return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
DefQon, de reacties op internet (pg. 4)
View this Thread in Original format
New Wave
[QUOTE]Originally posted by Akira
Logisch dat sommige leden hier echt op JULLIE schijten.
QUOTE]

Dat kan me dus geen ene flikker interesseren dat andere mensen op me schijten :p
Wanneer ga je weer naar de Klaveet trouwens :D? ik ben al een jaar niet meer geweest :p
magrec
Haha wat een stoere leden als ze dat vinden als ze zo stoer zijn dan moeten ze dat maar eens face 2 face zeggen!!!

Maar goed jullie bedoelen mij toch niet
:rolleyes: :p
HiGH_NrG
Ik helemaal geen enkele rel of wat dan ook gezien. Ik vond het een top feest enzo. En ik vind persoonlijk mensen die naar zulke feesten gaan relaxter, ze kijken je niet maf aan als je met grote doppen rondloopt ofzo. Als je dat hebt op een 'trancefeest' dan kijkt het merendeel van t publiek je maf aan. Hardstyle feesten zijn 'toleranter' vind ik. Maarja...flame me :P!

En dit heeft geen ruk te maken met IQ of wat dan ook.
New Wave
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
ze kijken je niet maf aan als je met grote doppen rondloopt ofzo.



Vind je het raar :p?

Iedereen loopt in zijn blote barst of een wit t-shirtje van lonsdale +petje, ze dansen allemaal hetzelfde en hebben inderdaad allemaal zul;ke grote ogen dat ze nieteens meer in een pot pindakaas passen.....dan valt er niets meer te kijken naar andere mensen:p
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by New Wave
Vind je het raar :p?

Iedereen loopt in zijn blote barst of een wit t-shirtje van lonsdale +petje, ze dansen allemaal hetzelfde en hebben inderdaad allemaal zul;ke grote ogen dat ze nieteens meer in een pot pindakaas passen.....dan valt er niets meer te kijken naar andere mensen:p


Kijk dat zijn nou vooroordelen :p
Dr. Kuipers
Hehe Akira! (Y)

We hebben nog hele discussie gehad op X-Qlusive Holland over al jullie nerds die hardstyle zo af lopen te kraken...
Ik vind techno en progessive toch ook helemaal niks..., maar lekker boeiend zeg!
Laat iedereen lekker toch.....

Maar goed blijkbaar is dat jullie levensmotto ofzo... Hardstyle... :rolleyes:

Maar goed dit is 1 van de redenen waarom iig ik, ScuL en Akira hier niet meer te vinden zijn... maar eigenlijk kan jullie dat ook weinig schelen denk ik...

Moest ook ff zeiken ;)

Maar nu over DefQon zelf!
Het was echt werelds!
Topsfeer, niks van rellen gezien... hardcore was de sfeer helemaal top...
Bass-D & King Matthew die achtereenvolgens Thrillseeka, King Of Pain en The First Rebirth draaien! :eyes:
New Wave
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
We hebben nog hele discussie gehad op X-Qlusive Holland over al jullie nerds die hardstyle zo af lopen te kraken...



Wat boeit het nou als we Hardstyle afkraken.
Als jij techno afkraakt dan interesseert met dat toch ook geen ene flikker.
Ga je gang juist:)
Alleen happen jullie zo leuk serieus:), Remy D het leuks natuurlijk :p
magrec
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Hehe Akira! (Y)

We hebben nog hele discussie gehad op X-Qlusive Holland over al jullie nerds die hardstyle zo af lopen te kraken...


Haha kom op zeg meen je dat serieus?
Ga je op een feest discussiėren over dingen die

a) gezegd worden omdat jullie er altijd zo makkelijk op happen
b) Van mijn standpunt uit "nooit serieus" genomen moeten worden
Algemeen ff een punt
Het is maar internet

quote:

Maar goed blijkbaar is dat jullie levensmotto ofzo... Hardstyle... :rolleyes:


Ik heb wel belangrijkere dingen te doen.
New Wave
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
We hebben nog hele discussie gehad op X-Qlusive Holland over al jullie nerds die hardstyle zo af lopen te kraken...


"X-clusive Holland discussie stage met u host:
Dr Kupers.
From 22:00 till 06:00
No Hardstyle, just talking"

Wat doet u op uw feestje?
Bouma-Bros
Ik meen het wel serieus: Hardstyle rukt gewoon en is voor debielen zonder IQ. :D

Duke2003
er stond in de volkstrant ook een ministukje over dat defqon het festivalseizoen had geopend. enige probleem was dat ze het Q-dance festival noemden...
Biohazard
Wat een gezeik allemaal. Zelf vind ik Hardstyle nogal herenloze muziek, maar de mensen die ervan houden KUNNEN best okay zijn.

Het is alleen die harde kern van hooligans die de hardstyle/hardcore scene verpesten voor iedereen. Matten op de dansvloer is voor losers!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement