|
"משחק החיים" (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אני היחיד שהתפוצצתי מצחוק בסצינה של ירון באגם?? |
אני חושב שזו הסצינה הכי גרוע שהיה להם בקסט
חחחח זה היה ככ מכוער ומגעיל
עד שזה ממש הצחיק אותי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אני היחיד שהתפוצצתי מצחוק בסצינה של ירון באגם?? |
ראסמי זה היה מצחיק!!!!
וגם קרע אותי שאלפסי בא לריקי וקובי הביתה ועשה להם אני מתגעגע לגנגאנה...
אז ריקי עשתה לו: "חופשי מתגעגע"1
חחחחח |
|
|
| Shahar |
חחחחחחחחחחח ראסמי מה קרה פתאום אלפסי מוציא אקדח ולא יורה
שההם באו להרוג את קובי הוא לא הספיק להיכנס וזיינו אותו
פתאום לאלפסי יש זמן ח
והשוטר ההומו ההוא שנכנס כל פעם שאומרים איזה מילה בדירה הכי הרג אותי!!!
"מה קרה מה קרה ?!?!" |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אני היחיד שהתפוצצתי מצחוק בסצינה של ירון באגם?? |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גמר אותי הקטע הזה
זה היה כזה גרוע פשוט מטומטם
מנסים להיות כמו שבתות וחגים.
קיצר רועי בדיוק באתי לרשום מה שאמרת זה גם היה מצחיק אש
אבל תיקון קטן
אלפסי אמר
"אתם יכולים להבין תכאב שלי"
אז ריקי עושה
"חופשי יכולים"
חחחח
וכשהשוטר נכנס כשקובי וריקי רבו זה גם היה כזה מטומטם
"מה מה מה קרה?!?!"
חחח
בקיצור סדרה תת רמה אבל ממכרת |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Shahar
והשוטר ההומו ההוא שנכנס כל פעם שאומרים איזה מילה בדירה הכי הרג אותי!!!
"מה קרה מה קרה ?!?!" |
חחחחחחח כן....
ועכשיו נזכרתי שהם הציעו לו קפה...
אז אלפסי עושה:
"?לא אני כבר לא שותה קפה... אני עכשיו מתנקה... הייתם מאמינים לי"
"מעכשיו אני שותה רק תה צמחים בלי סוכר"
חחחחחח :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
וואלה כן... לי ירדו דמעות... |
ראסמי היה קטע נוגע
חחחחחח איזה קטלה שאול הביא לאודי....
"שאול באתי לעבור פה על כמה ניירות"
"על כמה נירות או על כמה בחורות?" |
|
|
| Tarantula |
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
בחיים שלי לא חשבתי שכל כך הרבה בנים רואים את הזבל הזה
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Hell_Copter |
הכי גמר אותי שהם לפני החזרה הגנרלית בתאטרון ואז אפי כזה עושה
"מישל, אני רוצה שוקו"
שפך אותי מצחוק!!!!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Rising |
אההה היו מלא קטעים במהלך השבוע
סעמק שכחתי מהטרייד הזה בכלל :p |
|
|
| DJ_Yuval |
אני לא יודע מה איתכם אבל אני רוצה שוקו!!!!!!!!
לא מיץ , שוקו!!!!!!
אפי בכלל קורע אותי עם השאלות שלו
אתה אוהב אתה? למה? אתה רוצה להתחתן איתה? אה שכחתי שזה סוד סודות לא מגלים!
אם תשימו לב בסוף של כמה מהסצינות עם אפי בפרקים הקודמים השחקנים צוחקים :D
:tongue3 |
|
|
| Hell_Copter |
ספיקינג אוף אפי...
אתם יודעים שהוא ורותם חברים במציאות יענו?
ידידה שלי קלטה אותם בסרט ביחד... צחוקים
כזה יצור... :o |
|
|
|
|