|
Mobbade på TA? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
home of moosepoo & dalahastar... neee ja skojar...
men va har vi i sverige eg.. som du sa andrew... det står ju skit på frankrikes bara...
om vi säger IKEA iaf? ;) hehe Airbase? Envio, Trance Control och.. hmmm Mike Shiver!!!! :) |
|
|
| dj_hysterix |
| home of the highest tax-payers in the world:o (poor bastards:rolleyes: ) |
|
|
| ScuL |
I stick with my plan :cool:
i would take something like:
Home of IKEA, (Volvo,) knäckebröd and .. [fill in an artist]
would be the most recognizable for foreigners imho. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ScuL
I stick with my plan :cool:
i would take something like:
Home of IKEA, (Volvo,) knäckebröd and .. [fill in an artist]
would be the most recognizable for foreigners imho. |
you forgott swedish meatballs :)
and smorgosboard :D |
|
|
| el_vez |
| glöm inte den svenska synden. den är grymmt känd. iallafall utomlands... |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by el_vez
glöm inte den svenska synden. den är grymmt känd. iallafall utomlands... |
:conf: jag fattar inte....förklara |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
:conf: jag fattar inte....förklara |
Den svenska synden är förknippad med filmer som Nyfiken gul, Hon dansade en sommar samt ett stort antal sexualupplysningsfilmer som kom över till Amerika under typ 50-60-70-talet och därmed startade en föreställning om att svenskar var väldigt sexuellt frigjorda och genom den föreställningen uppkom också begreppet "den svenska synden". Något som lever kvar ganska starkt i omvärlden fortfarande. |
|
|
| dj_hysterix |
aha..okies...det förklarar Austin Powers: "I have seen those in Sweden."
:rolleyes: |
|
|
| Glorie |
| ja tycker fortfarande ja kom på rätt så bra beskrivning? varför skriva knäckebröd å den svenska synden när man kan skriva airbase, ikea, mike shiver & envio? :) |
|
|
| reveal |
| jag är inte övertygad om att det är bäst/coolast att bara rada upp lite semikända djs... |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by reveal
jag är inte övertygad om att det är bäst/coolast att bara rada upp lite semikända djs... |
instämmer
Home of tons of bigbreasted blondes by the name of Ingrid |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
instämmer
Home of tons of bigbreasted blondes by the name of Ingrid |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Den kör vi på
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
|
|