|
סוף סוף עשיתי עגיל בגבה!! למי עוד פה יש פירסינגים?
|
View this Thread in Original format
| LioR |
עשיתי לפני שעה ככה עגיל בגבה
סוף סוף הרשו לי ההורים שלי
:D
בכל מקרה נעשה מזה דיון על פירסינגים למי עוד יש פה
עגילים?! |
|
|
| AnthemFreak |
תחדש אח שלי..
לי אין עגילים..
לפני איזה שנתיים היה לי באוזן למעלה כזה.. לא בתנוך
ולפני איזה שנה ככה.. בערך
הלכתי לעשות עם עוד שני חברים עגיל בגבה
ובגלל שהייתי קטן בגיל לא נתנו לי לעשות .. המקום לא הרשה לי יענו
למה היה לי שבועיים ל-15 ועשו חוק חדש שאתה צריך לעשות מ15 ומעלה רק
אז שתי חברים שלי עשו ואני לא
התבאסתי אמרתי אני עוד שבועיים יעשה אבל בסוף לא עשיתי למה כשחשבתי על זה זה סתם דבילי וזה אופנה חולפת
ביום יומיים הראשונים מתייחסים לזה ואומרים זה יפה והכל ואחרי זה אף אחד לא מתייחס לזה
אז זה פשוט לא שווה את זה לדעתי..
אבל תחדש:D |
|
|
| TinkerbeL |
תתחדש....
כבר אמרתי פה 809765 פעמים שבגבה זה הכי הורס לבנים לדעתי...
לי אין פירסינג למרות שאני רוצה אבל אני מודעת לזה שאני פחדנית אז הכל קישקושים
:rolleyes: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
פירסניד בגבה משאיר צלקת וגם אם אתה עם זה הרבה זמן אז זה גורם לגבה להיראות נפולה, וזה קקי.
אני נראה לי עושה בחופש בלשון.
:rolleyes: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אני נראה לי עושה בחופש בלשון.
:rolleyes: |
משוגע זה טירוף!
חברה שלי עשתה שבוע שעבר והלשון שלה נפוחה והיא מדברת מצחיק
חחח למרות שזה כיף עכשיו לאכול לידה את הדברים שהיא אוהבת
אה דבר אחד טוב בזה מי שתתנשק איתך תהנה |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחחח כשחבר שלי עשה עגיל בלשון הוא יומיים דיבר כמו אוטיסט כל שנייה הזיל ריר ובלע את הרוק כמו ילד מפגר.
ואגב אני לא מבין מה ההתלהבות מלהתנשק עם מישהי או מישהו עם עגיל בלשון...
כאילו עשיתי את זה וחוץ מאיזה חתיכת מתכת שתקועה לי בפה לא הרגשתי שומדבר מיוחד. |
|
|
| KrazyDJs |
וואלה תחדש אחי...
אני עושה ביום רביעי...גם אני הצלחתי לשכנע תהורים שלי... |
|
|
| Hell_Copter |
אין לי פירסינגים אבל יש לי שני עגילים באוזן שמאל ועוד אחד באוזן ימין...
ודרך אגב... לא יצא לי עוד... אבל זה נראה לי סוף להתנשק עם מישהי עם עגיל בלשון :) |
|
|
| nargila-man |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחח כשחבר שלי עשה עגיל בלשון הוא יומיים דיבר כמו אוטיסט כל שנייה הזיל ריר ובלע את הרוק כמו ילד מפגר.
ואגב אני לא מבין מה ההתלהבות מלהתנשק עם מישהי או מישהו עם עגיל בלשון...
כאילו עשיתי את זה וחוץ מאיזה חתיכת מתכת שתקועה לי בפה לא הרגשתי שומדבר מיוחד. |
אז אולי לא עשית את זה טוב...
אני התנשקתי עם מישהי שהיה לה עגיל בלשון והבת זונה ידעה מה לעשות איתו
זאת הייתה נשיקה סוף הדרך!
אההה ואני גם רוצה לעשות בגבה...
כמה שילמת ואיפה? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחח כשחבר שלי עשה עגיל בלשון הוא יומיים דיבר כמו אוטיסט כל שנייה הזיל ריר ובלע את הרוק כמו ילד מפגר.
ואגב אני לא מבין מה ההתלהבות מלהתנשק עם מישהי או מישהו עם עגיל בלשון...
כאילו עשיתי את זה וחוץ מאיזה חתיכת מתכת שתקועה לי בפה לא הרגשתי שומדבר מיוחד. |
אתה יודע טוב מאד למה זה טוב
;) |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אתה יודע טוב מאד למה זה טוב
;) |
אתה חי בסרט |
|
|
| Tarantula |
אני עשיתי לפני 5 חודשים עגיל בלשון בערך:D
ותאמת הוא כמעט ולא התנפח לי ולא שום דבר,
אחרי שבוע בכלל לא הרגשתי אותו..
פשוט צריל לשתות המון מים קרים וזה הכול
:Dאבא שלי הציע לי לעשות כל שבוע שאני אדבר פחות
| quote: | Originally posted by Scorchio
ואגב אני לא מבין מה ההתלהבות מלהתנשק עם מישהי או מישהו עם עגיל בלשון...
כאילו עשיתי את זה וחוץ מאיזה חתיכת מתכת שתקועה לי בפה לא הרגשתי שומדבר מיוחד. |
מממ... כנראה היא לא יודעת מה לעשות איתו
אבל תאמת זה נראה לי תלוי, יש כאלה שאוהבים ויש כאלה שלא..
.....
אבל הכי קטע זה באמצע בגרות כשכולם בשקט, להתחיל להעביר את העגיל
על השינים
:D :D
כולם מתחילים לצעוק ישר |
|
|
|
|