|
"משחק החיים" (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
| יענו יעצרו אותו במשטרה? |
|
|
| Shahar |
| אמ לא יודע איך זה יקרה אבל הם באו לצאת וכנראה בדיוק המשטרה יכנסו ויקחו את קובי ואלפסי לא יעשה בלאגן לידם..... |
|
|
| Hell_Copter |
האלפסי הזה מזה מזכיר לי אחד מהשכבה שלי
צחוקים חבל על הזמן :D
תומר וצח מכירים אותו... :)
קיצר... צפוי היה שזה יקרה... מה שאמרת יענו
אבל נראה כבר לבד :D |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
האלפסי הזה מזה מזכיר לי אחד מהשכבה שלי
צחוקים חבל על הזמן :D
תומר וצח מכירים אותו... :)
קיצר... צפוי היה שזה יקרה... מה שאמרת יענו
אבל נראה כבר לבד :D |
על מי אתה מדבר רועי?
אגב מדברים על דומה
יש אחד בבית ספר שלנו (שהיה שלנו) שנראה 100 אחוז כמו גנגנה
פשוט לא יאומן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
על מי אתה מדבר רועי?
אגב מדברים על דומה
יש אחד בבית ספר שלנו (שהיה שלנו) שנראה 100 אחוז כמו גנגנה
פשוט לא יאומן |
אני מדבר על ג'ניה :)
מזכיר אותו בדיבור כזה ובלבוש...
על מי אתה מדבר??
היה איתי באוטובוס לאילת בקיץ אחד מכפר סבא שדומה לגנגאנה
כל הטיול קראתי לו גנגאנה
ואם אני רואה אותו בדיסקוטקים אני קורא לו גנגאנה גם :) |
|
|
| -CosmicFire- |
חחחחחחחחחח
יש לכם גנגנה ואלפסי
חסרות רק כמה כוסיות
ויש משחק החיים
הולכים מכות והאחרון שנשאר בחיים לוקח את הכוסיות |
|
|
| Shahar |
מזה החרטא הזה...חשבתי ארז וענבר ידלקו ... אולי זה יקרה אחר כך..
הבנזונה הזה רק מחלים כבר מתחיל להסתלבט חחחחחחחחחחחח
[Edit]
ארררררררררררר ריקי ימפגרתתתתתתתתתתת!!!!!!!!1 |
|
|
| nimrod levi |
| תשמעו אני אומר שצריך לצרף את ארז לפורום הזה.... |
|
|
| Hell_Copter |
הייתי שבוז תחת היום אז נרדמתי לפני משחק החיים
ני כזה קם לדקה רואה את קובי בחקירה ונרדם עוד פעם
נשלים את הפרק מחר :D |
|
|
| -CosmicFire- |
הפסדתי היום בידיוק את ה2דקות האחרונות יא רבק
לא נורא נראה מחר
"יש לך טראנס,
טראנס?!?
כן טראנס מרגיע"
צריך להביא את ארז לפה |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני מדבר על ג'ניה :)
מזכיר אותו בדיבור כזה ובלבוש...
על מי אתה מדבר??
היה איתי באוטובוס לאילת בקיץ אחד מכפר סבא שדומה לגנגאנה
כל הטיול קראתי לו גנגאנה
ואם אני רואה אותו בדיסקוטקים אני קורא לו גנגאנה גם :) |
אני לא יודע איך קוראים לילד אבל הוא דומה לו סוף
בקיצור ג'ניה
ואללה דומה לאלפסי בהתנהגות שלו הוא משחק אותה ערס משהו רציני
אבל יום שישי היינו אצל רז ואביחי בא והתחיל לקרוא לו גנגנה ודיברנו על משחק החיים
אז ג'ניה עושה כזה
"ריקי מושכת מה אתה מדבר"
אז אביחי בא לו ביציאה
"ואללה רק גנגנה חושב שריקי מושכת"
אביחי הזה שרוט
אחרי זה ראינו אגו היה חושפים את איביזה
אז כל בחורה שהוא רואה הוא אומר
"זאת כוס ארוך, זאת כוס כפל, זאת כוס מקופלת, זאת כוס מקומט"
אין הרג אותנו |
|
|
| -CosmicFire- |
| נראה לי צריך להביא אותו לפה שיקח את תואר השרוט משחר |
|
|
|
|