|
Mobbade på TA? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
Tillägas bör att detta är nog minst trejde gången detta kommer upp på tavlan :p slutar alltid med "well well, vem bryr sig egentligen?"
History repeats itself :) |
|
|
| Glorie |
| haha, jag har aldrig sett någe topic...om ämnet, så ja tyckte det var väldigt bra ämne... men ja kan fundera me...e borta ett tag nu framöver. |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Tillägas bör att detta är nog minst trejde gången detta kommer upp på tavlan :p slutar alltid med "well well, vem bryr sig egentligen?"
History repeats itself :) |
mindshooter har blivit cynisk på gamla dar:eek: |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
mindshooter har blivit cynisk på gamla dar:eek: |
Har fan också märkt det, :p
Börjar du bli bitter Mindshooter? Välkommen till den tuffa verkligheten, ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Har fan också märkt det, :p
Börjar du bli bitter Mindshooter? Välkommen till den tuffa verkligheten, ;) |
hehehe... lol :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Har fan också märkt det, :p
Börjar du bli bitter Mindshooter? Välkommen till den tuffa verkligheten, ;) |
Det kom med dom grå håren... Mitt förflutna har hunnit ikapp mig och fått mig att förstå meningen med att vara registrerad medlem och försedd med moderatoskapet. Jag har blivit upplyst och tillgiven kraften att se hur en tråd slutar... jag känner det komma... just nu faktiskt, känner det på mig... kommer närmare och närmare... den komemr...den kommer.....att stängas...
j\k :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Det kom med dom grå håren... Mitt förflutna har hunnit ikapp mig och fått mig att förstå meningen med att vara registrerad medlem och försedd med moderatoskapet. Jag har blivit upplyst och tillgiven kraften att se hur en tråd slutar... jag känner det komma... just nu faktiskt, känner det på mig... kommer närmare och närmare... den komemr...den kommer.....att stängas...
j\k :D |
känner hur storhetsvansinnet kommer närmre och närmre ;)
tycker vi utseer en ny ledar *cough* JAG *cough* innan kenny ponken kommer och dödar oss alla eller nått :p :D |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Connector
home of airbase, antiloop, |
antiloop håller ju inte ens på med trance längre, dom bara DJ:ar sthlms 'inne-skit' och degar här i sverige istället för att ta hand om sina kunskaper och göra trance-karriär utomlands.
och airbase,...:rolleyes:
nä, vi förblir ett mobbat land i trance-världen.
|
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Endre
antiloop håller ju inte ens på med trance längre, dom bara DJ:ar sthlms 'inne-skit' och degar här i sverige istället för att ta hand om sina kunskaper och göra trance-karriär utomlands.
och airbase,...:rolleyes:
nä, vi förblir ett mobbat land i trance-världen.
|
jaou... du har rätt. Men kämpa lite till så kanske vi får home of Endre ;) |
|
|
| dbl |
tycker det borde stå "home of e-type" :D
hehehe... ne usch.. annars så har vi ju parker.. han var ju här innan han släppte något t.om. :) |
|
|
| St_Andrew |
Men kolla frankrike tex,
"Europe - France
Home of fashion runways, good cheese, famous painters and Laurent Garnier."
Där står det en massa skit som inte har någe med trance och göra (ett undantag)!
Tycker fortfarande det skulle kunna stå någe vettigare på våran (jooo detta är en jätteviktig fråga... =)) |
|
|
|
|