|
Mobbade på TA? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| robstar |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Adam Beyer.Nuff said.:D |
Lutar nog åt de hållet! Våra techno gudar känner dom flesta till. |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Home of tons of bigbreasted blondes by the name of Ingrid |
:haha: :happy2: men den leker vi skjortan av allihop jue...
men som sagt..kommit upp flera bra saker här jue..
adam beyer,martin H ,ikea,meatballs,surströming:nervous::eyespop: home of svampen:p
europe's best hockey
hört nått om att vi e ett av de mobiltätaste länderna oxå..hehe
vi e grymma på allt som e värt å va bra på:rolleyes: |
|
|
| St_Andrew |
| Jooo kan inte nån med makt fråga swamper om han kan byta, nu har vi ju massa förslag |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Home of tons of bigbreasted blondes by the name of Ingrid |
lätt :p är det nåt folk känner till så är det att svenska flickor är sjukt snygga :D med ovanstående ordval får man in lite snygg ironi också ;) |
|
|
| robstar |
| Home Ingrid and the Techno Gods! |
|
|
| A-Gren |
| quote: | Originally posted by reveal
lätt :p är det nåt folk känner till så är det att svenska flickor är sjukt snygga :D med ovanstående ordval får man in lite snygg ironi också ;) |
Kanske så... men har du inte tänkt på att i alla amerikanska filmer så snackar svenskorna med tysk brytning... undrar varför.
1. Amerikanarna e dumma.
2. Tyskland låter som sverige.
3. Tyskarna e dumma. |
|
|
| St_Andrew |
| hmm jag röstar på alternativ ett, amerikanarna är dumma. |
|
|
| King of Clubs |
| Sen e ju alltid svenska blondiner med i "Swedish volleyball team" på film och heter som sagt Innnnngrid eller Innnga :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Europe - Finland
Home to Orkidea, Darude, Nokia and apparently Santa Claus as well. |
FFS Finland fick ju mkt bättre än oss! så orättvist! |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
FFS Finland fick ju mkt bättre än oss! så orättvist! |
Bra! att du tog upp den här tråden igen...
mmm, de fick mkt bra.. jag tycker det borde vara högst på dagordningen att få till en fin beskrivning för oss oxå!
kom igen nuuuuu
(IKEA känns självskriven.. Airbase röstar ja oxå på...Trance Control me :p) |
|
|
| NooN |
| Airbase är en självklarhet :) |
|
|
| Powell |
Home of Adam beyer, Airbase and Trance Control
tycker de låter bra ... kanske kan slänga in nåt annat där i slutet |
|
|
|
|