return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
שלום אני איתן->חדש בפורום (pg. 4)
View this Thread in Original format
Eitan E
וואלה צודק אבל שהורדתי את הקובץ היה רשום עליו בץ
כפרפר נחמד אדיקט איך יכולתי לשכוח בץ זה הצב
:crazy:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Eitan E
וואלה צודק אבל שהורדתי את הקובץ היה רשום עליו בץ
כפרפר נחמד אדיקט איך יכולתי לשכוח בץ זה הצב
:crazy:


זה כולה הגיון פשוט...
בץ = צב
שבי = שבלול (חן)1
עוזה = יצור מוזר ביותר
נולי = אפרוח

ואין זר בלי דודו!!!
DjChook
אני לא אתחיל :)

:whip:
Eitan E
מי שזוכר היה בזמנו גינת ההפתעות והיתה ציפה מן ציפור כזאת
והיא מזה דומה לאמא שלי אותו דיבור אותו קול אותו שיער פרצוף אחחחח אם
אמא שלי היתה ציפה הייתי מליונר והייתי קורע את העולם:haha:

לא קשור לטרד אבל כל פעם שאני רואה רוצחים מלידה אני כל פעם אומר איזה גאונות איזה מלך של סרט
H.A.
ברוך הבא
לא הייתי בבית לכמה ימים ורק עכשיו ראיתי את ההודעה הזו

תחליף אותי בתפקיד ה
Newbie??? :P
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Eitan E
מי שזוכר היה בזמנו גינת ההפתעות והיתה ציפה מן ציפור כזאת
והיא מזה דומה לאמא שלי אותו דיבור אותו קול אותו שיער פרצוף אחחחח אם
אמא שלי היתה ציפה הייתי מליונר והייתי קורע את העולם:haha:



וואלה אחי שיחקת אותה עם ציפה
אולי היא תהיה בגינת ההפתעות 2003??
תציע לה!!
Eitan E
האמת היא שאני די מבין איך הדברים כאן הולכים כי יצא לי להסתכל עוד לפני שהייתי פעיל בפורום ואני חושב שאני מעודכן בסצינה
ויש לי 40 גיגה מפוצצים בסינגלים וסטים אלבומים כמעט הכל של טראנס

לא הייתי פעיל כאן מוקדם יותר כי היה לי לימודים קשים בזמן האחרון
עיקר החרא היה משוואות דיפנציאלים והרבה סוגים של אינטגרלים מסריחים שזה חומר של אוניברסיטה

ובעיקר היה לי בעיות עם הקוקיס :mad:
Eitan E
אחי בקטע של ציפה אין מצב שנה שעברה זכתה בבראבו כי היא למדה להוציא עיגולי עשן מהמנוש מאז היא הרימה את האף והיא לא קמה מהמיטה לפחות מסכום של 5 ספרות בירוק
עם אפשרות גם לעשב weed)
ADiSH
quote:
Originally posted by Eitan E

לא קשור לטרד אבל כל פעם שאני רואה רוצחים מלידה אני כל פעם אומר איזה גאונות איזה מלך של סרט


לא, זה לא קשור
אבל באמת סרט גאוני..
-CosmicFire-
חחח
סרח מהמומינים
אם אני קולט את זה בטלביזיה אני ממשיך לראות את זה
אני תמיד נתקע אם יש המומינים :}}
שהייתי קטן הייתי
MUMINIM ADDICT :}

Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
שהייתי קטן


כן כן... מה שתגיד :)
Eitan E
טוב אם ככה עלה לי רעיון לטרד מעניין מה הסטייה שלך
i"m an arabic sesemi street addict אני מכור לרחוב סומסום בערבית
סתם

אבל אני אספר לכם משהו אמיתי הכרתי בחורה שהיה לה סטייה שהיא מתקלחת אז היא ממלאת את האמבטיה ואז משתינה שם ונשארת איזה רבע שעה שם:stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement