|
טראקים ששומעים בחנויות בגדים...
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
שמתם לב פעם שבכל חנות בגדים שמכבדת את עצמה תמיד יש מוזיקה טובה?
אני תמיד מוצא את עצמי נכנס ושומע דברים שהייתי אוהב מזמן ולא זוכר איך קוראים לטראקים... מעצבן אחושילינג! :whip:
אקיצר- זרקו שמות שעולים לכם בראש... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
היום בזארה שמעתי את
Sylver - Turn Back Time
ולא מזמן בקאסטרו בעזריאלי שמעתי את
Milo - Jungle of Mirror |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
היום בזארה שמעתי את
Sylver - Turn Back Time
|
אני אישית לא מכיר את הטראק הזה...
ואני די סגור שאתה מתכוון
Aqua - Turn Back Time
וזה אחד הט'רדים הכי מטומטמים שראיתי :p |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני אישית לא מכיר את הטראק הזה...
ואני די סגור שאתה מתכוון
Aqua - Turn Back Time
וזה אחד הט'רדים הכי מטומטמים שראיתי :p |
אחי, לא
חחחחחחחחחחח
Aqua
זה שיר סלאו כזה
אני שמעתי טראק, של סילבר
וקוראים לו
turn back time
היה לי אותו עד..... די מזמן ומחקתי אותו... אולי יש אותו עדיין בקאזה...... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אחי, לא
חחחחחחחחחחח
Aqua
זה שיר סלאו כזה
אני שמעתי טראק, של סילבר
וקוראים לו
turn back time
היה לי אותו עד..... די מזמן ומחקתי אותו... אולי יש אותו עדיין בקאזה...... |
וואלה אז סבבה... אני לא מכיר את זה
אבל אחלה שיר של אקווה :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואלה אז סבבה... אני לא מכיר את זה
אבל אחלה שיר של אקווה :D |
ראסמי
אני חושב שיש לי את הדיסק שלהם איפשהו....... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אחי, לא
חחחחחחחחחחח
Aqua
זה שיר סלאו כזה
אני שמעתי טראק, של סילבר
וקוראים לו
turn back time
היה לי אותו עד..... די מזמן ומחקתי אותו... אולי יש אותו עדיין בקאזה...... |
חחחחחחחחח
אולי אתה מתכוון ל
Turn The Tide?
כי זה השיר הכי יפה שלהם לדעתי :p |
|
|
| cluBBer |
בחנות של
CHAOS
עזריאלי ולא רק
Narcotic Thrust - Safe from harm
Vivian .... - Emotional Rollercoaster
ועוד רבים וטובים
RENUAR MAN
you write the rules (solar stone remix) |
|
|
| DjChook |
אני אתמול שיחקתי בילארד בפ"ת והם השמיעו את
Tiesto - Magik 6
עכשיו זה איכות :)
סעמק כל פעם שאני שם תמיד יש איזה פצצה אחרת שמשחקת לידי וכל המשחק אני מסתכל עליה חחח |
|
|
| Sniper |
מממ לא זוכר באיזה חנות לא מיזמן הייתי אבל השמיעו שם
איזה סט של דני טאנגלה.. ואני יודע שזה סט כי שאלתי ת'מוכר
והייתי לא מיזמן בפול אנד בר ושם שמעתי את
ISO3.
ושבוע אחרי זה שמעתי שם גם את
Tiesto - Inercity
ופעם אחת אם אני לא טועה שמעתי בקן ולא את
Global Underground
הזה של דיפ דיש
אבל לא החדש
ניראה לי 21 |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Flotser
חחחחחחחחח
אולי אתה מתכוון ל
Turn The Tide?
כי זה השיר הכי יפה שלהם לדעתי :p |
אה ואללה!
אופס
הייתי קרוב
חחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| DjChook |
| חחחחחחחח אורן יא מסטולללללל |
|
|
|
|