return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
SWE-TA skiva? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Dioxys
har nu börjat på ett nytt projekt :)

en liten sample hittar ni här: kommentera om det är nått jag ska fortsätta på eller om jag nu ska börja göra nånting utav de gamla jag har å skräpar :)


höger-klicka och "spara mål som.." här
Endre
Gr00v3Z4LL4D!
:D
Smekbar
här e låten... den e väl typ färdig... ska bara fixxa mixningen nån gång när jag kommer hem (sughögtalare här på island.. :/ ) hoppas ni gillar den.. det gör iaf jag.. :)

save target as...
Endre
quote:
Originally posted by Smekbar
här e låten... den e väl typ färdig... ska bara fixxa mixningen nån gång när jag kommer hem (sughögtalare här på island.. :/ ) hoppas ni gillar den.. det gör iaf jag.. :)

save target as...


"Addicted to my self" :rolleyes: lite mycket självförtroende för nåt som inte är i samma grad som självförtroendet kanske..?
Smekbar
quote:
Originally posted by Endre

"Addicted to my self" :rolleyes: lite mycket självförtroende för nåt som inte är i samma grad som självförtroendet kanske..?


jaha..? lägger jag mig i vad fan du döper dina låtar till?
det namnet har dessutom inget med om jag tycker att jag e duktig på att producera musik eller nått sånt att göra. mer av en lite rolig grej, alla e beroende av sig själva. ganska naturligt... inte alls säkert att låten kommer heta det i slutändan heller, får se... dock väldigt onödig kommentar från dig.
[nils]
quote:
Originally posted by Endre
Gr00v3Z4LL4D!
:D


haha! :) mkt härliga takter, endre ;) ja vet banne mig inte hur du kan få en sådan ren och fin bas :conf: :eyes:

good work :)


quote:
Originally posted by Dioxys
har nu börjat på ett nytt projekt :)


låter bra, säger jag :) ackorden passar utmärkt till da vocals, kunde dock fixera lite mer på synthen som kommer in 0:20. den är värd att sitta lite högre upp på pedistalen :cool:


quote:
Originally posted by Smekbar
här e låten... den e väl typ färdig... ska bara fixxa mixningen nån gång när jag kommer hem (sughögtalare här på island.. :/ ) hoppas ni gillar den.. det gör iaf jag..


jag gillar! :eyes: 303:an (är det väl? :eyespop: ) är lovely! den kör på så de ryker! ujuj :) bra hardtrance, därmed basta! :thepirate måste du lägga in på skivan :cool:


tack från mig :D
St_Andrew
Bra låtar båda två!
endre, det eju bara namnet på en låt, håller med smekbar, det ska du ge fan i... =)
Endre
quote:
Originally posted by Smekbar
jaha..? lägger jag mig i vad fan du döper dina låtar till?
det namnet har dessutom inget med om jag tycker att jag e duktig på att producera musik eller nått sånt att göra. mer av en lite rolig grej, alla e beroende av sig själva. ganska naturligt... inte alls säkert att låten kommer heta det i slutändan heller, får se... dock väldigt onödig kommentar från dig.


sorry smekbar, var väl inte riktigt nykter i morse vid den där tiden, inte riktigt vaken heller kanske, vakna nyss :(:(:( sorry om du blev upset.
Smekbar
:rolleyes: apology accepted endre... men, jag var inge vidare glad imorse kan jag ju säga.. ;) kommer dock ändra namn på låten, det e inge bra namn...

[nils]...
japp det e en tb303 klon (malström + scream4 dist i reason)...
e inte TB303:an det skönaste ljudet som finns??? /me likes...
thx för den bra kritiken.. ;)

dioxys: mysig låt... sjyssta vocals... tycker helt klart att det e nått du ska jobba vidare på.. :)

endre: sköna beats o mysig bas... trevligt... ;) ganska "houseigt".. ;)
Endre

det där jag gjorde var ett skämt :D ska göra nåt ordentligt.

dbl
quote:
Originally posted by Endre

det där jag gjorde var ett skämt :D ska göra nåt ordentligt.


hehehe.. lät faktiskt ganska najs... hehehe
började faktiskt flabba först av namnet och sen av låten när jag satte på den.. förväntade mig något heeelt annat ;)


lät bra dio.. fortsätt på det.

smekbar.. lät också bra.... måste ta och lära mig göra 303:or... älskar dem :)

har förresten tagit och ändrat introt och lagt till lite på obsession... ska ta och försöka ladda upp igen
dbl
white sun - obsession 2

ni kan ju lyssna.... tror däremot jag ska ta bort grejen jag la till bakom melodin, men ni kan ju säga va ni tycker
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement