return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
TREVLIG MIDSOMMAR!!! *kram kram* (pg. 2)
View this Thread in Original format
lonne
quote:
Originally posted by King of Clubs
Glad Midsommar allesammans! Själv blir det ut och härja på landet inkl. en hel del bira, snaps och sill om allt går enligt planerna.

Smörgårdsbord knäcker!


Snacka inte smörgåsbord, gör mig smått illamående. Puss på er alla !
ShyTrance
Trevlig Midsommar, verkar va den ende som inte firar midsommar..:rolleyes:
Connector
quote:
Originally posted by St_Andrew
Polsk pilsner e livsfarlig =)
Var i polen o spela golf i våras o passa då på att köpa lite polsk öl (7kr/st 7*24=168 :eyes: )... Den var inte god fast den var 14% så lite tuff var den :D

TREVLIG MIDSOMMAR ALLA!


ÄÄh, jag skiter fullständigt om den är god eller inte (har inte smakat än). JAG SKA BLI REDLÖS :D

+ att den var väldigt billig :)
Aendy
quote:
Originally posted by ShyTrance
Trevlig Midsommar, verkar va den ende som inte firar midsommar..:rolleyes:


Hrmm... nåja, vi är nog minst två.
Dj_Irish
Trevlig midsommar allihopa!

Sjalv kommer jag att sitta pa ett flyg over atlanten. :(
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Trevlig midsommar allihopa!

Sjalv kommer jag att sitta pa ett flyg over atlanten. :(


varför ":(" ? är det inte för att lira i seattle? borde isf vara ":crazy:" ;)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by reveal
varför ":(" ? är det inte för att lira i seattle? borde isf vara ":crazy:" ;)


Hehe, darfor att jag redan lirat i SEattle och kommer vara pa vag hem darifran pa midsommar :p
pussel
visst är det trist ibland när meterologerna har rätt :(
ser ut att bli en gråmulen midsommar här i stockholm, men man får väl göra det bästa av dagen ändå.
Glad midsommar allihop!
dbl
trevlig midsommar allihoppa :)
även ni som inte firar det
Kraith
Trevlig midsommar alla TAs!!

tobo99
midsommar med svärmor... hur kul det nu blir :rolleyes:
dj_hysterix
quote:
Originally posted by tobo99
midsommar med svärmor... hur kul det nu blir :rolleyes:


:stongue: :stongue: :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement