| Eitan E |
אני חושב שהגעתי לפורום מצויין אנשים כאן מצחיקים וסבבה כאן
אני מקוה שאני אזכור את השמות של האנשים כאן
אם יש איזושהיא פגישה של אנשים מרחובות ראשון
נ"צ גדרה והסביבה אני מוכן בכיף לבוא
*ועוד תיקון אחד עוד לא סיימתי י'ד אני כרגע בי'ד
*אם יש איזשהוא אפ טי פי אני יכול להעלות ולתרום בחלקי לפורום
ttman
צור איתי קשר (pm)
יייאאאאלללההה בבבלללאאאגגגןןן |
|
|