return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Sasha till Stockholm! (pg. 4)
View this Thread in Original format
lonne
Fan vad taggad jag är ! Det här kommer bli bättre en sex !
WhiteRussian
NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!

Inga pengar, jag missar Sasha i Stockholm, han lär juh aldrig komma tillbaks....jag hatar mitt liv och kapitalism... :(

*skjuter sig själv*
Ravesquad
quote:
Originally posted by WhiteRussian
NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!

Inga pengar, jag missar Sasha i Stockholm, han lär juh aldrig komma tillbaks....jag hatar mitt liv och kapitalism... :(

*skjuter sig själv*

hade ja hade du fått låna pengar av mig...juste va?:rolleyes:
WhiteRussian
quote:
Originally posted by Ravesquad
hade ja hade du fått låna pengar av mig...juste va?:rolleyes:

Tack, :rolleyes:

En smärre tröst dock... kan säkert hitta någon polare att låna av, men jag har redan skulder upp över öronen känns det som, och en massa kurslitteratur att inhandla...

Kan liksom inte paja ekonomin idag innan den redan är paj...jävla piss CSNs fel är detta! :whip:
Aendy
quote:
Originally posted by WhiteRussian
jävla piss CSNs fel är detta! :whip:

Howcome?
Ravesquad
Ska bli intressant o se vad Sasha kommer spela ikväll. Nån som hört nått set nyligen? Kommer man få höra låtar som Lupus, Belfunk eller Rabbitweed? Eller kommer han köra såna trista oproggiga beats som på Airdrawndagger? Vågar man hoppas på en mer medgörlig Sasha även om han inte har Digweed me sig? Eller e det lika omöjlit som o hoppas på Xpander? Många frågor kommer besvaras ikväll, låt oss hoppas på en asfetproggig Sasha:cool:
Virus
James Zabiela var helt sinnesjukt grym. Han är den mest tekniska DJ jag nånsin sett. Dessutom stod han och garvade och såg ut att ha skitkul, till skillnad från Sasha. Tycker att Zabielas set var kvällens behållning även om Sasha också var bra.
teski
så.. hur var spelningen?
Någon mer som har ngt att berätta om den? :)
Jag kunde ju inte gå.. 20års gräns o allt...
Då blev man rätt ledsen.. men men.. det går fler tåg..

Infected i Okt t.ex. ;)

Så... any stories to share? ;)
staz
inget detaljerat direkt lol.. skrev det här på TC när jag kom hem
för övrigt kommer du in som 18+ bara du har leg och inte är stupfull eller tydligt hög. Mailade monday bar om det och vad dom svarade finns i en post av mig någonstans tidigare i denna thread..

quote:
yo.. var också där.. fyfan va hungrig jag var när ja kom hem.. smällde i mig 6 mackor på 5 min.. mina ben e som stenar.
men skoj var det... synd bara att mina lama polare stack vid 2.45... gick runt lite och skulle se om jag kunde hitta nån tc'are men såg ingen
Man får kanske fixa en TC t-shirt.. eller en TC bandana eller nåt lol
dom drog över till typ 5.10 fast det stod 22-4 på flyersnarna.. men jag tror det var uppgjort i förväg :p

många som fotograferade och filmade.. ska bli skoj att se.
hej svejs nu ere dusch och sen sängen som gäller.klockan e fan 6

btw:
skönt att höra maurice & noble -hoochie coochie man & golan globus - blazer... sasha lirade expander och wavy gravy också osv.. mycket nice.. jävligt sköna låtar körde dom i slutet.. lugna med gitarr och piano.. fast då var jag så död så jag kunde knappt röra mig , men ändå... vore grymt med en tracklist som täcker _HELA_ spelningen och inte bara till 4.00 :p

för övrigt så var det en väldigt nice kväll.. skön stämning.. soft folk..
lonne
Fet kväll ! Ingen tvekan om saken. Zabiela var helt otrolig, showade
som fan och var på toppen humör...verkade även vara en down to earth guy eftersom jag utbytte ett par meningar med mannen. Låtmässigt kände jag inte igen mycket, vilket beror på att jag är rätt ovetande inom breakbeat. Mycket bra set iaf, otrolig musik...nästan lite för bra warmup, var dyngsur när Sasha klev på.

Sasha började kl 01:00 och inledde mkt soft, för att senare lira mer proggigt : ). Nu började jag dessutom känna igen ganska många låtar...vilket allid är kul. För er som är intresserad av tracklsit, kolla hans essential mix från lör 23/8..ganska identiskt,
med fredagens sthlm. Det ända jag kan klaga på är Sasha`s publik kontakt, så gott som obefintlig. I övrigt en super kväll med bra stämmning.

teski
Verkar ha varit en toppenkväll för alla som var där..
Hoppas alla skötte sig bra o så... men som alltid fanns det väl små rötägg som busade runt...eller? *undrar* :)
Men Sasha höll alltså inte de förhoppningarna som ni hade? *hmm*
Synd att höra... :|
lonne
quote:
Originally posted by teski

Hoppas alla skötte sig bra o så... men som alltid fanns det väl små rötägg som busade runt...eller? *undrar* :)

Definiera rötägg ?. Jag såg inga slagsmål, lr någon som la krokben om
du undra.;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement