|
איכות !!! היא לא מילה גסה
|
View this Thread in Original format
| TTman |
R32-WRX STI-EVO 2003 Comparison
נתחיל עם 10 תמונות, בשביל ההתחלה
Part 1
01

02

03

04

05

06

07

08

09

10

:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
....המשך יבוא |
|
|
| warpedd_ |
פשש איזה יופי
רועי בדיוק כמו שלך..
:haha: :haha: :haha: :haha:
את האסטיאיי והאר32
כבר יצא לי לראות ברידינג |
|
|
| idanhakia |
| quote: | Originally posted by warpedd_
פשש איזה יופי
רועי בדיוק כמו שלך..
:haha: :haha: :haha: :haha:
את האסטיאיי והאר32
כבר יצא לי לראות ברידינג |
R32 ברידינג?!?!?
אתה בטוח?
לא נראה לי שיש כזה יצור בארץ...
בטח סתם מדבקה. |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by idanhakia
R32 ברידינג?!?!?
אתה בטוח?
לא נראה לי שיש כזה יצור בארץ...
בטח סתם מדבקה. |
100%
כנראה יבוא אישי או משהו |
|
|
| Scorchio |
אהההההה
R32
איזה חיה!!!
V6
עם מנוע 3200
ובואנה זה רק אני או שעל ההגה של האימפרזה כתוב
NOS
או שזה הסמל של ה
STI |
|
|
| AnthemFreak |
איזה מכוניות יפות יאללה..
כמה הגולף עולה?. |
|
|
| Scorchio |
גולף
R32
עולה לדעתי בסביבות ה-200 אלף |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אהההההה
R32
איזה חיה!!!
V6
עם מנוע 3200
ובואנה זה רק אני או שעל ההגה של האימפרזה כתוב
NOS
או שזה הסמל של ה
STI |
זה רק אתה אחי
כתוב
STI |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by warpedd_
את האסטיאיי והאר32
כבר יצא לי לראות ברידינג |
אין מצב אחי
זה עכשיו יצא רק לאלה שהזמינו מראש
זה יצא בגרמניה ובארה"ב
אז אין מצב שהיא תיהיה בארץ
בטח הוא סתם שם את הסמל של ה
R32
וזהו |
|
|
| TTman |
מה אתם לא מתביישים
לא אמרתם כלום על המיצובישי לנסר אוו 4
Mitsubishi Lancer Evolution
יש שמועות שהיא יותר מהירה מ
WRX STI
אתם תוכלו לראות את המיצובישי במהיר ועצבני 2
:D
:המחירים
Turbo Evolution VIII £28,995.00
WRX STi $30,995
R32 $27,995 |
|
|
| Segev |
אני לא משווה בכלל אבל אתם צרכים לראות מה שיש לחבר שלי בתוך האוטו
יש לו פגארו קינג קצר ומה שיש לו בתוך האוטו שווה איזה 100 אלף שקל ותשאלו את צח יש לו הרבה כסף :D |
|
|
|
|