return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
שלום אני איתן->חדש בפורום (pg. 2)
View this Thread in Original format
Eitan E
אני חושב שהגעתי לפורום מצויין אנשים כאן מצחיקים וסבבה כאן
אני מקוה שאני אזכור את השמות של האנשים כאן

אם יש איזושהיא פגישה של אנשים מרחובות ראשון
נ"צ גדרה והסביבה אני מוכן בכיף לבוא

*ועוד תיקון אחד עוד לא סיימתי י'ד אני כרגע בי'ד
*אם יש איזשהוא אפ טי פי אני יכול להעלות ולתרום בחלקי לפורום



ttman
צור איתי קשר (pm)

יייאאאאלללההה בבבלללאאאגגגןןן
Shahar
תגיד אתה מרחובות.....
אתה מכיר את הקזחסטנים?
Eitan E
לא אבל אני מכיר את האוזבקים:haha:
Shahar
חחחח לאלא..
הם להקה וזה השם שלהם.. כמה מהם חברים שלי הם מופיעים היום בגן המדע לך תראה
Eitan E
אולי אתה מתכוון לפארק המדע עכשיו קוראים לזה פארק רבין לא משנה

בכל מקרה מה הם מנגנים ואיפה בכלל לא מכיר מקום באזור שיש שם הופעות
אולי הם מופיעים בפאב האירי?
Shahar
פארק המדע.....
יש להם שירים שלהם וזה...
ואחריהם אני חושב יש מסיבה...
תעשה סיבוב במקום הזה שאמרת מה ישך להפסיד..
אני בטוח שאמרו לי פארק המדע
ואני גם חושב שאמרו שזה קרוב למכון ויצמן
DjChook
אני
CHOOK

ואני הכי חמוד פה :)

וזהו

אתה תלמד לאהוב אותי... כמו שכולם בסוף מצליחים
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
אני
CHOOK

ואני הכי חמוד פה :)

וזהו

אתה תלמד לאהוב אותי... כמו שכולם בסוף מצליחים


חחחחחחחחחח יא חתיך :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אתה תלמד לאהוב אותי... כמו שכולם בסוף מצליחים


אל תשלה אותו
DjChook
לא חתיך
חמוד

MASTERsplinter
quote:
Originally posted by DjChook
לא חתיך
חמוד



לא חמוד..
נטחן אנאלית...



(צחוק!)
Sniper
ברוך הבא אחי
אני אלעד בן דוד:]
נעים מאוד
ואין ספק שאתה הולך להעביר פה המון זמן מהחיים כמו כולנו
:]

enj0y y0ur stay.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement