return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
איכות !!! היא לא מילה גסה
View this Thread in Original format
TTman
R32-WRX STI-EVO 2003 Comparison

נתחיל עם 10 תמונות, בשביל ההתחלה

Part 1

01


02


03


04


05


06


07


08


09


10


:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

....המשך יבוא
DjChook
:wtf:
warpedd_
פשש איזה יופי
רועי בדיוק כמו שלך..
:haha: :haha: :haha: :haha:

את האסטיאיי והאר32
כבר יצא לי לראות ברידינג
idanhakia
quote:
Originally posted by warpedd_
פשש איזה יופי
רועי בדיוק כמו שלך..
:haha: :haha: :haha: :haha:

את האסטיאיי והאר32
כבר יצא לי לראות ברידינג


R32 ברידינג?!?!?
אתה בטוח?
לא נראה לי שיש כזה יצור בארץ...
בטח סתם מדבקה.
warpedd_
quote:
Originally posted by idanhakia
R32 ברידינג?!?!?
אתה בטוח?
לא נראה לי שיש כזה יצור בארץ...
בטח סתם מדבקה.


100%
כנראה יבוא אישי או משהו
Scorchio
אהההההה
R32
איזה חיה!!!

V6
עם מנוע 3200
ובואנה זה רק אני או שעל ההגה של האימפרזה כתוב
NOS

או שזה הסמל של ה
STI
AnthemFreak
איזה מכוניות יפות יאללה..
כמה הגולף עולה?.
Scorchio
גולף
R32
עולה לדעתי בסביבות ה-200 אלף
TTman
quote:
Originally posted by Scorchio
אהההההה
R32
איזה חיה!!!

V6
עם מנוע 3200
ובואנה זה רק אני או שעל ההגה של האימפרזה כתוב
NOS

או שזה הסמל של ה
STI


זה רק אתה אחי
כתוב
STI
TTman
quote:
Originally posted by warpedd_
את האסטיאיי והאר32
כבר יצא לי לראות ברידינג



אין מצב אחי

זה עכשיו יצא רק לאלה שהזמינו מראש

זה יצא בגרמניה ובארה"ב

אז אין מצב שהיא תיהיה בארץ

בטח הוא סתם שם את הסמל של ה
R32
וזהו

TTman
מה אתם לא מתביישים
לא אמרתם כלום על המיצובישי לנסר אוו 4

Mitsubishi Lancer Evolution

יש שמועות שהיא יותר מהירה מ
WRX STI

אתם תוכלו לראות את המיצובישי במהיר ועצבני 2

:D

:המחירים

Turbo Evolution VIII £28,995.00
WRX STi $30,995
R32 $27,995
Segev
אני לא משווה בכלל אבל אתם צרכים לראות מה שיש לחבר שלי בתוך האוטו
יש לו פגארו קינג קצר ומה שיש לו בתוך האוטו שווה איזה 100 אלף שקל ותשאלו את צח יש לו הרבה כסף :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement