|
SWE-TA skiva? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
har nu börjat på ett nytt projekt :)
en liten sample hittar ni här: kommentera om det är nått jag ska fortsätta på eller om jag nu ska börja göra nånting utav de gamla jag har å skräpar :)
höger-klicka och "spara mål som.." här |
|
|
| Smekbar |
här e låten... den e väl typ färdig... ska bara fixxa mixningen nån gång när jag kommer hem (sughögtalare här på island.. :/ ) hoppas ni gillar den.. det gör iaf jag.. :)
save target as... |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Smekbar
här e låten... den e väl typ färdig... ska bara fixxa mixningen nån gång när jag kommer hem (sughögtalare här på island.. :/ ) hoppas ni gillar den.. det gör iaf jag.. :)
save target as... |
"Addicted to my self" :rolleyes: lite mycket självförtroende för nåt som inte är i samma grad som självförtroendet kanske..?
|
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by Endre
"Addicted to my self" :rolleyes: lite mycket självförtroende för nåt som inte är i samma grad som självförtroendet kanske..?
|
jaha..? lägger jag mig i vad fan du döper dina låtar till?
det namnet har dessutom inget med om jag tycker att jag e duktig på att producera musik eller nått sånt att göra. mer av en lite rolig grej, alla e beroende av sig själva. ganska naturligt... inte alls säkert att låten kommer heta det i slutändan heller, får se... dock väldigt onödig kommentar från dig. |
|
|
| [nils] |
haha! :) mkt härliga takter, endre ;) ja vet banne mig inte hur du kan få en sådan ren och fin bas :conf: :eyes:
good work :)
| quote: | Originally posted by Dioxys
har nu börjat på ett nytt projekt :)
|
låter bra, säger jag :) ackorden passar utmärkt till da vocals, kunde dock fixera lite mer på synthen som kommer in 0:20. den är värd att sitta lite högre upp på pedistalen :cool:
| quote: | Originally posted by Smekbar
här e låten... den e väl typ färdig... ska bara fixxa mixningen nån gång när jag kommer hem (sughögtalare här på island.. :/ ) hoppas ni gillar den.. det gör iaf jag.. |
jag gillar! :eyes: 303:an (är det väl? :eyespop: ) är lovely! den kör på så de ryker! ujuj :) bra hardtrance, därmed basta! :thepirate måste du lägga in på skivan :cool:
tack från mig :D |
|
|
| St_Andrew |
Bra låtar båda två!
endre, det eju bara namnet på en låt, håller med smekbar, det ska du ge fan i... =) |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Smekbar
jaha..? lägger jag mig i vad fan du döper dina låtar till?
det namnet har dessutom inget med om jag tycker att jag e duktig på att producera musik eller nått sånt att göra. mer av en lite rolig grej, alla e beroende av sig själva. ganska naturligt... inte alls säkert att låten kommer heta det i slutändan heller, får se... dock väldigt onödig kommentar från dig. |
sorry smekbar, var väl inte riktigt nykter i morse vid den där tiden, inte riktigt vaken heller kanske, vakna nyss :(:(:( sorry om du blev upset.
|
|
|
| Smekbar |
:rolleyes: apology accepted endre... men, jag var inge vidare glad imorse kan jag ju säga.. ;) kommer dock ändra namn på låten, det e inge bra namn...
[nils]...
japp det e en tb303 klon (malström + scream4 dist i reason)...
e inte TB303:an det skönaste ljudet som finns??? /me likes...
thx för den bra kritiken.. ;)
dioxys: mysig låt... sjyssta vocals... tycker helt klart att det e nått du ska jobba vidare på.. :)
endre: sköna beats o mysig bas... trevligt... ;) ganska "houseigt".. ;) |
|
|
| Endre |
det där jag gjorde var ett skämt :D ska göra nåt ordentligt.
|
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Endre
det där jag gjorde var ett skämt :D ska göra nåt ordentligt.
|
hehehe.. lät faktiskt ganska najs... hehehe
började faktiskt flabba först av namnet och sen av låten när jag satte på den.. förväntade mig något heeelt annat ;)
lät bra dio.. fortsätt på det.
smekbar.. lät också bra.... måste ta och lära mig göra 303:or... älskar dem :)
har förresten tagit och ändrat introt och lagt till lite på obsession... ska ta och försöka ladda upp igen |
|
|
| dbl |
white sun - obsession 2
ni kan ju lyssna.... tror däremot jag ska ta bort grejen jag la till bakom melodin, men ni kan ju säga va ni tycker |
|
|
|
|