|
שלום אני איתן->חדש בפורום (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Eitan E |
וואלה צודק אבל שהורדתי את הקובץ היה רשום עליו בץ
כפרפר נחמד אדיקט איך יכולתי לשכוח בץ זה הצב
:crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Eitan E
וואלה צודק אבל שהורדתי את הקובץ היה רשום עליו בץ
כפרפר נחמד אדיקט איך יכולתי לשכוח בץ זה הצב
:crazy: |
זה כולה הגיון פשוט...
בץ = צב
שבי = שבלול (חן)1
עוזה = יצור מוזר ביותר
נולי = אפרוח
ואין זר בלי דודו!!! |
|
|
| DjChook |
אני לא אתחיל :)
:whip: |
|
|
| Eitan E |
מי שזוכר היה בזמנו גינת ההפתעות והיתה ציפה מן ציפור כזאת
והיא מזה דומה לאמא שלי אותו דיבור אותו קול אותו שיער פרצוף אחחחח אם
אמא שלי היתה ציפה הייתי מליונר והייתי קורע את העולם:haha:
לא קשור לטרד אבל כל פעם שאני רואה רוצחים מלידה אני כל פעם אומר איזה גאונות איזה מלך של סרט |
|
|
| H.A. |
ברוך הבא
לא הייתי בבית לכמה ימים ורק עכשיו ראיתי את ההודעה הזו
תחליף אותי בתפקיד ה
Newbie??? :P |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Eitan E
מי שזוכר היה בזמנו גינת ההפתעות והיתה ציפה מן ציפור כזאת
והיא מזה דומה לאמא שלי אותו דיבור אותו קול אותו שיער פרצוף אחחחח אם
אמא שלי היתה ציפה הייתי מליונר והייתי קורע את העולם:haha:
|
וואלה אחי שיחקת אותה עם ציפה
אולי היא תהיה בגינת ההפתעות 2003??
תציע לה!! |
|
|
| Eitan E |
האמת היא שאני די מבין איך הדברים כאן הולכים כי יצא לי להסתכל עוד לפני שהייתי פעיל בפורום ואני חושב שאני מעודכן בסצינה
ויש לי 40 גיגה מפוצצים בסינגלים וסטים אלבומים כמעט הכל של טראנס
לא הייתי פעיל כאן מוקדם יותר כי היה לי לימודים קשים בזמן האחרון
עיקר החרא היה משוואות דיפנציאלים והרבה סוגים של אינטגרלים מסריחים שזה חומר של אוניברסיטה
ובעיקר היה לי בעיות עם הקוקיס :mad: |
|
|
| Eitan E |
אחי בקטע של ציפה אין מצב שנה שעברה זכתה בבראבו כי היא למדה להוציא עיגולי עשן מהמנוש מאז היא הרימה את האף והיא לא קמה מהמיטה לפחות מסכום של 5 ספרות בירוק
עם אפשרות גם לעשב weed) |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by Eitan E
לא קשור לטרד אבל כל פעם שאני רואה רוצחים מלידה אני כל פעם אומר איזה גאונות איזה מלך של סרט |
לא, זה לא קשור
אבל באמת סרט גאוני.. |
|
|
| -CosmicFire- |
חחח
סרח מהמומינים
אם אני קולט את זה בטלביזיה אני ממשיך לראות את זה
אני תמיד נתקע אם יש המומינים :}}
שהייתי קטן הייתי
MUMINIM ADDICT :} |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
שהייתי קטן |
כן כן... מה שתגיד :) |
|
|
| Eitan E |
טוב אם ככה עלה לי רעיון לטרד מעניין מה הסטייה שלך
i"m an arabic sesemi street addict אני מכור לרחוב סומסום בערבית
סתם
אבל אני אספר לכם משהו אמיתי הכרתי בחורה שהיה לה סטייה שהיא מתקלחת אז היא ממלאת את האמבטיה ואז משתינה שם ונשארת איזה רבע שעה שם:stongue: |
|
|
|
|