|
שלום אני איתן->חדש בפורום (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| arik |
ברוך הבא לפורום:)
נראה שפגעת בול
לא תמצא יותר מכורים ומשקיעים מאיתנו בכל מה שקשור לטראנס
:) |
|
|
| EternalMusic |
ברוכים הבאים לקייטנה
אני הגעתי לפה בטעות
you shall address me by Mr Eternal
זה הכל
תהנה, האנשים פה חיים ונושמים טראנס
ולגבי ה
FTP
אין לי אבל אשמח לחלוק איתך מה שיש לי
אם יש איסיקיו אז סבבה או שלך יש אפטיפי פרטי ? ;) |
|
|
| ADiSH |
אני רון ואני אוהב את הסמיילי הזה
:tongue2 |
|
|
| DjChook |
אני ערן ואני אוהב את הסמיילי הזה
:wtf:
באמת איפה ערן ? |
|
|
| eran |

מה קורה? ;) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by eran

מה קורה? ;) |
הנה ערן! |
|
|
| DjChook |
| חחחח איזה חמוד :) |
|
|
| -CosmicFire- |
| שלום אני כפיר ואני :crazy: :crazy: |
|
|
| itamarsan |
ברוכה הבאה אחי
אני איתמר ועל תיהיה כזה שתיהיה פה פעם בשנההה
תבוא ויהיה נחמד |
|
|
| -CosmicFire- |
צריך לספור כמה פעמים כל אחד אמר
פה משהו בסיגנון של להציג את עצמו |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
צריך לספור כמה פעמים כל אחד אמר
פה משהו בסיגנון של להציג את עצמו |
יאללה, סופרים? :D:D:D:D:D:D |
|
|
| Hell_Copter |
מממממ בקשר לאווטר שלך...
אתה מדבר על בץ...
אבל זאת תמונה של שבי!! |
|
|
|
|