|
Sasha till Stockholm! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| lonne |
| quote: | Originally posted by staz
näe vissa väldigt ommixade trancelåtar kanske sasha lirar.. men inget direkt tranceigt annars.. men alltid kul me nå nytt.. för övrigt så är det 18 om man har biljett så vitt jag vet.. vore tacksam om ngn kunde bekräfta detta också.. för så har jag läst i flera trådar samt så sa dom också på pitchcontrol när jag köpte biljetterna.. |
Ledsen vännen med det är 20 som är den utsatta åldersgränsen.
Å andra sidan vet jag att jag själv alltid kom in innan jag var 20,
så det är väl värt ett försök. |
|
|
| staz |
| ett tiotal har innan dig sagt att d e 18 som gäller med biljett.. men det är illa nog att du säger det, för nu blir jag osäker. |
|
|
| lonne |
| På min och alla andra biljetter står det 20. Har svårt o tänka mig att jag fick ett feltryckt ex. |
|
|
| mindshooter |
Ofta står det 20 överallt men med biljett sedan innan så är det 18. För seriösa 18 åringan klassas lika som oseriösa 20 åringar typ :p
Själv missar man detta p.ga Mysteryland (å nej :p) men det vore fett att se honom...har dragit ner en poster på stan med reklam för denna..sitter på garderoben..mkt fin |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by lonne
Ni som hoppas på att få höra trance från Sasha & Zabiela kommer
bita er i näven ! Däremot kommer ni få höra funkig house, prog och mkt breaks. |
låter ju alldeles wunderbar detta jue..breakz å funkyhouse...:crazy:
måste spara pengar till detta även fast jag inte har nåra..
vilken dag e det...???äre en mån lr helg? |
|
|
| lonne |
| Nästa fredag 22/8....o gosse vilken kväll ! |
|
|
| Virus |
| Fyfan vad mäktigt det kommer bli. Dom två DJs jag vill se mest av alla, på samma kväll! Har klandrat mej själv som fan för att jag missade Zabiela förra sommaren. |
|
|
| staz |
| quote: | Hej
Vi har officiell 20-årsgräns för att kunna tacka nej till dåliga eller
omogna gäster. Kan man visa giltigt leg på 18 år och är nykter och
trevlig så kommer man in. Du kan vara lugn med dina biljetter.
Välkommen!
/Staffan, Monday Bar
|
Now you know. |
|
|
| Gaby |
| Årets festaste fest! men självklart ligger man hemma jättesjuk... MÅSTE bli frisk till fredag!!! Halsen är svullen som fan, mycket feber (fryser ihjäl eller kallsvettas), ont överallt...några tips hur jag kan kurera mig snabbt? INGET stoppar mig från denna fest men jag vill ju gärna dansa och släppa loss...TIPS!? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Gaby
Årets festaste fest! men självklart ligger man hemma jättesjuk... MÅSTE bli frisk till fredag!!! Halsen är svullen som fan, mycket feber (fryser ihjäl eller kallsvettas), ont överallt...några tips hur jag kan kurera mig snabbt? INGET stoppar mig från denna fest men jag vill ju gärna dansa och släppa loss...TIPS!? |
Drick mycket... löjligt mycket... vatten, juice och proviva. Funkar ofta för mig! |
|
|
| zamson |
| jäkligt skön policy av monday bar - helt rätt.. |
|
|
| -=Kotten=- |
James Zabiela klarar man ju fan inte av....alldeles för hemsk prog house/breaks....skulle nog inte stå ut 5 minuter...
Skulle ändå vilja se Sasha....han spelar ju lite mer trancigt...
Bara lite dyrt me 400 för att lyssna på han i 3 timmar :(
Blir GK istället...inte direkt ett svårt val... ;) |
|
|
|
|