|
TREVLIG MIDSOMMAR!!! *kram kram* (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| EsseT |
GLAD midsommar =) på ER =)
KAN medela för alla att idag är det årets ljusaste och längsta dag =)
Den dagen o natten man INTE sover det är då man är uppe o njuter av varje ljus sekund =) efter det är det nästan lika ljust en vecka o sen blir det bara mörkare :( Så är det tyvärr så njut av dagen o veckan mina kära vänner :):):)





Soluppgång över stonehege Sommarsolstånd 21 juni 2003
Here comes the SUN :) JIPPI :haha: |
|
|
| SWE_TRANCE |
Glad midsommar!!!
Själv ska jag till Smögen iår :)
Brukar tillbringa midosmmar i bohuslän.
Var meningen att vi skulle till sthlm men plånboken ville inte riktigt det. Ska sova i bilen, ganska lugnt om man är 2 pers och har en kombi (fäller baksätet och bäddar gott!) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Glad midsommar!!!
Själv ska jag till Smögen iår :)
Brukar tillbringa midosmmar i bohuslän.
Var meningen att vi skulle till sthlm men plånboken ville inte riktigt det. Ska sova i bilen, ganska lugnt om man är 2 pers och har en kombi (fäller baksätet och bäddar gott!) |
cool, jag ska nog till lysekil, nästan samma ställe ju :p |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
cool, jag ska nog till lysekil, nästan samma ställe ju :p |
Najs!
Brukar vara i Lysekil faktistk, men ska testa Smögen nu iår.
Finns ganska stor risk att vi drar ner till Lysekil på lördagen.
Om du är kvar där då så kan vi ju träffas och ta en glass eller nåt ;) |
|
|
| Gaby |
Jaha då var den här tråden igång igen...
I år så blir det grilla hos mig och sen party på Stacys!!
PS Don't drink and drive!!!:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| EsseT |
Party blir det men inget är bestämt om någon har nåt bra tips får dena vänliga själ medela mig det hehehe det blir FEZT i alla fall
och som editerat förut Det är FÖRBJUDET att äns tänka på att köra bil efter ett glas FY!!
SAY NO!! to drink and drive and say NO to drugs |
|
|
| lonne |
Grillning, bira, polarna, skärgården och ett gäng gymnasie
tjejer!
Vad mer kan man begära?:) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Najs!
Brukar vara i Lysekil faktistk, men ska testa Smögen nu iår.
Finns ganska stor risk att vi drar ner till Lysekil på lördagen.
Om du är kvar där då så kan vi ju träffas och ta en glass eller nåt ;) |
WestcoastTA meetup :p vore najs =) ska nog upp till smögen oxå, ska träffa en annnan tjej där som jag känner lite ;) |
|
|
| biznology |
jakla!
Glad till dig! (er?)
I wish i had a good excuse to live in Sweden. Anyone need a marriage?
:D | |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
cool, jag ska nog till lysekil, nästan samma ställe ju :p |
Du kan ju hälsa på Viz :p
Jag va nästan i lysekil förra midsommar. Jag är småglad över att jag slipper det.
Stor del av Vizays släckt som sjunger och är läskiga :tongue2
I år ska jag vara me min familj och fira på sött sätt. Dansa runt stången och sen grilla me kusiner m.m
Kunde varit roligare men trevligt ere ändå :)
Ha en trevlig midsommar allesammans!!!!! |
|
|
| jofawe |
om två timmar åker jag till Öland å ska fira lite midsommar =)
HA en trevlig midsommar ALLA här .. -kläm- |
|
|
| SWE_TRANCE |
| St_Andrew: Skicka ett PM med ditt mobilnummer så hör jag av mig om jag åker förbi Lysekil :) Vart ska ni bo där? |
|
|
|
|