|
"משחק החיים" (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אבל השיר של ליה וירון יפה :)
גם ככה חרשו עליו כבר בערוץ 3 אחרי חברים כל יום :) |
זה שיר ממש יפה..
אני שומעת אותו כל היום כי נמאס לי מהרשימת
mp3
שלי........ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
זה שיר ממש יפה..
אני שומעת אותו כל היום כי נמאס לי מהרשימת
mp3
שלי........ |
חחחחחחחחחחחח
ילדה קרועה להפליא!!! :) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחח
ילדה קרועה להפליא!!! :) |
ניראה אותך מדבר אחרי שתהיה לך דלקת בעיניים, דלקת בגרון
ותחייה על 8 כדורים ביום
אחחח אני מרגישה מסוממת
ואין מי שיטפל בי! חבר שלי בטירונות וחברות שלי עסוקות בתיכנונים שלהן לטו באב
בדד........... :confused: |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Shahar
טוב תתחילו לחרוש על אהבה מעבר לפינה |
שחקנים גרועים אחד אחד :stongue:
כולם שם
דוגמנים
wanna be
שחקנים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
ניראה אותך מדבר אחרי שתהיה לך דלקת בעיניים, דלקת בגרון
ותחייה על 8 כדורים ביום
אחחח אני מרגישה מסוממת
ואין מי שיטפל בי! חבר שלי בטירונות וחברות שלי עסוקות בתיכנונים שלהן לטו באב
בדד........... :confused: |
כל זה ומה שמציל אותך זה השיר המסכן של ירון וליה!?
רק תהיי בריאה טלי |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כל זה ומה שמציל אותך זה השיר המסכן של ירון וליה!?
רק תהיי בריאה טלי |
יש לך הצעה יותר טובה? :conf: |
|
|
| -CosmicFire- |
| פעם ראשונה שראיתי את ירון בלי מאמז בסדרה הזאת |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
יש לך הצעה יותר טובה? :conf: |
כן.
הוא ארוך ומביא ילדים |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Rising
כן.
הוא ארוך ומביא ילדים |
אוטובוס?
:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Rising
כן.
הוא ארוך ומביא ילדים |
אוטו גלידה ? |
|
|
| Rising |
שתי התשובות נכונות
השאלה טלי.....מה נראה לך? |
|
|
| Flotser |
מצטער שלא עקבתי אחרי הטרד הזה עקב חוסר בזמן פנוי...
אבל אני חייב לדעת!!!!
האם זאת שהתחילה עם קובי בסוף ההצגה הייתה בתיה בתחפושת?!!?!?
ומה יעלה בגורלו של קובי?!?!?!
ולמה לכל הרוחות שירן לסבית!?!?!?!?!?!!?!?!? זה לא הוגן!!!!
תודה!
:wtf: |
|
|
|
|