|
TREVLIG MIDSOMMAR!!! *kram kram* (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| lonne |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Glad Midsommar allesammans! Själv blir det ut och härja på landet inkl. en hel del bira, snaps och sill om allt går enligt planerna.
Smörgårdsbord knäcker! |
Snacka inte smörgåsbord, gör mig smått illamående. Puss på er alla ! |
|
|
| ShyTrance |
| Trevlig Midsommar, verkar va den ende som inte firar midsommar..:rolleyes: |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Polsk pilsner e livsfarlig =)
Var i polen o spela golf i våras o passa då på att köpa lite polsk öl (7kr/st 7*24=168 :eyes: )... Den var inte god fast den var 14% så lite tuff var den :D
TREVLIG MIDSOMMAR ALLA! |
ÄÄh, jag skiter fullständigt om den är god eller inte (har inte smakat än). JAG SKA BLI REDLÖS :D
+ att den var väldigt billig :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
Trevlig Midsommar, verkar va den ende som inte firar midsommar..:rolleyes: |
Hrmm... nåja, vi är nog minst två. |
|
|
| Dj_Irish |
Trevlig midsommar allihopa!
Sjalv kommer jag att sitta pa ett flyg over atlanten. :( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Trevlig midsommar allihopa!
Sjalv kommer jag att sitta pa ett flyg over atlanten. :( |
varför ":(" ? är det inte för att lira i seattle? borde isf vara ":crazy:" ;) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by reveal
varför ":(" ? är det inte för att lira i seattle? borde isf vara ":crazy:" ;) |
Hehe, darfor att jag redan lirat i SEattle och kommer vara pa vag hem darifran pa midsommar :p |
|
|
| pussel |
visst är det trist ibland när meterologerna har rätt :(
ser ut att bli en gråmulen midsommar här i stockholm, men man får väl göra det bästa av dagen ändå.
Glad midsommar allihop! |
|
|
| dbl |
trevlig midsommar allihoppa :)
även ni som inte firar det |
|
|
| Kraith |
| Trevlig midsommar alla TAs!! |
|
|
| tobo99 |
| midsommar med svärmor... hur kul det nu blir :rolleyes: |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by tobo99
midsommar med svärmor... hur kul det nu blir :rolleyes: |
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
|
|