|
SWE-TA skiva? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
| just ja! :) paz! mixar ju också, däremot vinyl :/ hehe, bra vizay :) väntar vi väll bara på om endre vill vara med? |
|
|
| Vizay |
kom å tänka på en sak, om vi behöver fylla ut skivan...vore inte en bra ide att ta med några remixer på låtar gjorda av folk på forumet?
jag vet att det här med copywrigth kan bli ett problem men jag har en känsla av att den här skivan kommer hållas inom TA-kretsar så det kanske inte gör så mycket iaf
kan ju va en ide iaf... |
|
|
| mindshooter |
| vi kan juh vänta och se hur många låtar vi får ihop först :) |
|
|
| ScuL |
visst det ska vi göra först..
kan den här trådet blir 'sticky'? |
|
|
| St_Andrew |
| Blev det bara snack eller finns det låtar och mixförslag? |
|
|
| ScuL |
mitt förslag var att alla som ville ta del med den här 'projekt' skulle posta sina låter här. och laddar de upp på Steve's FTP.
jag är fortfarande upptagen med mitt nya 'hardtrance' låt, o har ingen aning när det e färdig. men när det är ska jag visst posta det här.. |
|
|
| dbl |
| håller på att leta inspiration till att försöka mastra min senaste låt och sen så ska jag la uploada den till stÄvÄ :) |
|
|
| Dioxys |
sådärja, mitt bidrag starfall är nu klart för att kunna mixas in!
hur är det med er andra? skulle ni fixa nånting eller låter ni detta bara rinna ut i sanden? tycker det skulle vara otroligt kul å ha i skivsamlingen :) |
|
|
| dbl |
| jag har låtar redo att bli mixade :) |
|
|
| Dioxys |
toppen! då är det väll bara å ladda upp till steves ftp? :)
vizay och endre (har inte sagt nått här än va? :() får väll rappa på lite :p
scul, hur gick det för dig? :) |
|
|
| ScuL |
öh... tyvärr är jag fortfarande väldigt upptagen med flera saker. så min hardtrance låt ligger på samma status som förut. men jag har hardstyle låter som ligger kvar för mixen iaf.
jag är ledigt imorron, ska försöka att redigera min hardtrance låt då :) |
|
|
| Vizay |
| har ju vart borta 4 veckor som bekant å har inte fått till nått men ere nån deadline jag borde hålla mig till? :) |
|
|
|
|