return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Mobbade på TA? (pg. 5)
View this Thread in Original format
robstar
quote:
Originally posted by Sand Leaper

Adam Beyer.Nuff said.:D


Lutar nog åt de hållet! Våra techno gudar känner dom flesta till.
Amnezia
quote:
Originally posted by King of Clubs
Home of tons of bigbreasted blondes by the name of Ingrid


:haha: :happy2: men den leker vi skjortan av allihop jue...

men som sagt..kommit upp flera bra saker här jue..

adam beyer,martin H ,ikea,meatballs,surströming:nervous::eyespop: home of svampen:p
europe's best hockey
hört nått om att vi e ett av de mobiltätaste länderna oxå..hehe
vi e grymma på allt som e värt å va bra på:rolleyes:
St_Andrew
Jooo kan inte nån med makt fråga swamper om han kan byta, nu har vi ju massa förslag
reveal
quote:
Originally posted by King of Clubs
Home of tons of bigbreasted blondes by the name of Ingrid


lätt :p är det nåt folk känner till så är det att svenska flickor är sjukt snygga :D med ovanstående ordval får man in lite snygg ironi också ;)
robstar
Home Ingrid and the Techno Gods!
A-Gren
quote:
Originally posted by reveal
lätt :p är det nåt folk känner till så är det att svenska flickor är sjukt snygga :D med ovanstående ordval får man in lite snygg ironi också ;)


Kanske så... men har du inte tänkt på att i alla amerikanska filmer så snackar svenskorna med tysk brytning... undrar varför.

1. Amerikanarna e dumma.
2. Tyskland låter som sverige.
3. Tyskarna e dumma.
St_Andrew
hmm jag röstar på alternativ ett, amerikanarna är dumma.
King of Clubs
Sen e ju alltid svenska blondiner med i "Swedish volleyball team" på film och heter som sagt Innnnngrid eller Innnga :D
St_Andrew
quote:
Europe - Finland
Home to Orkidea, Darude, Nokia and apparently Santa Claus as well.


FFS Finland fick ju mkt bättre än oss! så orättvist!
Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew
FFS Finland fick ju mkt bättre än oss! så orättvist!


Bra! att du tog upp den här tråden igen...

mmm, de fick mkt bra.. jag tycker det borde vara högst på dagordningen att få till en fin beskrivning för oss oxå!

kom igen nuuuuu

(IKEA känns självskriven.. Airbase röstar ja oxå på...Trance Control me :p)

NooN
Airbase är en självklarhet :)
Powell
Home of Adam beyer, Airbase and Trance Control

tycker de låter bra ... kanske kan slänga in nåt annat där i slutet
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement