tent gezeten omringd met gabbers. IK ben echt op wel gruwelijk veel HS feesten geweest en heb zelden ruzies gezien.
Ben ook vaak zat op TRANCEfeesten geweest maar vind de sfeer niet veel anders dan HS feesten.

AL met al vond ik het een TOPFeest!volgend jaar ga ik weer!!
SnuggLe
Sorry, maar ik heb verder nergens mijn mening gegeven dat ik falikant tegen hardstyle en dat soort gedoe ben. Heb op Qlimax gewerkt de hele nacht, en daar was een topsfeer (op een zelfmoordpoging na). Ik heb deze thread gewoon gestart omdat ik erg erg erg veel verschillende reacties zag. Als ik anti hardstyle etc was had ik de titel wel anders gemaakt (iets van "DefQon: beukende boeren verkutten feest"). Dit is toch een neutrale titel??

Als zoiets op een ander feest zou gebeuren, dan had ik ook zo'n thread geopend.
Maar inderdaad, misschien moet er minder gezeurd worden en gewoon alles lekker in zijn waarde worden gelaten verder. Toch zijn dit soort threads af en toe wel goed, discussieren (iets anders dan flamen en hardop je mening opdringen) is toch leuk. Anders is dit geen forum.

quote:
Originally posted by DjRV
Progressive heeft een uitwerking van zowel trance als techno op me,alleen is er vaak op progressive feesten zoals Earth al heel snel een Wasteland cq Orgie cq Partnerruil cq Iedereen Wilt Met Elkaar Neuken sfeer.

Hmmm...nooit gemerkt, maar dan zal ik wel te lelijk zijn. :D

En Akira, wie zijn "JULLIE". Vind het wel mooi dat je weer een keer post (altijd leuk om mensen die er 'vroeger' ook waren weer te zien), maar verduidelijk het even, voordat je verwijten begint te maken.
Miss Proximus
Het klonk iig ERRUG lekker op de radio (techno dan)

en volgens mij was t erg gezellig..mits je op de goeie plek was

en een relletje hier en daar...ach weer een paar nerds minder j/k :p

Optimus
quote:
Originally posted by DjRV
Progressive heeft een uitwerking van zowel trance als techno op me,alleen is er vaak op progressive feesten zoals Earth al heel snel een Wasteland cq Orgie cq Partnerruil cq Iedereen Wilt Met Elkaar Neuken sfeer.

moet toch maar een keer naar Earth als ik het zo hoor...:D
magrec
11 juli :)
Zit erwel over te denken om te gaan maar goed ook stevie lawlur 3 uur in hotel arena. (is er een keer prog in nederland doen ze het op dezelfde avond...of zoals met deep dish een dag later)
grr

en ja die feestjes zijn erg gezellig en idd wel een apart sfeertje (lees veeeeeeeeeeel vage mensen)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement