return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Geslaagd of gezakt?
View this Thread in Original format
Jesse
Hey mensen,

Voor iedereen die het jaar nog moet afsluiten:SUCCES!!

en voor de rest die dit jaar examen hebben gedaan:

Hoe hebben jullie het er vanaf gebracht?
Ik ben gelukkig geslaagd met één 5. Eindelijk dat verrotte VWO diploma op zak :)
Blik
gefeliciteerd iedereen, en de mensen die nog een "Her" moeten maken veel succes
Jesse
kan jij misschien even de titel veranderen van geslaagF in geslaagd?
staat zo stom :D
Miss Proximus
suc6, gecondoleerd of gefeliciteerd :D
-=WVG=-
GEFELCITEERD & SUC6 allemaal...
Ik wens mezelf ook veel succes morgen met m'n proefwerken zucht......
Blik
quote:
Originally posted by Jesse
kan jij misschien even de titel veranderen van geslaagF in geslaagd?
staat zo stom :D


is gebeurt, staat inderdaad stom:D
Henkie_henk
Ja succes iedereen.. die nog wat ***** moet doen

en gefeliciteerd iedereen die geslaagd is..
ampburner
Ik had een 3.4 op m'n eindexamen VWO (Wiskunde B)...Maar ik sta no net een 4 en geen onvoldoendes verder..in 1 keer geslaagd :D:D:D:);) ROFLMAO! Lachen man... en ik heb er geen hol aan gedaan. :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by ampburner
Ik had een 3.4 op m'n eindexamen VWO (Wiskunde B)...Maar ik sta no net een 4 en geen onvoldoendes verder..in 1 keer geslaagd :D:D:D:);) ROFLMAO! Lachen man... en ik heb er geen hol aan gedaan. :D


hee man! gefeliciteerd! en nu de komende tijd dus helemaal los??? :D
Dj Lex
Oke allemaal gefeliciteerd. ik heb die dingen volgend jaar gelukkig pas

ampburner
thx!zeker...De timing van Mysteryland had niet beter kunnen zijn :D:D:D
Remy D
Gefeliciteerd,

En succes voor de mensen met hun proefwerkweek.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement