return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
SWE-TA skiva? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Nyx
quote:
Originally posted by Smekbar
e inte TB303:an det skönaste ljudet som finns??? /me likes...


303 äger! :D

"Addicted to myself" var en jäkligt bra låt btw
dj_hysterix
alla låtar som har postats på sida 3 var bra :)
Endre

här är början till mitt bidrag, ni kan räkna ut resten själva :rolleyes: :D

endre - groovesalad (seriös)
dj_revive_
Om det finns plats på skivan och ni gillar mina produktioner så slänger jag upp lite bidrag nu då...... :)

Revive feat. Anni Egecioglu - Freedom (Radio Edit)
Revive - Without

På Without e snaren mixad för högt med det är åtgärdat och jag har en ny version att ladda upp..... har inte orkat ännu....

ps. Ni måste använda "save target as" annars går det inte att ladda.....ds.

/ revive
Smekbar
jag tycker det låter bra dj_revive_... sköna låtar... speciellt basen i "without" i början e grymt skön... den påminner förövrigt iaf mig lite om Hyperlogic - Only me (99)... tycker helt klart att dina grejer ska vara med på skivan...
ScuL
snyggt gjort revive :D

men komplimanger går till alla som arbetar tillsammans i den här trådet. tycker att skivan blir rätt interessant :)
Dioxys
håller med dig scul! :D tycker det ska bli jävligt intressant detta :) föresten, hur går det för dig?
ScuL
jag arbeter med tre projekter samtidigt faktiskt, jag har ett hardtrance låt, ett nytt hardstyle låt men också en speciellt överraskning för mixen, kanske som en sist 'hidden' track hehe :)


här är min hardtrance 'demo':
www.scul.net/mp3/tracks/ScuL-SWETA.mp3

det är liten primitivt nu men det blir nåt :)
dj_hysterix
endre: jag kan inte ladda ner groovesalad :(
Revive: dina låtar va coola :crazy:
St_Andrew
gick sådär... hehe... nån som fortfarande känner sig manad? :p

dbl
mjodå.. jag har ju låtar redo att användas så...
Vizay
dumdi da...har väl nån låt kanske...kanske en remake på 4am skullle passa bra :) får se :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement