return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
TREVLIG MIDSOMMAR!!! *kram kram* (pg. 4)
View this Thread in Original format
jeremy1984
*gräva upp*

Nåå..vad gör SWETA-folket på midsommar iår då? :)
För min del blir det nog Öland och tältning som gäller..
Glad midsommar på er alla!
BrainmaN
TREVLIG MIDSOMMAR!!!!

för min del blir det tälta o fiska :o ...varvar ner inför Sensation White som jag åker till nästa torsdag ohhhhhhhhh yes

11 DAGAR KVAR TILL AVRESA:eyespop:
jofawe
midsommar 2004 för mig blir stuga på Öland, Lundegård :)
Kommer bli skitkul, vi kör halmstad ojämna å öland jämna år ... lite tradition.

Jeremy, får du tråkigt i tältet å regnet så ska du bara följa basen hahaha ;)
MojjMojj
Glad midsommar alla SWE-TA's! :D

Själv ska man dra med 7 polare till grönan dagen innan o röjja, sedan blir det landet med samma crew (plus ngra till). Varje år blir det midsommar-fest på Saltarö ute på värmdö.. MASSA fulla -22 åringar som kör cross o irriterar gamla tanter som åker till landet för attt lugnt äta sina svenska sommmar-potatisar och sill :P

Sup inte för mkt, det förstör ju faktiskt din träning, om du nu tränar dvs. :) <<<---- Heddo, lyssna upp :P

Ps vem ser man brevid mig på bilden? :P Ds
dbl
jag o några polare funderar på att bara ta o dra upp till halmstad...
tänkte fixat campingplats och så för tält.. men hur kul e det... så vi kör nog bara upp o sen fixar vi nått där nere :) :p
ScuL
när är det.. imorron?
dbl
quote:
Originally posted by ScuL
när är det.. imorron?


neeeee... i helgen
Scintilla
Trevlig midsommar på er alla!

Själv ska jag på fest och träffa vänner som jag inte sett på länge... Det ska bli jättekul, ser fram emot det :) Blir väl grillning och massa öl kan jag tänka mig ;)
Vilket nog aldrig kan slå fel!

Hoppas ni alla får en fin midsommar vad ni än gör.


Oh btw, nu orkar jag inte quota här men det var nån som sa nåt om att supa tills man spyr... öhhm jag följde nog det rådet lite väl bokstavligen förra midsommar, det var inte ett dugg trevligt faktiskt
:confused: :rolleyes: Så jag skulle nog vilja avråda er från det rådet... :tongue2
ScuL
quote:
Originally posted by dbl
neeeee... i helgen

ah
jag ska till London den 27. ;)

men i Holland är det så att sommaren börjar den 21.6
21.6 är alltså midsommar här ;)
Funfrock
har varit i borgholm/köpingvik dem senaste åren men funderar på lite omväxling i år.

Kanske västkusten.. är det i Halmstad som det är bäst fart där?

Amplifire
Väldigt förvirrande med en topic som denna, speciellt när man har för vana att inte granska datum och tid på varje inlägg. Var tvungen att tänka till både en och två gånger här när jag satt och läste vad folk hade gjort under midsommarafton, hehe. :)
reveal
quote:
Originally posted by ScuL
när är det.. imorron?


På fredag (tror jag :p)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement