|
Sasha till Stockholm!
|
View this Thread in Original format
| WhiteRussian |
Så här stod det i MBs nyhetsbrev...jag ska lätt dit! :)
Fredag 22 augusti på Münchenbryggeriet
Monday Bar Weekend Special:
James Zabiela & SASHA!
Det här festen måsten vara det tyngsta dj-upplägg vi gjort. Sasha, en av
världens mest namnkunniga och respekterade djs tillsammans med sin
protegé tillika stjärnskottet James Zabiela.
Sasha är en av världens dyraste och mest svårbokade jockeys. Vi har
försökt i flera år att få hit honom, men det var efter Sander Kleinenberg
och Steves Lawlers besök för en månad sedan som det lossnade (Sasha
äger agenturen, Excession de ligger på). Sasha spelar enbart på sommaren
i Europa samt nyår (då han kan få närmare en miljon för en spelning).
Resten av året är han i studion samt en Asien- och USA-turné.
Många djs har sett dagens ljus och klättrat upp på diverse rankningslistor
under åren men bara en handfull är och förblir den absoluta eliten och
till den hör Sasha.
Det här blir en fest för finsmakare och housefreaks med två djs mästare
att skapa stämning och trollbinda publiken. Biljetterna blit inte billiga,
men å andra sidan var det år sedan vi fick se djs på den här nivån i
Sverige om ens nånsin. Vi väntar folk från hela Norden så snabba på
att kapa åt sig en biljett!
Ljud- och ljus i toppklass förstås och ett utökat jättegolv på Münchenbryggeriet
eftersom vi denna kväll inte vill störa med någon annan musik!
400 spänn kommer biljetterna kosta...men det kommer det vara värt, ;) |
|
|
| mindshooter |
satan i gatan krockar juh med Mysteryland!!!!!!!!!!
fan sasha som jag vill se |
|
|
| Dj_ExOn |
Ålder och datum?
Edit
Såg datumet.. |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Ålder och datum?
Edit
Såg datumet.. |
År: 20. :( |
|
|
| zamson |
| mm verkligen att man får en sån här min på ansiktet :( ...monday bar är ju så himla pickiga med det där coskå... USCH! |
|
|
| Amnezia |
weee sasha:cool: :cool: naajz
å nu kommer man ju till å med in lagligt oxå..mkt positivt:cool:
ndöplan om d inte blir holland då...
:rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
satan i gatan krockar juh med Mysteryland!!!!!!!!!!
fan sasha som jag vill se |
Ähh min bil hinner nog pajja femtielva gånger till innan dess så de löser sig ;) |
|
|
| Sand Leaper |
Jeg har bare en ting å si,og det er:
OMFG!!!!:eyes: |
|
|
| RebeL9 |
OMG SASHA!!!!!!!!!!!!!!!
Alltså fan funderar på att dra dit och ta med mig min signerade Xpander EP och få den dubbelt signerad och tredubbla värdet på den :D |
|
|
| Dj_ExOn |
Jaha då var det kört där..
Kommer iofs mera tillfällen så jag är lugnish.. :) |
|
|
| Gaby |
Vi har dessutom räknat och räknat och kommit fram till att vi
kan sänka förköpspriset för Sasha och Zabiela (22 augusti) till
350 kr. Det kommer dock att kosta 400 kr i dörren.
Allra bäst är förstås att köpa en kombinationsbiljett (finns fr o m
idag på Pitch, Gamla Brogatan 27) för 500 kronor som gäller både
för MTV-festen den 14/8 samt Sasha/Zabiela den 22/8. Man sparar
100-200kr, beroende på hur man ser det. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Jeg har bare en ting å si,og det er:
OMFG!!!!:eyes: |
fan sand leaper, du verkar digga sverige rätt bra :p suger den norska scenen eller? :disbelief |
|
|
|
|