|
"משחק החיים" (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
הוא אומר שזה בגלל שחברים שלו הלכו לשם (חלקם באמת הומואים) אני מעדיפה לא לחשוב על זה
ששששש על זה לא מדברים....... |
ברור, ברור
(שוב פעם ההוא מהכבלים)
;) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ברור, ברור
(שוב פעם ההוא מהכבלים)
;) |
חלאססססס!!!!!
:nervous: :nervous: :nervous:
איש ה"ברור ברור"
רודף אותי בחלומות אני אומר לך...
הוא מפחיד...:whip:
:nervous: :nervous:
בכלל שהוא משחק עם הזקן שלו...
בעעע
:eek: :nervous: |
|
|
| Scorchio |
איזה סוף קיטשי באימא שלי
אני רוצה לראות טלנובלה שהכל נגמר על הצד הכי גרוע
לדעתי זה היה צריך להיות ככה:
ירון מצליח להתאבד וליה נשארת בחיים לסבול ומגלה שהיא לא הבת של שאול ואוכלת את עצמה כי ירון בעצם לא אח שלה אז היא מתאבדת גם
(ממש כמו רומיאו ויוליה אה)
נירה ואודי מתאחדים ומקימים אימפרית בשר טחון במקום התיאטרון
שאול מתחתן עם מיכל וגרים בדירת חדר בשיכון ד' בבאר שבע
משהו סטייל כזה... |
|
|
| Hell_Copter |
היה פרק משעשע היום בצהריים\אתמול בערב...
בעיקר קרע אותי הקטע שקובי נמצא עם יעל והוא כזה עושה לה אם אפשר לנשק אותה
ואז ברגע שהוא נישק אותה הוא אומר לה:
"עכשיו עשיתי את זה, מצטער אני לא מסוגל
אני מאוהב במישהי אחרת, ביי"
פשוט גמר אותי מצחוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וגם אפי היצור הזה איך שהוא משחק אותה תמים ליד ליה...
ושמישהו ידפוק כבר כדור בבתיה הפרצוף בטטה הזאת!!!!!! |
|
|
| Scorchio |
ארז גמר אותי אתמול
פשוט גמר אותי
"את לא מבינה כמה חרא יש לי בפנים?!
אני קקי של בנאדם!" |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ושמישהו ידפוק כבר כדור בבתיה הפרצוף בטטה הזאת!!!!!! |
חחח אני רואה שאני לא היחיד שחושב ככה
ראסמי פרצוף בטטה.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
חחח אני רואה שאני לא היחיד שחושב ככה
ראסמי פרצוף בטטה.. |
לא שלא תבין אותי לא נכון...
אני לא אומר שהיא פרצוף בטטה...
אני אומר שיש לה פרצוף בצורת בטטה... |
|
|
| Hell_Copter |
אוי היה פרק די משעשע היום ללא ספק...
איך שליה סיפרה לענבר שהיא וירון אחים...
קולטים את הפרצוף של ענבר כזה בשוק... עם העיניים פעורות לגמרי
זה גומר מרוב צחוק!!!!
וגם בסוף שירון צועק על אמא שלו...
שכבתי עם אחות שלי!! שכבתי עם אחות שלי!!!
מעניין מה השכנים שלהם היו אומרים ;) |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני אומר שיש לה פרצוף בצורת בטטה... |
בידיוק מה שאני התכוונתי |
|
|
| Shahar |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח משפט היום מפי ארז.....
ענבר: היה לי חבר מניאק
ארז: מניאק כמוני????????
מישהו הצליח להבין איך ליה וריקי נהיו החברות הכי טובות? טוב שהן אל התחילו להריץ דחקות..... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
מישהו הצליח להבין איך ליה וריקי נהיו החברות הכי טובות? טוב שהן אל התחילו להריץ דחקות..... |
ככה זה ששיכורים
אבל אני רוצה לדעת משהו אחד...
ירון יושב כל היום בבית לא?
אז למה הוא כזה סטייליסט?!?!
כל יום לובש חולצה אחרת של מאמז...
מוזר... הנוער של היום |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ככה זה ששיכורים
אבל אני רוצה לדעת משהו אחד...
ירון יושב כל היום בבית לא?
אז למה הוא כזה סטייליסט?!?!
כל יום לובש חולצה אחרת של מאמז...
מוזר... הנוער של היום |
כמעט כל הבגדים שהם לובשים זה של מאמז.. |
|
|
|
|