|
SWE-TA skiva? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
har ju vart borta 4 veckor som bekant å har inte fått till nått men ere nån deadline jag borde hålla mig till? :) |
jepp, du måste vara klar med låten, samt ha mixat skivan, vid midnatt, dvs om 40 minuter.
:p |
|
|
| ScuL |
haha
vad tycker ni om den första september (dvs sluta av sommarsemestern) som deadline? |
|
|
| ScuL |
kanske flera.. vet inte om vi får ihopp tillräckligt material.
ska lyssna imorron.. är för trött nu. |
|
|
| dj_hysterix |
Endres Kallocain måste vara med :o
den har redan blivit spelad av Dj Precision !:D hoppas fler feta djs spelar den :) |
|
|
| ScuL |
| jag tycker bäst om destination freedom, men obsession är också jättebra. vi kan försöka att mixa båda låter in.. extration kan vara med om vi har inte tillräckligt material, annars blir det för mycket av en person. men det låter kul dbl! thumbs up :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag tycker bäst om destination freedom, men obsession är också jättebra. vi kan försöka att mixa båda låter in.. extration kan vara med om vi har inte tillräckligt material, annars blir det för mycket av en person. men det låter kul dbl! thumbs up :p |
tack tack scul :) |
|
|
| Smekbar |
| jag är lätt med.. :) kanske bidrar med Tidal Waves.. :) om jag inte hittar på nått annat smek inom en nära framtid.. :) |
|
|
| Dioxys |
åh, toppen! :) dina låtar vet du ju att de flesta här störtgillar också! :D jävligt schysst :)
jag sger som scul dbl :) destination freedom eller obsession :)
men hur blev det nu? vem skulle mixa ihop det? :) |
|
|
| Vizay |
1:a september blir bra...då får jag lite press på mig att få klart låten så jag kan lira den på nästa fest också :)
har en melodi just nu, får se om den håller såhär ett dygn senare efter att jag gjort den...ska just lyssna igen :) |
|
|
| Smekbar |
jag har typ en ny låt klar nu som jag tror kommer upskattas av er.. :) postar länk senare när jag laddat upp den nånstans.. :) den e kalasbra (tycker iaf jag) och gjord med denna skivan i tanke, så den e specialgjord just för er... härligt vaaaa?? =)
http://w1.413.telia.com/~u41309427/...anceaddicts.mp3
här e den... ska dock ändra introt o lite andra grejer... men ni förstår nog tanken med låten.. ;)
hoppas ni myser med den.. ;P |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Smekbar
jag har typ en ny låt klar nu som jag tror kommer upskattas av er.. :) postar länk senare när jag laddat upp den nånstans.. :) den e kalasbra (tycker iaf jag) och gjord med denna skivan i tanke, så den e specialgjord just för er... härligt vaaaa?? =) |
weeeeeeeeeeeeee, vaaaaaa? :) ere sant? specialgjord! WOW! Verkligen härligt smekbar... ja ser fram som fan emot skivan asså-.. har inte kunnat lyssna på några smakprov alls som folk lagt upp. :( |
|
|
|
|