|
Mobbade på TA? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Oj det låter som du har tagit illa upp Glorie...
Klart vi ska ha nåt men det ska ju med stolhet representera oss... nåt vi kan stå för... är det flera ton med snygga människor ? Är det relevant... tror det är 40% av Svenska befolkningen som räknas som blonda... vad är vi mest stolta över, IKEA, storbystade blondiner (Viktoria Silverstedt)eller knäckebröd... vill få lite bredare "debatt"
Varför jag ville att mindshooter skulle titta hit är för att jag tycker han har bra omdöme. |
|
|
| St_Andrew |
håller med glorie, vi har ffs haft mer meningslösa diskutioner på detta forum :)
tycker vi tar bort trancecontrol och skriver tons of beutiful blondies istället, för det e ju trots allt blondinerna vi är kända för :D |
|
|
| dbl |
köttbullar e la bättre att ha med än blondiner....
annars tycker jag vi kör på
Sweden
Home of Adam beyer, Airbase, Envio, Trance Control, IKEA and tons of beautiful swedes.
eller kanske
Sweden
Home of Adam beyer, Airbase, Envio, IKEA and swedish meatballs :p |
|
|
| ScuL |
om jag (som utländare) skulle läsa det .. skulle jag tänka mig .. vem e trance control? asså...
jag tror att du kan ta bort de.
så blir det:
Home of Adam Beyer, Airbase, Envio, IKEA and tons of blond women.
(lr nåt liknade, ersätt det sista med vad som helst) :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl Sweden
Home of Adam beyer, Airbase, Envio, IKEA and swedish meatballs :p | Den får min röst :) |
|
|
| ScuL |
| den här trådet skal inte sjunka i SWETA's mörka skog av tråder innan texten är anpassad av Swamper!!... asså vad blir det.. vi ska nu äntligen bestämma oss lr? :D |
|
|
| St_Andrew |
| nån, typ mind kan ju skicka ett pm till swamper med lite förslag så kan ju han välja :) |
|
|
| mindshooter |
| heh, tror inte swamper har tid o sitta o ta våra beslut...han har juh redan satt en status som han tyckte passade...om ni alla är så pass måna om att ändra den så kan jag framföra ert slutgiltiga resultat till honom. Om ni löser det via poll eller något. Själv skiter jag i vad det blir så jag ska inte kommentera något :p |
|
|
| reveal |
| Jag bryr mig inte särskilt mycket heller, bara det inte står något sverigekränkande :) |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by dbl
eller kanske
Sweden
Home of Adam beyer, Airbase, Envio, IKEA and swedish meatballs :p |
där har vi den nog... :)
hmm... fast man kanske skulle kunna smyga in ett "of course" där så det blir:
Home of Adam beyer, Airbase, Envio, IKEA and of course, swedish meatballs :) |
|
|
| Goldiluxe |
BOUNCY SWEDISH MEATBALLS!
det later kul tycker jag..
varfor ska vi ha med pa listan hur snygga vi ar?
det kan val folk fa som en surprise nar dem kommer hit, lockade av alla andra kvaliteer.
yes? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jo då... ta med massa sånt ;)
Home of the best crowd in the world with the best upcoming trance producers and old for that matter, Adam Beyer, Envio, Airbase, Vizay, Trance Control and all the thousands of hot, 100% blond and sexy Swedish people, women with big breasts that bounces when they walk in the nude and that´s what they do all day even in the winter and men with big balls, IKEA , ofcourse big tasty bouncy Swedish meatballs with knäckebröd and Kalles kaviar, also home of the ballbearing & the adjustable spanner. |
|
|
|
|